اجاره خودرو، روشی دیگر برای کسب درآمد با ماشین شخصی

0

راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد و هر کس با توجه به توانایی، ظرفیت، نوع نگرش، سطح تحصیلات و… منبعی را برای کسب درآمد انتخاب می­‌کند و بسیاری از افراد بیشتر از یک منبع درآمد دارند. در این بین برخی با سرمایه خودشان از قبیل خانه، زمین ، ماشین و… شروع به کار می­‌کنند اجاره خودرو به دیگران نیز یکی از این راه‌ها است. اجاره خودرو به معنی واگذاری ماشین به شخص دیگر با تعیین زمان مشخص بین دو طرف می‌­باشد و لازمه آن وجود یک مرکز معتبر برای این معامله می­‌باشد تا کارها قانونی انجام گردد. در آنجا شرایط، قیمت، تعداد روزهای اجاره ماشین تعیین می­‌گردد و دو طرف با پذیرش آنها با یکدیگر توافق می‌­کنند و هماهنگی‌­های لازم را انجام می‌دهند. یکی از مواردی که تعیین­ کننده قیمت اجاره می‌­باشد مدل ماشین است و اجاره­ کنندگان با توجه به شرایط و موقعیت خود اقدام به اجاره ماشین‌­های ارزان قیمت یا گران قیمت می­‌کنند.

 

اجاره ماشین چه مزیت­‌هایی دارد؟

کم بودن میزان درآمد برخی مشاغل یا نیاز به اندوخته بیشتر موجب می­‌گردد تا افراد به فکر درآمد یا شغل دوم باشند. باید گفت اجاره خودرو هم برای اجاره ­دهندگان سود دارد و هم برای اجاره کنندگان. زیرا اجاره خودرو نیازی به حضور فیزیکی صاحب خودرو ندارد و در واقع شخص بدون این که زمان خود را برای آن کار بگذارد می­‌تواند با اجاره ماشین خود اقدام به کسب درآمد نماید. از طرف دیگر گاهی افراد نیاز به یک ماشین شخصی برای انجام دادن یکسری از کارهایشان دارند اما خودشان در آن زمان مالک خودرو نیستند و یا در اختیارشان نیست آن هم به دلایلی مانند خرابی ماشین یا مسافر بودن و مسائل دیگر. همچنین مالک خودرو ممکن است از ماشین خود زیاد استفاده نکند و بیشتر اوقات در پارکینگ یا حیاط خانه بدون استفاده رها شده باشد و تنها هزینه استهلاک ماشین، بیمه، سرویس‌­های ماشین و… را پرداخت نماید. در چنین مواردی می‌­تواند با یک انتخاب هوشمندانه از آن بهره­ برداری نماید و هر زمان که خود به آن نیاز داشت از آن استفاده کند.

رونیکس

اجاره خودرو در تهران

افراد می‌­توانند برای اجاره خودرو در تهران با قیمت مناسب به یک دفتر یا شرکت معتبر و شناخته شده مراجعه کرده و با توجه به لیست قیمتی که شرکت در اختیارشان می­‌گذارد خودرو موردنظر خود را کرایه کنند. اجاره خودرو همراه راننده و یا بدون راننده هر دو امکان‌پذیر بوده و قیمت آن مناسب­‌تر از هزینه خرید خودرو بویژه برای کسانی است که می­‌خواهند با هزینه کمتر، رفاه و راحتی بیشتری بدست بیاورند. بعلاوه اگر تنوع ­طلب باشند هر بار می­‌توانند از یک مدل ماشین برای رفت و آمدشان استفاده کنند. همچنین دارندگان خودرو می توانند با ثبت‌نام در یکی از مؤسسات رنت ماشین برای خود کسب درآمد کنند. قیمت اجاره خودرو بصورت روزانه تعیین می‌شود و فرد بر اساس تعداد روزهایی که ماشین را اجاره می‌دهد کرایه ماشین را دریافت می‌­کند. از جمله شروطی که برای مالک ماشین وجود دارد این است که خودرو از سلامت کامل از لحاظ فنی و تمیزی برخوردار باشد و بیمه شخص ثالث را تا زمان مدت اجاره خودرو داشته باشد.

