چگونه بیت کوین بخریم؟‌ آموزش خرید بیت کوین

0

 

بیت کوین یکی از رمز ارز های دیجیتال بسیار پرطرف‌دار است که امروزه افراد بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده ‌است. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید و استفاده و سرمایه‌گذاری در زمینه بیت کوین علاقمند می‌باشید و می‌خواهید که بیشتر در این ‌رابطه بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید؛ زیرا ما در ادامه برای شما بیشتر در رابطه با نحوه خرید بیت کوین صحبت خواهیم کرد و اطلاعات جامعی از این ‌دست برای شما داریم. توجه نمایید که بیت کوین به ‌صورت حقیقی وجود خارجی ندارد و تمام فعالیت‌ ها و خرید و فروش ‌های آن به ‌صورت مجازی صورت می‌گیرد. حتی صاحبان این بیت کوین ها نیز به‌ صورت مجازی شناخته می‌شود و تمام معاملات و خرید و فروش‌ های مربوط به بیت کوین نیز در بستر اینترنت انجام می‌شود. توجه نمایید که به دلیل کمبود زیرساخت ‌های مناسب در کشورمان ایران، خرید و‌ فروش بیت کوین ممکن است کمی چالش ‌برانگیز باشد؛ اما به‌ هر حال شما نیز می‌توانید به‌ عنوان یک کاربر علاقمند بیت کوین را بخرید و تمام سرمایه خودتان را روی آن سرمایه‌گذاری کنید. توجه نمایید که روش ‌های گوناگونی برای خرید بیت کوین وجود دارند که شما می‌توانید از هر کدام از این روش ‌ها با سلیقه خودتان استفاده کنید و بیت کوین مورد نظر خودتان را خریداری کرد. به‌ طور کلی شما می‌توانید از دو روش غیر حضوری و از طریق صرافی و خرید از افراد حقیقی خرید و فروش بیت کوین را انجام دهید. ما در ادامه بیشتر در این رابطه برای شما توضیح خواهیم داد پس سعی کنید که تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

رونیکس

 

روش‌ های خرید و فروش بیت کوین

پیشتر نیز ما به این نکته اشاره کردیم که شما می‌توانید از دو روش خرید از افراد حقیقی و به ‌صورت مستقیم و خرید از مجازی و از طریق صرافی ‌ها به خرید بیت کوین بپردازید. اگر شما خرید از افراد حقیقی به‌ صورت مستقیم را انتخاب ‌کنید، باید حتما از قبل سابقه خرید و فروش بیت کوین را داشته باشید تا خدای ‌نکرده هنگام خرید از این افراد حقیقی، مشکلاتی برای شما پیش نیاید. توجه نمایید که شما می‌توانید از طریق سایت ‌های گوناگون خریداران و فروشندگان را پیدا کنید و با آن ‌ها ارتباط بگیرید و خودتان به‌ صورت رودررو با یکدیگر معامله یا خرید و یا فروش بیت کوین را انجام دهید. توجه نمایید که در این زمینه شما باید تمام حواس خودتان را جمع کنید تا خدای‌نکرده کلاه‌برداری صورت نگیرد زیرا در صورت از دست رفتن سرمایه شما هیچ تضمینی برای بازگشت آن وجود ندارد، و هیچ ‌کس نیز مسئولیت سرمایه از دست ‌رفته شما را بر عهده نخواهد گرفت. پس اگر در زمینه خرید و فروش بیت کوین دستی دارید و یا در این زمینه متخصص هستید، می‌توانید به خرید بیت کوین از افراد حقیقی روی بیاورید و یا بیت کوین خودتان را از همین طریق به آن ‌ها بفروشید‌. در روش دیگر شما می‌توانید از طریق صرافی‌ های آنلاین و صرافی‌ هایی که در زمینه خرید و فروش بیت کوین فعالیت می‌کنند، بیت کوین مورد نظر خودتان را خریداری کنید و یا آن‌ ها را بفروشید. به‌ هر حال خرید و فروش بیت کوین از طریق این صرافی ‌ها امن تر می‌باشد و خیال شما راحت‌تر خواهد بود که در بستر یک فضای امن بیت کوین ها و یا پول به دست شما خواهد رسید و شما می‌توانید معامله کنید. در این زمینه نیز در صورت بروز هرگونه مشکل و اتفاق شما می‌توانید از طریق همان صرافی آنلاین که اقدام به خرید و یا فروش بیت کوین کرده‌اید اقدام کنید.

