آشنایی با پنج هتل مشهور تهران

0

شهر تهران، یکی از مقصدهای گردشگری ایران است. شهری که از زمان محمدشاه قاجار، پایتخت سیاسی ایران بوده و مقصد مسافرانی است که برای انجام کارهای اداری قدم در آن می‌گذارند. این شهر مقصد مسافرانی است که از نقاط دور و نزدیک کشور، برای خرید یا بازدید از آثار تاریخی، به آن سفر می‌کنند. شهری که هتل‌ها زیادی دارد. هتل‌هایی که دسته‌ای از آن‌ها لوکس یا مدرن است و دسته‌ای دیگر معمولی یا قدیمی. در بین انواع هتل‌های شهر تهران، پنج هتل، شهرت بیشتری دارد. هتل پارسیان آزادی، هتل ارم، هتل استقلال، هتل هما، هتل‌های مجموعه اسپیناس معروف‌ترند. این هتل‌ها، جزو هتل‌های لوکس شهر تهران محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان آزادی

یکی از هتل‌های مشهور شهر تهران، در شمال شهر، هتل پارسیان آزادی است. این هتل ۵ ستاره، در بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) قرار دارد. هتلی که دسترسی سریع و آسانی به بزرگراه‌های شهر دارد و میزبان افراد سیاسی زیادی بوده است. این هتل دارای ۸ نوع اتاق با طراحی متفاوت بوده و از امکانات ویژهٔ آن؛ اتاق ویژهٔ کم توانان (معلولان) است. هتل پارسیان آزادی، ۸ سالن چند منظوره دارد و بسیاری از اجلاس‌های بین‌المللی،‌ نشست‌‌های خبری، مهمانی‌های دیپلماتیک و مراسم عقد و عروسی در آن برگزار می‌شود. سالن‌های این هتل ۶۰۰ نفر ظرفیت دارند. در این هتل، چهار رستوران شامل؛ رستوران سرو، پارمین، پارسه و رستوران ژاپنی کنزو فعالیت دارند که تنوع غذاهای آن‌ها جالب توجه است. از خدمات دیگر این هتل؛ کلوپ ورزشی، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی و آرایشگاه مردانه است.

هتل ارم

مجموعهٔ رفاهی و تفریحی هتل ارم، با مساحتی در حدود ۷ هکتار، یکی از هتل‌های مشهور تهران است. این هتل به دلیل نزدیکی به تپه‌‌های عباس‌آباد تهران، خوش آب‌وهوا است. هتل ارم با کتابخانهٔ ملی، پل طبیعت، موزهٔ دفاع مقدس همجوار بوده و چشم‌انداز زیبایی از کوه البرز دارد. این هتل در نزدیکی سه بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت‌الله مدرس قرار دارد و به همین دلیل دسترسی آن به فرودگاه، مراکز اقتصادی و فرهنگی و مترو شهر تهران بسیار آسان است. هتل ارم ۷۲ اتاق دارد که دارای تراس بزرگ و چشم‌انداز وسیعی است. هر اتاق این هتل امکاناتی از قبیل؛ صندوق امانات شخصی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت رایگان، مبلمان، مینی‌بار و خدمات نظافت اتاق دارد. هتل ارم دارای دو تالار به نام‌های؛ تالار بام تهران و تالار فیروزه‌ای است که تالار فیروزه‌ای، برای برگزاری مراسم عقد و عروسی مناسب بوده و ظرفیت پذیرایی از ۴۵۰ مهمان را دارد. یکی از سالن‌های همایش معروف تهران، با ظرفیت ۵۰۰ نفر، سالن‌ همایش‌های بین‌المللی هتل بزرگ ارم است. در این هتل دو مجموعهٔ مجزای ورزشی برای بانوان و آقایان فراهم شده و امکاناتی از قبیل؛ استخر، سونای بخار خشک و تر، جکوزی و سالن بدنسازی دارد.

رونیکس

هتل پارسیان استقلال

یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر تهران، هتل پارسیان استقلال نام دارد. این هتل که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر قرار گرفته، در گذشته با نام هتل هیلتون شناخته می‌شد و هنوز هم یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران به شمار می‌رود. این هتل دارای ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت مجهز به لوازم مجلل است. برج غربی این هتل؛ ۵۶ اتاق یک نفره، ۱۷۵ اتاق دو نفره، ۲۸ سوئیت کوچک و ۲ سوئیت بزرگ دارد. برج شرقی آن نیز دارای؛ ۱۱۴ اتاق یک نفره، ۱۵۹ اتاق دو نفره، ۱۵ سوئیت کوچک و ۳ سوئیت بزرگ است. سالن پذیرایی این هتل، ظرفیت پذیرایی از ۸۵۰ نفر مهمان را دارد و برای برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مراسم عقد و عروسی مناسب است.

هتل هما

هتل هما که در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده، در میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی واقع است. آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ صورت گرفت. هتل هما دارای ۱۷۷ اتاق و سوئیت مدرن بوده و رستوران این هتل، ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را دارد. این هتل دارای کافی‌شاپ، آتلیه، مرکز خرید، اتاق سیگار، خدمات باربری، اتاق چمدان، زمین ورزشی، وسایل بدنسازی، کافی‌نت، خشکشویی و استخر است.

هتل اسپیناس و اسپیناس پالاس

مجموعهٔ اسپیناس دارای سه هتل به نام‌های؛ هتل اسپیناس بین‌المللی، هتل اسپیناس پالاس و اسپیناس آستارا است. دو هتل اسپیناس بین‌المللی و پالاس در شهر تهران قرار دارند. هتل اسپیناس بین‌المللی از جمله هتل‌های مرکز شهر تهران و جایی است که خرید و فروش املاک و مستغلات تهران در آن رونق خوبی دارد. این هتل در بلوار کشاورز تهران واقع شده و دسترسی آسانی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد. هتل اسپیناس بین‌المللی، دارای اتاق‌هایی با طراحی‌های زیبا، باشگاه ورزشی، ‌استخر و سالن برگزاری سمینار است.
هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از هتل‌های این مجموعه است که در سال ۱۳۹۱ ساخت آن به پایان رسید. این هتل واقع در در سعادت آباد،‌ انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود تمامی خدمات و امکانات هتل‌های ۵ ستاره و لوکس را ارائه می‌دهد و دارای ۴۰۰ اتاق برای میزبانی از مسافران است. هتل اسپیناس پالاس دارای رستوران ایرانی، ‌رستوران بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن ورزش، خدمات پزشکی، اینترنت و ماهواره است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.