5 ایده کیک تولد برای پسران

0

روز تولد یکی از زیباترین روزهایی است که هر شخص در زندگی‌اش از آن روز خاطره‌های به یادماندنی در ذهن دارد. روز تولد برای پسرهای جوان روز بسیار مهم و هیجان انگیزی است. پسران جوان به دلیل سن حساسی که در آن قرار دارند، بی‌صبرانه منتظر رسیدن روزهای شیرین تولدشان هستند.

بی شک سورپرایز شدن آن‌ها توسط خانواده و کسانیکه دوستشان دارند تا مدت‌های طولانی در ذهنشان باقی خواهد ماند. اگر قصد برگزاری یک تولد زیبا و به یاد ماندنی برای خود، دوستان یا یکی از اعضای خانواده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در اینجا قصد داریم شما را با 5 ایده اصلی و جذاب برای ایده کیک تولد پسران جوان آشنا کنیم.

1.کیک طرح ورزشی، بهترین کیک تولد برای پسران جوان

کمتر پسری پیدا می‌شود که به ورزش و خصوصا دنیای فوتبال علاقه نداشته باشد. بنابراین یکی از گزینه‌های مهم برای انتخاب کیک تولد پسران جوان، سفارش و خرید کیک تولد با طرح‌های ورزشی است. کیک پرسپولیس، کیک استقلال، کیک با طرح تنیس یا توپ والیبال آن‌ها را در روز تولدشان شگفت‌زده خواهد کرد.

رونیکس

کیک‌ ورزشی پرفروش‌ترین کیک تولد پسرانه است که در اکثر قنادی‌ها به فروش می‌رسد. اگر قصد برگزاری یک مهمانی خاطره انگیز برای او را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تم تولد را نیز ورزشی انتخاب کنید. تم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، تم بارسلونا و رئال مادرید از ایده‌های جذاب و به یاد ماندنی برای تولد پسران جوان هستند.

2.کیک تولد لاکچری برای پسران جوان با سفارش کیک فوندانت

کیک‌های فوندانتی از جمله کیک‌های جذاب و لاکچری تولد برای اکثر مهمانی‌ها و جشن‌های تولد هستند. فوندانت انعطاف و ماندگاری بسیاری دارد و به راحتی می‌توان با کمک آن هر طرح و ایده‌ای که دارید را پیاده سازی کنید. کیک با طرح تاج پسرانه، کیک با طراحی دلار و کیک‌های مشکی طلایی با اکسسوری‌های مردانه از جمله طرح‌هایی است که می‌توانید با کمک فوندانت آن را تهیه کنید.

اگر ایده‌های جذابی در راستای کیک پسرانه با فوندانت داشته باشید تا مدت‌ها می‌توانید از عکس کیک تولد لاکچری پسرانه خود به عنوان یکی از ماندگارترین طرح‌های کیک تولد خود در طول سالیان گذشته یاد کنید. کیک‌های فوندانتی به دلیل ماندگاری بالایی که در برابر تغییر دارند انتخاب بسیار خوبی برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ و لاکچری هستند.

3.کیک پسرانه بدن‌سازی، انتخابی مناسب برای کیک تولد پسران ورزشکار

پسران جوان در سنی قرار دارند که معمولا اهمیت بسیاری برای بدن و سلامتی خود قائل هستند. اکثر آن‌ها عاشق دنیای بدنسازی و فیتنسی هستند و تایم بسیاری را در باشگاه‌های بدنسازی میگذرانند. بنابراین انتخاب کیک با طرح‌های بدنسازی مانند مکمل‌ها، دمبل‌ها یا وزنه‌های باشگاه بدنسازی انتخاب بسیار خوبی برای عاشقان دنیای بدنسازی و ورزش است. برای جذابتر شدن استفاده از این طرح کیک می‌توانید جشن تولد را در باشگاه برگزار کنید و یک تولد خاطره انگیز و ماندگار برای او فراهم کنید.

4.کیک پسرانه ماشین، کیک تولد برای عاشقان ماشین و هیجان

عاشقان ماشین و خودرو تنها به پسربچه‌های کوچک و بازیگوش ختم نمی‌شوند. پسران در هر سنی و در هر دوره‌ای از زندگی عاشق خودرو و هیجان هستند. برای کیک تولد پسران جوان می‌توانید از طرح ماشینی استفاده کنید که همیشه آرزوی داشتن آن را دارند. یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای کیک تولد ماشین برای پسران جوان، استفاده از مدل ماشین خودشان است. در انتخاب شیرینی فروشی و قنادی موردنظر برای طرح کیک ماشین باید دقت کافی را داشته باشید. کیفیت پایین طرح خودرو می‌تواند کیک را از حالت کیک لاکچری موردنظر به یک کیک تولد کودکانه تبدیل کند.

5.کیک تولد ساده پسرانه با خامه، انتخابی مناسب برای مراسم‌های کوچک خانوادگی

برای برگزاری یک مهمانی ساده و خانوادگی برای پسر جوان خانواده، نیازی به صرف هزینه‌های سنگین ندارید. کافی است با سفارش یک کیک تولد پسرانه ساده با رنگ سفید، آبی یا سورمه‌ای مهمانی خود را برگزار کنید. اگر تایم و مهارت کافی در پخت کیک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را خودتان انجام دهید. ارزش زحمت و تایمی که شما برای تهیه کیک تولد یکی از عزیزانتان صرف می‌کنید بسیار بیشتر از پولی است که بابت خرید آن پرداخت می‌کنید.

اما نگران نباشید اگر تایم کافی برای پخت کیک ندارید برای تهیه بهترین کیک‌های پسرانه می‌توانید به شیرینی فروشی‌های معتبر سر تا سر شهر مراجعه کنید. کیک ویترین برای ساختن بهترین لحظات ماندگار زندگی همواره همراه شماست.

کیک تولد پسرانه با طرح‌های جذاب را از کجا تهیه کنیم؟

کیک تولد همان‌طور که بخشی از مراسم تولد است، یک هدیه سورپرایز کننده هم می‌تواند باشد. گاهی اوقات تهیه و تزیین کیک‌ها نیاز به مهارت بیشتری دارد و دیزاین‌ آن‌ها ابزار خاصی را می‌طلبد. در این موقعیت بهترین راه خرید کیک از قنادی‌ است. خصوصا برای پسرهای جوان که علاقه بسیاری به طرح‌های جذاب و فریبنده دارند. ما در کیک ویترین با هدف رضایت صددرصدی مشتری از طعم، تازگی و دیزاین کیک‌ها، آماده دریافت سفارش انواع کیک تولد با ابعاد و طرح‌های انتخابی شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02166567512 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.