 

اجاره خودرو در مشهد

گاهی پیش می‌­آید که مجبور به یک سفر از پیش تعیین نشده می­‌شوید و یا بدلیل مسیر طولانی مجبور به استفاده از قطار یا هواپیما برای رفتن به مقصد می‌­شوید اما برای اقامت چند روزه یا چند هفته‌­ای خود نیاز به یک خودرو دارید که در هر از ساعت از شبانه­ روز در اختیارشان باشد. قیمت اجاره خودرو می‌­تواند توسط مالک تعیین گردد؛ همچنین فرد میزبان می‌تواند میزان مسافت مجاز را برای اجاره کننده مشخص کند و در صورت تمایل ماشین خود را با راننده یا بدون راننده اجاره دهد. اجاره خودرو در مشهد با راننده مناسب کسانی است که با مسیرهای این شهر آشنایی ندارند. زمانی که میزبان و مهمان برای رنت ماشین با هم به توافق رسیدند مهمان علاوه بر پرداخت کرایه ماشین به تعداد روزهای تعیین شده، باید مبلغ یا چکی را برای خسارت‌­های احتمالی به ودیعه بگذارد و چنانچه برخلاف آنچه توافق شده مسافت بیشتری را طی کرده باشد مهمان به ازای هر کیلومتر اضافی ملزم به پرداخت هزینه خواهد شد و یا صاحب ماشین می­‌تواند از آن صرف­ نظر نماید.

اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز یکی دیگر از خدماتی است که مؤسسات رنت ماشین به متقاضیان ارائه می‌دهند. اگر شما قصد اجاره خودرو در هر نقطه از شیراز را دارید می‌توانید در هر زمان با پذیرش تعهدات قانونی که باید در قبال خودرو داشته باشید آن را برای خود کرایه کنید. همانطور که گفتیم اجاره خودرو می تواند دلایل مختلفی داشته باشید مانند ماشین عروس. معمولأ افراد دوست دارند ماشین عروسی‌شان متفاوت و زیبا باشد از این رو اقدام به اجاره ماشین‌های لوکس و لاکچری می‌کنند طبیعی است که نمی‌توانند برای چنین موضوعی برای خرید ماشین گران‌قیمت اقدام کنند. از این رو دارندگان ماشین­‌های گران­ قیمت با اجاره خودروی خود به متقاضیان سود خوبی کسب می­‌کنند. همچنین ممکن است شما مهمان خارجی داشته باشید و دوست داشته باشید بصورت تشریفاتی آنها را در مدت اقامتشان به گشت و گذار ببرید. اما نباید فکر کنید رنت ماشین تنها برای افراد ثروتنمد است بلکه ماشین‌­های تمیز و لوکس ارزان ­قیمت‌­تری هم هستند که هم برای صاحبان آن درآمدی را فراهم می‌­آورند و هم برای اجاره­ کنندگان هزینه کمتری.

خودروی خود را در کجا اجاره دهیم؟


 

در انتها باید گفت وب سایت‌ها به منزله سکوهایی می‌­باشند که موقعیت بهتری را برای این که کسب و کارها بهتر دیده شوند فراهم می‌­آورند و راه تعاملی برای عرضه­ کننده و مصرف­ کننده ایجاد می­‌کنند. سامانه سپریس از جمله وب سایت‌­هایی است که برای اجاره خودرو بصورت آنلاین مشغول به فعالیت است. این سامانه مانند هر مرکز معتبر دیگری دارای قوانین و مقرراتی برای میزبان(اجاره دهنده) و مهمان(اجارکننده) می­‌باشد. اگر شما دارنده خودرو می‌­باشید و می­‌خواهید درآمدی معقول از طریق آن بدون صرف زمان کسب کنید می‌­توانید بجای مراجعه حضوری بصورت آنلاین از طریق سپریس این کار را انجام دهید. شما می‌­توانید در قسمت ثبت­‌نام اطلاعات خود را در فرم مندرج در سایت پر کرده و منتظر تماس تیم پشتیبانی سپریس باشید. یکی از امتیازاتی که این مجموعه در اختیار شما قرار داده بیمه اجاره­ خودرو که شامل پوشش­‌های شکت شیشه، بلایای طبیعی، سرقت، خسارت، تصادف می­‌باشد که در صورت بروز حادثه این بیمه خریداری شده آن را جبران می­‌کند. با مراجعه به آدرس اینترنتی seprise.com می‌­توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.