نکاتی درباره شغل نمایندگی بیمه

2

معرفی کسب و کار بیمه

هرگاه صحبت از بیمه ها می شود شاید تداعی کننده بیمه ماشین و یا تمدید بیمه ثالث باشد. اما بیمه در کشور ما یک کسب و کار محسوب می شود و تقریبا 170 هزار نفر در آن در سمت های گوناگون فعال هستند.

تاسیس یک کسب و کار در حال حاضر شاید برای همه ما امکان پذیر نباشد. اما می توانیم به عنوان نماینده یک شرکت شروع به کار کرده و با استفاده از پتانسیل ها و بستر هایی که برایمان آماده شده است کسب و کار خود را تاسیس کنیم. کسب و کار بیمه با نظارت مستقیم بیمه مرکزی آماده و محیا شده است تا افرادی که به دنبال یک شغل عالی و درآمدی بدون سقف هستند وارد آن شوند.

مزایا، دلایل و انگیزه های اخذ نمایندگی بیمه

چرا باید اینجا باشیم چرا باید برای آینده مالی و شغلی خود تصمیم متفاوتی بگیریم.

رونیکس

بیش از 40 هزار نماینده بیمه زمانی که وارد این حرفه شدند می دانستند که دقیقا در جایی که قدم می گذارند می تواند آینده شغلی و مالی متفاوتی برایشان رقم بزند.

هر فردی با هر تفکر و نگرشی که وارد صنعت بیمه شود به دلیل خاصیت و اتمسفری که این فعالیت دارد رشد شخصی، شغلی و درآمدی را تجربه می کند. تفاوتی نمی کند که دقیقا الان در چه مرحله از شغل و یا زندگی خود هستیم تصمیمات درست همیشه درست هستند. شاید روزی شما هم الهام بخش افراد دیگری شدید.

شش مزیت پر طرفدار فعالیت در صنعت بیمه

  • امکان فعالیت بدون محدویت شغلی حتی افراد شاغل در ادارات و سازمانها دولتی و خصوصی
  • سطح درآمدی نامحدود و متناسـب با میزان فعالیت و اثر بخشی نماینده
  • بدون نیاز به دفتر کار، سرمایه اولیه ، مدرک تخصصی و دانشگاهی
  • اعطای وام به نمایندگان و تخفیفات بیمه ای ویژه به نمایندگان رسمی بیمه عمر پاسارگاد متناسب با کارکرد
  • دریافت کد رسمی نمایندگی بیمه های عمر مطابق با آیین نـامه 96 بـیمه مرکزی ایران
  • پشتیبانی، آمـوزش تخصصی و رایگان و اعطای مدرک دوره فراگیری بیمه های عمر و تامین آتیه

آیا از این شغل می توانم کسب درآمد کنم؟

سوالی که حتما به آن فکر می کنید.

میزان درآمدزایی در این کسب و کار، مثل تمامی فعالیت ها مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخص دارد.

بیش از 40 هزار نفر در بیمه پاسارگاد و 12 هزار نفر در سایر شرکت های بیمه در حال حاضر از این شغل کسب درآمد می کنند. پس درآمد آن حتما راضی کننده بوده است.

هر میزان آشنایی شما با این شغل بیشتر شود حتما ذهنیت شما نسبت به درآمد آن روشن تر خواهد شد.

آیا این کسب و کار برای من مناسب می باشد؟

اخذ نمایندگی بیمه مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت را دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید، که تمامی این امکانات را بیمه پاسارگاد برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است. در ضمن این حرفه مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.

تفاوت نمانیدگی بیمه عمر با سایر مشاغل

در کسب و کارهای دیگر، صاحب شغل هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود.

در صورتی که در نمایندگی بیمه ، شخص پس از گذراندن دوره های آموزش رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در مرکز آموزش کسب و کار خویش را آغاز می نماید. در این حرفه، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید مدیران و نمایندگان موفق فروش استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است از دست بدهد.

اخذ نمایندگی بیمه از کدام شرکت بیمه ای مناسب است؟

تا به این جا دریافتیم که یکی از فرصت های شغلی مناسب حال حاضر کشور ما نمایندگی بیمه است چرا که در سال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است و خبر خوب این که این رشد حداقل تا ده سال آینده ادامه خواهد داشت. اما برای اخذ نمایندگی بیمه چه شرکت های بیمه ای مناسب هستند؟

نمی توانیم بگوییم که کدام یک از شرکت های بیمه ای در حال حاضر بهترین هستند ولی برای اینکه نماینده بیمه باشیم کافی است شاخص های زیر را در بین شرکت بیمه ای که قصد انتخاب آن را داریم مورد سنجش قرار دهیم:

  1. ضریب توانگری شرکت بیمه
  2. تعداد نمایندگان فعال
  3. شاخص سود و زیان در بازار سرمایه
  4. افتخارات سال های گذشته
  5. عملکرد هیئت مدیره
  6. رتبه ایفای تعهدات
  7. فرآیند آموزشی و نگرش به نیروی انسانی
  8. میزان بازدهی سهام شرکت از ابتدای تا کنون

بهترین شرکت بیمه برای اخذ نمایندگی بیمه کدام است؟

یک حقیقت بسیار ملموس و مشخص کننده در شغل بیمه آموزش است. هیچ کدام از افراد فعال در این صنعت این حقیقت تعیین کننده را انکار نمی کنند که نقش آموزش و فرآیند ساخت نماینده بیمه چه میزان می تواند در آینده شغلی آن فرد مهم باشد.

