آشنایی با خدمات و ویژگی‌های صرافی مهران بیت

0

این روزها بازار ارزهای دیجیتال داغ‌تر از همیشه است؛ خریدوفروش این ارزها بسیار سودآور است و افراد زیادی در چند ماه اخیر جذب آن شده‌اند. تنها یک مشکل سر راه کاربران و تریدرهای ایرانی در زمینه ارز دیجیتال وجود دارد، آن‌هم پیدا کردن یک صرافی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. صرافی مهران بیت این دغدغه بزرگ را از بین برده و محیطی امن را برای کاربران ایرانی مهیا کرده است.

 

همان‌طور که محیط یک صرافی سنتی و امکاناتی که در آن وجود دارد برای کاربران مهم است، محیط و امکانات یک صرافی آنلاین هم باید شرایط آسانی را برای کاربران خود فراهم کند. افرادی که از گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند، امکان استفاده از اپلیکیشن معاملاتی مهران بیت را دارند. صرافی مهران بیت از طریق وب‌سایت این مجموعه نیز به‌سادگی در دسترس کاربران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال قرار دارد. امکانات و دسترسی‌های خوبی در فضای معاملاتی این وب‌سایت وجود دارد که قرار است با آن‌ها آشنا شوید.

رونیکس

چرا صرافی مهران بیت را انتخاب کنیم؟

پشتیبانی 24 ساعته

برخلاف بازارهای مالی داخلی، معاملات ارزهای دیجیتال به‌صورت 24 ساعته انجام می‌شوند. حالا که قرار است مجموعه ما را برای خریدوفروش انتخاب کنید، امکان فعالیت در محیطی امن با پشتیبانی 24 ساعته در انتظار شماست.

پرداخت امن و آسان

بدون ترس، از درگاه امن مجموعه ما برای شارژ حساب و انجام معاملات خود استفاده کنید. این درگاه به‌صورت 24 ساعته باز بوده و امکان شارژ حساب کاربری در آن فراهم است.

فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت

صرافی مهران بیت دست شما را برای فروش ارزهای دیجیتال باز گذاشته و احراز هویت در این زمینه کاملاً اختیاری است. تنها 20 ثانیه زمان می‌برد تا ارز دیجیتال شما فروخته و هزینه آن به ریال پرداخت شود.

نرخ تبادل عالی

برای فروش ارزهای دیجیتال خود نگران نرخ تبادل نباشید؛ صرافی آنلاین مهران بیت، ارزهای دیجیتال شما را با بهترین نرخ تبادل خریداری می‌کند. کارمزد خرید ارز دیجیتال از مجموعه ما نیز با کمترین کارمزد انجام می‌شود.

خریدوفروش آنی

در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید ارزهای خود را فروخته یا ارز جدیدی خریداری کنید. فعالیت در این صرافی در هر لحظه جریان دارد.

امکانات وب‌سایت صرافی مهران بیت

پس ‌از اینکه در وب‌سایت مهران بیت ثبت‌نام کنید، یک Username و Password اختصاصی به شما داده می‌شود تا از امکانات این صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید. بعضی از امکانات این وب‌سایت عبارت‌اند از:

  • داشبورد معاملاتی با امکان استفاده ساده و روان؛ در این محیط می‌توانید خریدو‌فروش ارز دیجیتال را به‌سادگی انجام دهید.
  • مقالات وب‌سایت برای افزایش اطلاعات تخصصی کاربران؛ در این بخش در مورد تمام ابعاد ارز دیجیتال، سیستم‌عامل‌های استخراج، روش‌های کلاه‌برداری و… صحبت شده است.
  • در بخش اخبار صرافی مهران بیت، شما را در جریان آخرین رخدادهای مربوط به ارز دیجیتال قرار می‌دهیم.
  • حتی بدون ورود به داشبورد معاملاتی، امکان مشاهده قیمت‌های به‌روز وب مانی، پرفکت مانی، وچر پرفکت مانی، اتریوم، بیت کوین، تتر و سایر ارزهای دیجیتال را دارید. این قیمت‌ها هر دقیقه به‌روز می‌شوند و این روند در 24 ساعت شبانه‌روز ادامه دارد.
  • اطلاعات کاملی از انواع Cryptocurrency در بخش ارزنامه قرار داده ‌شده است. کاربرانی که با ارز دیجیتال به‌‌خصوصی آشنایی ندارند یا در این نوع معاملات تازه‌کار هستند، می‌توانند از اطلاعات مفید این بخش استفاده کنند.

سایر خدمات درخشان صرافی مهران بیت

صرافی آنلاین مهران بیت علاوه بر فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال، خدماتی مثل پرداخت آنلاین پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت و… را نیز فراهم می‌کند. فقط کافی است در وب‌سایت مجموعه ثبت‌نام و اطلاعات حساب کاربری خود را تأیید کنید. بعد از آن می‌توانید خدمات مورد نظر خود را درخواست و حتی فاکتور ریالی آن را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

صرافی مهران بیت شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند مبالغ حاصل از فروش ارزهای دیجیتال به این مجموعه را به‌صورت آنی دریافت کنند. تنها کافی‌ست یک حساب بانکی از بانک آینده داشته باشید تا امکان تسویه آنی برای شما مهیا شود. تمام تلاش ما در این مجموعه، ارائه خدمات باکیفیت و سریع به کاربران است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.