خدمات لیزر کل بدن در کلینیک زیبایی نیل

0

خدمات زیبایی بر مبنای لیزر عمر خیلی زیادی در ایران ندارد و شاید شروع و شناخته شدن آن کمتر از 15 سال باشد؛ اما در همین مدت زمان کم به دلیل نتایج نهایی ایده‌آل و نکاتی از این دست چنان شناخته شد که اگر واژه لیزر، برای هر هدف و کارکردی را سرچ کنید احتمالا با پاسخ‌ های فراوانی مواجه می‌شوید که این موضوع نشان از بازار گرم این حوزه دارد؛ در این شرایط بهترین انتخاب و اعتماد به گروه زیبایی حرفه‌ای کمی سخت می‌شود. همراه ما باشید تا در خصوص عوامل تاثیرگذار در کیفیت و هزینه لیزر کل بدن صحبت کنیم.

ابتدا قبل از پرداختن به عوامل تاثیرگذار در هزینه و چگونگی انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر لازم است در مورد چگونگی اثربخشی لیزر صحبت کنیم؛ در صورت تمایل 5 دقیقه از زمان ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دهید تا به بررسی این موارد بپردازیم

فرایند لیزر چگونه است؟

چگونه پرتوهای نور باعث جلوگیری از رشد موهای زائد می‌شوند؟ رشد مو به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از مهم‌ترین این موارد که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، سلول‌های ملانین هستند که به عنوان سلول‌های رنگدانه مو شناخته می‌شوند و در صورت آسیب دیدگی، باعث عدم رشد مو می‌شوند.

رونیکس

زمانی که پرتوهای نور به سطح پوست تابیده می‌شوند، تاثیر مستقیمی برروی ملانین‌ها می‌گذارند و باعث جلوگیری از رشد موهای زائد می‌شوند. شاید تا اینجا کار فرایند تقریبا ساده‌ای بنظر برسد؛ اما این‌طور نیست؛ این آسیب دیدگی و عدم رشد شاید در ظاهر، موضوع پیچیده‌ای نباشد؛ اما در حقیقت این‌گونه نیست و ذره‌ای خطا درمانی می‌تواند آثار جبران پذیری را برای شما به همراه داشته باشد

پرتو تابیده می‌شود و پس از آسیب‌رسانی به قسمتی که باعث رشد مو می‌شود، از رشد مو جلوگیری می‌کند؛ ولی اگر حتی یک درصد در این فرایند خطایی رخ دهد، مثلا لیزر مدت زمان بیشتری روی پوست قرار داشته باشد علاوه‌بر از آسیب‌های سطحی در مواقعی شدیدتر آسیب‌های جبران ناپذیری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

لیزر موهای زائد به دلیل حساسیت بالا در فرایند انجام از جمله خدمات زیبایی به شمار می‌رود که در انتخاب مرکز ارائه دهنده باید نهایت دقت را داشته باشید. کلینیک نیل با ارائه خدمات به‌روز در حوزه لیزر موهای زائد کل بدن نامی آشناست؛ در واقع شندیده شدن نام یک کلینیک زیبایی صرفا به واسطه رضایت مشتریان رقم می‌خورد و تبلیغات در آن هیچ نقشی ندارند

خدمات لیزر کل بدن در کلینیک زیبایی نیل

جهت آشنایی بیشتر شما با خدمات پوست و زیبایی این مجموعه لازم است بدانید که لیزر بدن با استفاده از دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای انجام می‌گیرد تا بتوانید هم تجربه‌‌ای بدون درد را داشته باشید و لذت داشتن پوستی شفاف را به خود هدیه دهید. هزینه لیزر کل بدن در این کلینیک باقیمتی عالی و معقول به نسبت کیفیتی که دریافت می‌کنید می‌باشد.

آیا با لیزر درمانی به نتایج ایده آل خود دست خواهم یافت؟

پاسخ به این سوال که آیا با استفاده از تکنیک لیزر درمانی برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد را محدود به کلینیکی که مراجعه کرده اید و کیفیت دستگاه لیزر خلاصه نکنید! برای پاسخ به این سوال باید منتظر بود که تا ببینید بدن شما واکنش مثبتی به لیزر درمانی خواهد داد یا خیر؟

حذف مو در فرایند لیزر درمانی با ریشه کن کردن فولیکول‌های مو با استفاده از انرژی نور رخ می دهد، پرتوهای نوری شدید پالسی ریشه سلولهای مو را هدف قرار داده و به محیط رشد آنها آسیب می‌رساند و رشد مجدد مو را به تاخیر می اندازد؛ هنگامی که فولیکول‌های مو به طور کامل از بین ‌رفت رشد مو متوقف خواهد شد، از این رو برای دستیابی به نتایج ایده آل اتمام کامل جلسات درمانی ضروری است.

هزینه لیزر کل بدن

قیمت لیزر کل بدن را به طور دقیق نمی توان مشخص کرد، در واقع عوامل متعددی در هزینه لیزر کل بدن دخیل هستند، اما به طور کلی برای تخمین هزینه لیزر باید عواملی مختلفی را در نظر بگیرید از جمله:

  • جنسیت؛
  • نواحی لیزر؛
  • تعداد شات؛
  • کلینیک؛
  • کادر درمان؛
  • نوع دستگاه؛
  • تعداد جلسات؛
  • مواد مصرفی؛
  • نوع سیستم خنک کننده دستگاه لیزر.

تعداد جلسات اولین و مهم‌ترین عامل

اولین نکته که در تعیین هزینه لیزر کل بدن و رفع تیرگی باید به آن توجه داشته باشید، در تعداد مرتبه جلسات خلاصه می‌شود که کاملا باید بر مبنای نظر پزشک باشد. برای مثال اگر برای هر یک از اهداف زیبایی که صحبت کردیم 4 جلسه تعیین شود، باید دقیقا براساس تعداد جلسه تعیین شده، اقدام کنید و حتی 1 جلسه کمتر مطمئنا شما را به اهدافتان نمی‌رساند؛ اما احتمالا این سوال در ذهن شما مطرح می‌شود که تعداد مرتبه و جلساتی که پزشک مشخص می‌کند به چه عواملی بستگی دارد.

سخن پایانی

مشاوران مجرب در کنار پزشکان باتجربه می‌توانند به پیداکردن بهترین راه حل برای مسئله شما کمک کنند، کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی نیل nilecinic.comبا بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به طور تخصصی خدمات زیبایی را ارائه میدهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.