اگر به دنبال اخذ نمایندگی بیمه در صنعت بیمه هستیم باید شرکت بیمه ای را انتخاب کنیم که از نظر آموزشی توان و برنامه های خوبی داشته باشد تا ما بتوانیم در برنامه آموزشی که شرکت برای نیرو های خود تدوین کرده است رشد کنیم.

شرکت بیمه پاسارگاد در صنعت بیمه کشور ما در این مورد تلاش های بسیاری کرده است. یکی از تمایز هایی که دارد دقیقاً همین موضوع است.

یعنی نماینده بیمه بودن پردرآمد است؟

شرکت های بیمه ای از فروش و ارائه خدمات بیمه ای به افراد جامعه حق بیمه دریافت می کنند. بخشی از این حق بیمه درآمد شرکت و بخشی دیگری هم درآمد نماینده فروش بیمه است. حال که این شرکت توانسته است در این سال ها بیشترین رشد بین شرکت های بیمه ای را به دست بیاورد، به این معنی است که افراد جامعه نام و برند این شرکت بیمه ای و خدمات بیمه ای آن را پذیرفته اند. به بیانی ساده تر مشتری ها از نماینده شرکت بیمه پاسارگاد بیمه تهیه می کنند، این همان فرصت کسب درآمد است.

نماینده بیمه پاره وقت یا تمام وقت، چطور انتخاب کنیم؟

شاید الان شاغل باشیم، شاید یک شغل دولتی داشته باشیم از طرفی اینکه شاید نتوانیم به صورت تمام وقت در صنعت بیمه فعالیت کنیم و از پتانسی درآمدی آن بهره ببریم چه گزینه ای را می توانیم انتخاب کنیم؟ شرکت بیمه پاسارگاد برا افرادی که در نظر دارند برای اخذ نمایندگی بیمه از این شرکت اقدام کنند این مزیت بسیار کاربردی و ویژه را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت پاره وقت، نیمه وقت و یا تمام وقت در این شرکت فعالیت کنند. انعطاف شغلی از دیگر مزیت های است که باید در زمان بررسی فرصت های شغلی پیرامون خود به آن دقت کنیم.

دوره و فرآیند آموزشی به چه صورت است؟

فرآیند آموزشی برای متقاضیان کسب و کار بیمه مطابق برنامه رسمی واحد جذب و آموزش تدوین شده است.

این آموزش ها برای متقاضیان حضوری به صورت حضوری برگذار شده و برای متقاضیانی که نیاز به آموزش غیرحضوری دارند مجموعه آموزشی بسیار کامل و جامعی تهیه شده است.

این مجموعه آموزشی به همراه یک استاد راهنما تمام نیاز های آموزشی موجود را برطرف می کند.

با توجه به سابقه 11 سال آموزش و پرورش فعالین در صنعت بیمه این مجموعه آموزشی به نحوی تهیه و تولید شده است که گام به گام فرد را به درآمد حاصل از این شغل نزدیک تر می کند.

آیا حتما باید تهران حضور داشته باشم؟

خیر، شما می توانید در هرجای کشور عزیزمان ایران دوره آموزشی گذرانده و پس از آن فعالیت بیمه ای خود را شروع کنید.

آیا این دوره های هزینه دارد؟

خیر، دوره های آموزشی و مجموعه کسب و کار بیمه که بیش از 600 دقیقه آموزش ویدئویی می باشد رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مروری بر شرکت بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد شرکتی که در سال های اخیر فرصت های شغلی بسیار جدیدی را ایجاد کرده است. صنعت بیمه مطابق آمار سال های گذشته همیشه بین صنایع پولساز و پرتراکنش کشور ما ایران بوده است و در 16 سال گذشته توانسته است تا از شرکتی نو پا و تازه کار به بزرگترین شرکت بیمه ای کشور در زمینه بیمه های عمر تبدیل شود.

همین آمار بسیار ساده و همین رشد بسیار حیرت انگیز شرکت بیمه پاسارگاد نشان از یک پتانسیل درآمدی برای افراد جامعه دارد. شاید کمی منتظر این باشید که فرمول سه خطی شناسایی موقعیت های شغلی را برای شما بازگو کنیم اما باید پیش زمینه این موضوع را هم مطرح کنیم.

مرکز آموزش آینده سازان بیمه پاسارگاد

مرکز آموزش و پشتیبانی شرکت بیمه پاسارگاد “آینده سازان پاسارگاد” از همان سال های ابتدایی تلاش های نوین و پایداری را به جهت رشد نمایندگان بیمه و افرادی که قصد دریافت نمایندگی بیمه را دارند انجام داده است. مشاورین این مرکز برای راهنمایی افرادی که می خواهند پا در صنعت بیمه بگذارند ساعت ها آموزش دیده اند و با توجه به تجربه ای که دارند می توانند در این مسیر همراه شما باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02142426000 تماس حاصل فرمایید. همچنین به وب سایت رسمی ما به آدرس www.pasargadagent.com مراجعه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. محمد می‌گوید

    سلام .متاسفانه نهایتا نفهمیدم که این شغل چیه و آینده این شغل به کجا ختم میشه .

    1. علیرضا می‌گوید

      سلام، من خودم شش است در صنعت بیمه بعنوان نماینده کد۵۴ بیمه های زندگی فعالیت میکنم،ولی علیرغم اینکه زمان
      زیادی صرف کرده ام،علاقه و استعداد خوبی در زمینه فن بیان و متقاعد سازی دارم و آموزشها و مهارتهای زیادی درین زمینه کسب کرده‌ام،تا الان نتوانستم به درآمد خوبی برسم،پس چطور می‌فرمایید پر درآمداست؟! کارگری ساده بدون هیچ مهارتی از کار بیمه پر درآمد تر است،مدیران شرکت ها فقط حقوقهای بالا دارند!!!