لباس مناسب عکاسی؛ برای عکاسی چی بپوشم؟

0

شما هم برای انتخاب لباس مناسب عکاسی مردد هستید؟ عکاسی یکی از لذتبخش‌ترین کارهایی است که هر شخص می‌تواند برای جشن سیسمونی، تولد، نامزدی یا سالگردش انجام دهد. البته برای عکس گرفتن نیاز به مناسبت خاصی نیست شما می‌توانید به تنهایی یا با خانواده و یکی از عزیزان‌تان عکس‌های اسپرت یا پرتره به یادگار بگیرید.

یکی از مهم‌ترین نکات تاثیرگذار در زیبایی عکس، انتخاب لباس مناسب برای عکاسی است. لباس مناسب در کنار میکاپ و اکسسوری می‌تواند عکس شما را به یک اثر هنری بی‌نظیر تبدیل کند. لباس مناسب عکاسی برای عکس‌های پرتره، عکس اسپرت، ازدواج و تولد کاملا با یکدیگرند متفاوت‌اند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با انتخاب یک لباس مناسب برای عکاسی در شرایط مختلف آشنا کنیم.

بهترین مدل لباس برای عکاسی پرتره، یک تابلو عکاسی تمام عیار

یک لباس تک رنگ با اکسسوری‌های خیره کننده در کنار یک آرایش ملایم می‌تواند شاهکاری تمام عیار از عکس پرتره شما رقم زند. عکاسی پرتره معمولا برای ثبت چهره و عکس‌های پروفایل به کار برده می‌شود. بنابراین بهتر است از شلوغی در میکاپ، طرح‌های شلخته در لباس و شال بپرهیزید تا چهره شما به اندازه کافی جلب توجه کند.

رونیکس

یک لباس ساده یک رنگ در کنار شال یا کلاه به رنگ متضاد بهترین انتخاب برای عکس پرتره شما خواهد بود. اگر برای عکاسی پرتره مانتو یا پیراهنی با طرح‌های شلوغ درنظر گرفته‌اید پیشنهاد می‌کنیم از اکسسوری‌های کمتر و میکاپ ملایم‌تر استفاده کنید تا چهره شما در میان تنوع رنگ و طرح گم نشود. برای عکس‌های پرتره بهتر است از لباس‌هایی با یقه باز استفاده کنید. اگر قرار است یک عکس پرتره دسته جمعی داشته باشید حتما همگی از لباس‌هایی با رنگ‌های یکسان استفاده کنید تا تمرکز اصلی در عکس روی چهره افراد باشد.

برای عکاسی خانوادگی در آتلیه چی بپوشیم؟

یکی از زیباترین عکس‌هایی که می‌توانید از سنین مختلف فرزندان و دوران جوانی خود و همسرتان ثبت کنید، یک عکس خانوادگی در آتلیه است. البته برای ثبت این لحظات و گرفتن عکس‌های خانوادگی نیازی نیست حتما به آتلیه مراجعه کنید. آتلیه عکاسی خانوادگی را می‌توانید با کمترین هزینه به منزل، طبیعت، رستوران و مکان‌های نوستالژی که با خانواده عزیزتان در آنجا خاطره دارید بیاورید. بنابراین با توجه به مکانی که برای عکاسی خانوادگی درنظر می‌گیرید طرح و نوع لباس شما نیز تغییر می‌کند.

نکته مهمی که در انتخاب لباس در عکس‌های خانوادگی اهمیت بسیاری دارد، هماهنگی بین لباس‌های اعضای خانواده است. بهتر است از رنگ‌های مکمل هم استفاده کنید. آقایان رنگ‌های تیره و خانم‌ها لباس‌هایی با رنگ روشن انتخاب کنند. سفید و مشکی، سورمه‌ای و طلایی و کرم و قهوه‌ای از جمله رنگ‌هایی هستند که زیبایی لباس شما را در عکس‌های خانوادگی دوچندان می‌کنند. اگر پدر خانواده لباس رسمی به تن دارد بهتر است بقیه اعضای خانواده نیز لباس رسمی بپوشند. قرار گرفتن مدل و طرح‌های متفاوت لباس در این عکس‌ها باعث ایحاد ناهماهنگی می‌شود.

