چطور بلیط سفر را با قیمت کمتری بخریم؟

0

مستر بلیط طی هفته گذشته از جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

نسخه جدید این اپلیکیشن برای کاربران سیستم عامل اندروید در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی شده و روند خرید بلیط سفر را برای کاربران ساده و سریع‌تر از قبل کرده است.

کاربران با نصب نسخه ۲.۱.۶ اپلیکیشن مستربلیط می‌توانند با بهترین قیمت، بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و سواری بین شهری را خریداری کنند و علاوه بر این با استفاده از کدهای تخفیف که در کمپین‌های مختلف مستربلیط اعلام می‌شود، بلیط سفر را با قیمت ارزان‌تری بخرند.

رونیکس

در کنار اینها با استفاده از تقویم اعلام نرخ بلیط مستربلیط امکان بررسی و مقایسه قیمت‌ها در روزهای مختلف فراهم شده است و کاربران می‌توانند با جستجو و بررسی قیمت بلیط در روزهای مورد نظر ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنند. امکان دیگری که مستربلیط در اختیار کاربرانش قرار داده است، پیش‌بینی قیمت است. به این ترتیب کاربران می‌توانند با کمک پیش‌بینی قیمت بلیط سفر متوجه شوند که قیمت بلیط به مقصد مورد نظرشان در روزهای آتی چقدر ارزان یا گران‌تر می‌شود.

امکان رهگیری قیمت بلیط، پیشنهاد مسیرهای جایگزین ونمایش جزییات کامل سفر و وسیله نقلیه از دیگر امکاناتی است که برای کاربران مستربلیط فراهم شده است.

مستربلیط به عنوان یکی از مهمترین بازیگران اکوسیستم استارت‌آپی کشور و همچنین به عنوان بزرگترین استارت‌آپ گردشگری اصفهان در کنار تمام این قابلیت‌ها با ارایه پیشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان رضایت آنها را جلب کرده است.

در حال حاضر این استارت‌آپ دانش‌بنیان کامل‌ترین سبد محصولات را در حوزه گردشگری ارایه می‌دهد و خریداران بلیط سفر می‌توانند برای سفر به هر نقطه از جهان با هر وسیله نقلیه روی مستربلیط حساب کنند.

مستربلیط یکی از مهمترین فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران در حوزه گردشگری است که فروش اینترنتی سریع، ساده و قابل اطمینان بلیط سفر، کامل بودن سبد محصولات، امکان خرید تمام بلیط‌های سفر با کارت بانکی ایرانی، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط‌های سفر، ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان، امکان استرداد هزینه خرید بلیط در صورت لغو سفر در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای خرید بلیط سفر از این برند محبوب است.

اگر شما هم قصد دارید سفری باکیفیت با قیمت مناسب را تجربه کنید اپلیکیشن مستربلیط را نصب و بلیط سفر خود را آنلاین خریداری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.