ارسال اثاثیه و لوازم منزل به  ترکیه

0

اگر شما نیز جزو آن دسته از هموطنانی هستنید که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند بهتر است تا انتهای این مقاله با ما باشید تا بهترین و سریعترین و ارزانترین خدمات اثاث کشی برای ترکیه را بشناسید .

بسیاری از شرکت ها در این شرایط اقدام به ارائه خدمات باربری و حمل و نقل اثاثیه و کالا برای ترکیه می نمایند که در این میان به دلیل عدم آشنایی کامل به این خدمات برای صاحبین بار مشکلاتی بوجود می آورند .ارسال اثاثیه چه برای ترکیه و چه برای سایر کشورهای همسایه و دورتر نیازمند شرایط و رعایت قوانین و مقررات خاصی است . از همین جهت یک شرکت حرفه ای ابتدا با ارائه مشاوره دقیق و تخصصی سعی در آشنا کردن صاحبین بار با فرایند خدمات حمل اثاثیه به ترکیه را دارد که آنی بار مشاوره حضوری و تلفنی بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد .

برای ارسال اثاثیه ، مجموعه آنی بار 2 روش حمل را در اختیارتان قرار میدهد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد .

رونیکس

ارسال زمینی اثاثیه به ترکیه

برای ارسال اثاثیه بصورت زمینی ، مجموعه آنی بار با استفاده از کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت چادری که مخصوص حمل و نقل بین المللی هستند خدمات را با کمترین هزینه و همراه با بالاترین ایمنی به شما ارائه می نماید .

حمل زمینی ترکیه معمولا به 2 روش انجام میشود :

  1. دربستی ( فول تراک )
  2. گروپاژ ( خرده بار )

در حمل زمینی بصورت دربستی ، یک کامیونت یا تریلی محموله شما را درب منزل یا هرنقطه ای که مدنظر شماست بارگیری و مستقیما به سمت ترکیه حرکت می نماید . برای اطمینان از صحت این موضوع می توانید با ثبت پلاک خودروی بارگیر و مطابقت با خودروی تحویل دهنده در ترکیه اقدام نمایید .

در این روش ، محموله شما با کمترین میزان تهدید مواجه خواهد بود و اثاثیه سالم و سریع تر به ترکیه انتقال خواهند یافت .

در روش حمل گروپاژ ، محموله شما میبایست در محل انبار تخلیه گردد و در کنار اثاثیه منزل افراد دیگر به ترکیه ارسال شود . در این روش تخلیه و بارگیری مضاعف نیز وجود دارد . از طرفی ممکن از مشکلات دیگری نیز برای اثاثیه و لوازم شما بوجود آید .

 

حمل هوایی اثاثیه به ترکیه

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم شخصی که حجم و وزن کمی دارند ، استفاده از روش حمل هوایی نیز بسیار بصرفه و سریع خواهد بود . به عنوان مثال ، برای ارسال یک کیف شامل وسایل شخصی بهترین روش حمل هوایی است . در این روش اثاثیه و لوازم شما پس از فرایند سمپاشی و ساختن بسته بندی مناسب برای حمل هوایی از طریق فرودگاه امام خمینی تحویل مسئولین آنی بار در لاین هوایی ترکیه خواهد شد . در کمترین زمان ممکن شما می توانید محموله را در فرودگاه شهر مورد نظر دریافت نمایید .

هزینه های حمل و نقل هوایی اثاثیه به ترکیه بر اساس میزان وزن محموله محاسبه میشود . به همین جهت نوع وسیله تاثیر بسزایی در هزینه های حمل و نقل خواهد داشت .

برای ارسال اثاثیه به ترکیه چه مدارکی لازم است ؟

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از ایران به ترکیه ابتدا باید از دریافت کارت کیملیک خود مطئن باشید . فقط درصورتی که کیملیک کارت خود را از دولت ترکیه دریافت کرده باشید امکان ترخیص و تحویل اثاثیه در گمرک ترکیه برای شما وجود خواهد داشت .