مراحل خرید بیت کوین

 

توجه نمایید که شما برای خرید و یا حتی فروش بیت کوین نیاز دارید که مراحلی را پشت سر بگذارید تا با انجام این مراحل بتوانید در نهایت، به‌ صورت قانونی و امن بیت کوین های مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. توجه نمایید که شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که بدون جا انداختن هیچ نکته‌ای در روند معامله بیت کوین قدم بردارید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکلی بیت کوین خودتان را بفروشید و یا آن را خریداری کنید. در مرحله اول شما نیاز دارید که یک کیف پول را برای خودتان بسازید. توجه نمایید که به دلیل این‌که بیت کوین به ‌صورت حقیقی وجود خارجی ندارد و تمام معاملات ‌های آن از طریق فضای مجازی و نرم ‌افزاری انتقال پیدا می‌کند شما نیز نیاز دارید که هزینه خودتان و یا بیت کوین خودتان را از طریق یک کیف پول مجازی دریافت کنید. به همین دلیل شما در این زمینه باید یک کیف پول برای خودتان بسازید تا بتوانید پول دریافت‌ شده از طریق فروش بیت کوین و یا بیت کوین های خود را در آن ذخیره کنید. در مرحله بعد شما باید بستر اینترنت خودتان را بررسی کنید. بستر شما به‌ هیچ‌ عنوان نباید ناامنی داشته باشد و شما باید از امن بودن آن اطمینان فرمایید زیرا ممکن است در روند خرید و یا فروش بیت کوین مشکلاتی برای شما به وجود بیاید. در مرحله سوم شما باید کارت و اطلاعات بانکی خودتان را آماده کنید تا بتوانید در صورت نیاز از آن ‌ها استفاده کنید. در مرحله چهارم صرافی مورد نظر که می‌خواهید معامله را است به واسطه و از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید و بعد می‌توانید با احراز هویت شدن در آن صرافی بیت کوین ‌های خودتان را بفروشید و یا بیت کون بخرید.

توجه نمایید که شما برای هر معامله نیاز دارید که به صرافی معامله ‌کننده و واسطه گر، کارمزدی را ارائه کنید که این کارمزد با توجه به مبلغ معامله تعیین می‌شود. روند کار صرافی‌ ها درست مانند روند کار کارگزاری‌ های بورس می‌باشد که برای هر معامله کارمزدی را دریافت می‌کنند. به همین دلیل افرادی که معامله ‌های بسیار بزرگ را انجام می‌دهند سعی می‌کنند که به ‌صورت مستقیم با فروشندگان و خریداران ارتباط بگیرند تا بتوانند از شر کارمزد هایی که صرافی ‌ها می‌گیرند راحت شود. توجه نمایید که ما به شما به‌عنوان یک هم‌وطن ایرانی پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای خرید بیت کوین از درگاه‌ های ایرانی و صرافی‌های ایرانی اقدام فرمایید. توجه نمایید که به دلیل مشکلات ملی که کشور ما در سراسر جهان دارد، ممکن است برخی از زیرساخت ‌های موجود برای خرید و فروش رمز ارز بیت کوین وجود نداشته باشد؛ به ‌همین دلیل بهتر است که شما برای کم کردن ریسک از صرافی ‌های ایرانی که درگاه انتقال پول از طریق کارت‌ های بانکی ایرانی و درگاه‌ های ایرانی را فراهم کردن اقدام کنید تا بتوانید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای بیت کوین مورد نیاز خودتان را بخرید و یا سرمایه خودتان را به پول تبدیل کنید‌. ما در این مطلب سعی کردیم که برای شما در رابطه با نحوه خرید بیت کوین صحبت کنیم و به شما بگوییم که بیت کوین چیست. به ‌هر حال سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز، یک سرمایه‌گذاری پر ریسک می‌باشد اما در کنار این ریسک، مزایای بسیار زیادی را نیز با خود به ‌همراه دارد که معامله در این زمینه را هیجان‌انگیزتر کرده ‌است.

خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج

در این مقاله سعی کردیم تا شمارا با نحوه خرید بیت کوین آشنا کنیم، یکی از راه هایی که شما برای خرید وفروش بیت کوین دارید، این می باشد که به بازار معاملاتی ارز های دیجیتال اوکی اکسچنج مراجعه کنید و فرآیند خرید رمزارز را انجام دهید.همچنین شما علاوه بر امکان خرید بیت کوین، می توانید برای فروش بیت کوین هم به وب سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید و مقدار بیت کوینی را که مدنظرتان است را بفروشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.