بهترین مقالات سایت درجه در هفته سوم خرداد ۱۴۰۰

0

بار دیگر با گلچینی از بهترین مقالات سایت درجه اینجاییم. برای آنهایی که وقت کمتری دارند و نمی‌رسند مطالب گوناگون سایت درجه را از نظر بگذرانند، بهترین‌های هفته سوم خرداد را گلچین کرده‌ایم.

۱. راهنمای خرید گلیم

شاید فکر کنید گلیم که فرش نیست؛ خرید آن دنگ‌وفنگ آنچنانی ندارد! اما خرید گلیم هم مثل فرش جزییات بسیاری دارد که غافل شدن از آن می‌تواند به خرید گلیم نامرغوب منجر شود.

بسته به اینکه گلیم را برای چه کاربردی می‌خرید، چه بافتی را می‌پسندید و موارد دیگر باید نکات مختلفی را هنگام خرید این محصول سنتی ایران در نظر بگیرید. در این مقاله چطور با این جزئیات مهم آشنا شوید.

رونیکس

بیشتر بخوانید

۲. بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای تابستان

اگر اسم‌ها و تاریخ را کنار بگذاریم،‌ تابستان همین حالا هم شروع شده است. خیلی‌ها چندان به طبع عطری که در فصول مختلف استفاده می‌کنند، بی‌توجه هستند. البته که عطر و ادکلن چهارفصل هم داریم ولی خیلی از عطرها برای فصل‌ها خاصی مناسب‌اند.

عطر تابستانه باید دارای رایحه‌ای خنک و ملایم باشند؛ این همان چیزی است بیشتر ما دوست داریم در فصل گرما به مشاممان بخورد. در این مطلب، درجه بر اساس معیارهای مختلف ازجمله نظر مصرف‌کنندگان ۱۰ عطر از بهترین‌ عطرهای مردانه تابستانه را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۳. گیاهان آپارتمانی مقاوم با نگهداری آسان

آپارتمان‌نشینی ما را از باغچه‌های پرگل با درختان رفیع محروم کرده است. اما علاقه‌مندان به گل و گیاه راه‌های مختلفی برای بهره‌بردن از سبزی گیاهان در فضای خانه‌شان دارند. افراد زیادی گوشه و کنار خانه‌های آپارتمانی‌شان را با انواع گیاهان آپارتمانی پر کرده‌اند.

اگر گل و گیاه دوست دارید اما برای رسیدگی به آنها زیادی مشغله دارید، می‌توانید نمونه‌هایی را از این فهرست ۱۴‌تایی انتخاب کنید. با انتخاب این گیاهان دیگر پژمردگی و از بین رفتنشان به‌دلیل وقفه‌های چندروزه در رسیدگی به آنها نخواهید بود.

بیشتر بخوانید

۴. نکاتی که پیش از خرید کولر پرتابل باید بدانید

فصل گرماست و استفاده از کولر و وسایل سرمایشی فراوان. وای از موقعی که جای کافی برای این لوازم نداشته باشید! اینجاست که کولر‌های پرتابل که اغلب کوچک و کم‌جا هستند، حسابی به کارتان می‌آیند. به علاوه کولرهای قابل‌حمل برای موقعیت‌های مختلف مثل مهمانی‌های پرجمعیت یا برای مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که زیاد تغییر دکور می‌دهند هم مناسب‌اند.

مثل خیلی از اقلام دیگر، پیش از خرید کولر‌های پرتابل هم باید مواردی مانند قیمت، فضای در اختیار و ویژگی‌های فنی را در نظر بگیرید. این مقاله درجه را بخوانید تا ببینید چه نکته‌های دیگر را برای خرید کولر قابل‌حمل باید مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید

۵. بهترین پایه و استندهای لپ‌تاپ

بهترین پایه و استندهای لپ‌تاپ

پایه لپ‌تاپ از آن ابزاری است که در گذر زمان و با افزایش استفاده از لپ‌تاپ کم‌کم جایش را بین مصرف‌کنندگان باز کرده است. مخصوصا اگر به‌دنبال تنظیم ارتفاع و هم‌ترازی صفحه نمایش لپ‌تاپ با چشم‌ها هستید، پایه و استند حسابی به کارتان می‌آید. اما پیش از خرید ببینید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید

۶. پرفروش‌ترین مدل‌های محافظ برق

محافظ برق ابزاری کاربردی است که با محافظت از وسایل الکتریکی در برابر نوسانات برقی، به افزایش طول عمر لوازم خانه کمک می‌کند. به‌ویژه این روزها که با قطعی برق مواجه هستیم، چنین ابزاری بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

در این مطلب درجه با پرفروش‌ترین محافظ‌های برق بازار ایران، در انواع مختلف از ساده تا تایمردار آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید

۷. راهنمای خرید حافظه SSD برای لپ‌تاپ‌

با توسعه نرم افزارها و افزایش حجم داده‌ها، تجهیزات ذخیره سازی ازجمله انواع حافظه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌اند. یکی از این تجهیزات نسبتا تازه وارد دنیای تکنولوژی، حافظه‌های SSD پرسرعت هستند.

اگر اهل فیلم و سریال هستید و علاقه‌مند به تهیه آرشیوی از علاقه‌مندی‌هایتان، اگر با داده‌های پژوهشی سروکار دارید، پیوسته در حال تولید محتوا هستید و خلاصه اگر نگهداری از داده‌ها و انتقال آنها برایتان مهم است، این مقاله به کارتان می‌آید. پیش از خرید حافظه SSD این مطلب را بخوانید و ببینید چه مدلی برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید

امیدوارم این گلچین از بهترین‌های درجه برای شما مفید باشد. برای استفاده از دیگر محتواهای کاربردی و سودمند به وبسایت درجه مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.