رنگ‌های پاستلی از جمله رنگ‌هایی هستند که انرژی بسیار خوبی در عکس‌های خانوادگی جاری می‌سازند. برای کودکان خانواده پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌های فانتزی و کوتاه در عکس‌های خانوادگی استفاده کنید تا فضای عکس از حالت رسمی خارج و زیبایی عکس بیشتر شود.

بهترین انتخاب لباس برای عکاسی اسپرت دونفره

همان‌طورکه از اسم این مدل عکاسی مشخص است، عکاسی اسپرت کاملاً با عکاسی‌های رسمی عروسی و نامزدی متفاوت است. البته این اسم به آن معنا نیست که کتانی‌ و لباس‌های ورزشی بپوشید و آماده عکاسی اسپرت شوید. عکاسی اسپرت اغلب برای زوج‌های جوان قبل از عروسی و جشن نامزدی انجام می‌شود.

برای عکاسی اسپرت دونفره می‌توانید از طرح‌های زیبا و خارق‌العاده لباس استفاده کنید. لباس را می‌توان مهم‌ترین بخش عکس‌های اسپرت به شمار آورد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تمام سلیقه خود را در انتخاب لباس عکس اسپرت به کار گیرید.

بهتر است در عکاسی اسپرت از لباس‌های رسمی استفاده نکنید و از لباس‌هایی مانند لباس جین، لباس‌های ست مجلسی و لباس‌های فانتزی استفاده کنید. اگر عکاسی اسپرت شما، همان عکاسی فرمالیته برای روز عروسی است؛ پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌هایی که کمی رسمی هستند برای این عکاسی استفاده کنید. در انتخاب لباس برای عکاسی اسپرت بهتر است از رنگ‌های هم خانواده یا رنگ‌های متضاد برای لباس خود و پارتنرتان کمک بگیرید.

لباس جذاب برای عکاسی مراسم تعیین جنسیت و جشن سیسمونی

عکس‌هایی که در جشن‌های تعیین جنسیت و سیسمونی نوزاد ثبت می‌شوند از آن دسته از عکس‌هایی هستند که تا پایان عمر برای فرزندتان به یادگار باقی می‌مانند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌هایی برای این عکاسی استفاده کنید که پس از گذشت چند سال از مد نیفتند. لباس‌هایی مانند لباس‌های ساده با رنگ سفید، کرم و شیری از جمله لباس‌هایی هستند که همیشه ترند و مد هستند و جنسیت نوزاد را هم تا قبل از مراسم اصلی لو نمی‌دهند.

مادران فرشتگان زمینی هستند و جشن سیسمونی و تعیین جنسیت یکی از جشن‌های مهم و خاطره‌انگیز برای آن‌ها است. بنابراین می‌توانند با لباس‌هایی با طرح فرشته یک عکاسی بی‌نظیر را در این روز رقم بزنند. یک پیشنهاد جذاب دیگر برای لباس جشن سیسمونی و تعیین جنسیت استفاده از لباس‌های آبی و صورتی است. به این صورت که پدر لباس آبی و مادر یک لباس با رنگ صورتی به تن کند.

ایده‌های بسیاری برای عکاسی تعیین جنسیت وجود دارد. اما شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که عکاسی تعیین جنسیت را می‌توانید مانند عکاسی نوزاد در منزل با کمترین هزینه انجام دهید. کافی است کار را به یک تیم کاربلد بسپارید.

تیم کادرو، همراه شما در ثبت شیرین‌ترین لحظات زندگی

در این مطلب سعی کردیم شما را با چند نکته خلاصه و اساسی درباره لباس مناسب عکاسی با سبک‌های مختلف آشنا کنیم. لباس مناسب عکاسی امری کاملا سلیقه‌ای است اما توجه به نکات ذکر شده می‌تواند تاثیر بسیاری در زیبایی عکس‌های شما داشته باشد. مهم‌ترین نکته قبل از اتتخاب لباس، میکاپ و لوکیشن عکس انتخاب یک تیم حرفه‌ای برای عکاسی از شما است.

کادرو با داشتن تیمی مجرب آماده است تا عکاسی را کاملا مطابق با سلیقه شما در مکان موردنظرتان و با سبک دلخواهتان انجام دهد. کلیه عکس‌های خانوادگی، عکس‌های اسپرت، عکس‌های نوزادی و فرمالیته در کادرو با بالاترین کیفیت انجام می‌شوند. برای آشنایی با خدمات کادرو همین حالا به سایت کادرو مراجعه و زمان عکاسی خود را رزرو کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.