جشنواره “بازم تابستون اومد” پلازیو  آغاز شد

0

فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال 1399 مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

ضمانت اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت پلازیو قرار دارد. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از دیگر خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر این، ضمانت هفت‌روزه بازگشت و تعویض کالا، تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار داشته و موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کرده است تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

رونیکس

پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان فعالیت می‌کند و برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی از برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها باشد. جدیدترین جشنواره تابستانی پلازیو که از 19 تیرماه آغاز شده و تا 17 مردادماه ادامه خواهد داشت یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است.

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت وگذار بهره ببرید؛ لباس‌های جذاب فصل گرما را بپوشید، به دل طبیعت بزنید و به ورز‌ش‌های ساحلی بپردازید. ملزومات گردشگری و لباس‌های خنک از ضروری‌ترین وسایل این فصل است. جشنواره تابستانی پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات از تیشرت و لباس‌های خنک، کفش و کتانی، عینک آفتاب، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره بهترین فرصت برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

با فرا رسیدن فصل گرما، بسیاری از خانم‌ها و آقایان به سمت خرید پیراهن‌های نخی خوش‌رنگ و لعاب و راحت می‌روند. پیراهن مردانه به شرط انتخاب درست، از البسه‌ای است که تغییرات چشمگیری در استایل آقایان ایجاد می‌کند. این پیراهن‌ها را می‌توانید در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و البته با توجه به فرم بدنی خود از فروشگاه پلازیو خریداری کنید. پیراهن‌های‌ زنانه نیز تقریبا پای ثابت پوشاک خانم‌ها در بهار و تابستان است. از دلایل محبوبیت پیراهن زنانه می‌توان به شست‌وشوی آسان، سبکی و لطافت و همچنین رنگ‌ها و طرح‌های متنوع آن اشاره کرد که موجب درخشش استایل بانوان در هر جمعی می‌شود.

برای خرید این محصولات با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.