علاوه بر این ، برای ارسال اثاثیه باید بسته بندی مناسب و پکینگ لیست دقیق تهیه شود که این فرایند نیز بسیار مهم و حساس است .

به دلیل بازرسی های موردی در گمرک ایران و ترکیه ، لیست ارائه شده باید با محتویات جعبه ها و لوازم همخوانی داشته باشد و همین موضوع حساسیت پکینگ لیست را افزایش میدهد .

برای تهیه پکینگ لیست و بسته بندی تخصصی لوازم منزل جهت ارسال به ترکیه یا سایر کشور ها ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین تیم را در اختیار شما قرار میدهد .

آیا باربری اثاثیه ترکیه شامل بیمه میباشد ؟

بله ! مجموعه انی بار برای حمل محموله های اثاثیه شما 3 نوع بیمه کامل و تخصصی و در نظر گرفته است .

1-بیمه نامه cmr

2- بیمه ایران

3- بیمه آسیا

مجموعه آنی بار علاوه بر بیمه نامه cmr که شامل همه قرارداد های اثاث کشی و ارسال بار به ترکیه میباشد ، دو مرحله بیمه نیز برای تمامی مرسولات خود در نظر میگیرد که هزینه هر سه نوع بیمه از طرف شرکت آنی بار به عنوان هدیه به تمامی مشتریان محترم تعلق خواهد گرفت.

 

ابتدا با صدور بارنامه داخلی از مبدا بارگیری گمرک مبدا و سپس طی مسیر تا مرز خروج که میتواند مرز جلفا – بازرگان – سرو باشد را تحت پوشش کامل قرار خواهد داد که قرار داد بیمه قانون تجارت بیمه ایران میباشد و از بهترین پوشش و بهترین کلوز بیمه مسئولیت حمل میباشد و نوع سوم بیمه از درب منزل تا مقصد نیز با قرار داد بیمه آسیا کلیه مرسولات خود را تحت پوشش کامل قرار خواهد داد که در زمان عقد قرار داد نسخه آن تقدیم مشتری خود خواهد کرد .

 

ممنوعیات ارسال ثاثیه برای ترکیه

گمرکات ایران و ترکیه بصورت مشخص و در برخی موارد بصورت موردی و در بازه زمانی مشخص برخی موارد را به عنوان کالاهای ممنوع در اثاثیه و لوازم منزل مشخص مینمایند .

وجود اینگونه موارد در اثاثیه منزل سبب بروز مشکلات جدی و توفق فرایند ترخیص بار از گمرک خواهد شد و تا زمان خروج این موارد از محموله امکان ترخیص وجود نخواهد داشت .

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات )
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . .
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات

 

این موارد بخشی از مهمترین ممنوعیات برای ارسال اثاثیه و لوازم خانه به ترکیه میباشد که توسط گمرک جلوگیری خواهد شد .

آنی بار برای حمل مناطق و استان های ترکیه خدمات باربری را ارائه می نماید ، به عنوان مثال علاوه بر باربری استانبول و آنکار ، ارسال بار به آنتالیا ، آلانیا ، ازمیر و . . . نیز انجام خواهد شد .

 

 

مشاوره تخصصی و رایگان

یکی از ویزگی های مجموعه آنی بار ، ارائه خدمات مشاوره ای بصورت تخصصی و رایگان است . شما می توانید بصورت حضوری و یا تلفنی از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید و تمامی اطلاعات لازم را در اسرع وقت به دس ت آورید .

مشاوره حرفه ای برای ارسال انواع بار و کالا به ترکیه از لحظه بارگیری و تا زمان تخلیه بار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است .

برای کسب اطلاعات بیشتر ، بهترین راه مشاهده وبسات https://anibar.net و یا تماس با شماره تلفن 57669-021 میباشد

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.