هر آنچه پیش از عمل اسلیو معده باید بدانید 

0

یکی از مشکلات و بیماری ها که درصد کثیری از افراد جامعه با آن درگیر هستند چاقی است. چاقی افراد نه تنها با ایجاد ظاهری ناخوشایند می تواند شما را آزرده کند بلکه با بروز بیماری هایی مانند بیماری قلبی، فشارخون بالا و دیابت نوع ۲ مشکلات عمده ای برای شما ایجاد می کند. روش های متعددی برای درمان این بیماری توسط پزشکان به افراد توصیه می ‌شود. استفاده از رژیم‌ های غذایی بدون مشورت پزشک، مصرف داروهای شیمیایی و برخی دیگر از روش ‌ها گاهی اوقات کاربرد آنچنانی نخواهند داشت.

بسیاری از متخصصان نیز با ارائه رژیم های غذایی و توصیه به افزایش فعالیت بدنی به بیماران توصیه می کنند که موجبات کاهش وزن خود را فراهم کنند. با این حال چنانچه این روش ها کارساز نباشد متخصصین جهت رفع این مشکل روی به جراحی اسلیو معده خواهند آورد. اسلیو معده به عنوان روشی نوین توسط فوق تخصص انجام می گیرد. چنانچه قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید توصیه ما به شما مراجعه به یک مرکز فوق تخصص خواهد بود. دکتر فربد امامی یگانه عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (IFSO) و با بهره مندی از مدرک فوق تخصص جراحی لاغری و لاپاراسکوپی پیشرفته با پیشرفته ‌ترین تجهیزات عمل اسلیو معده را برای شما انجام خواهد داد.

عمل اسلیو معده چیست؟

همانگونه که بیان کردیم یکی از روش هایی که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد عمل اسلیو معده است. این عمل که به صورت لاپاراسکوپی انجام می گیرد در آن جراح با کاهش حجم معده در حدود ۱۵ درصد، به شما کمک می کند تا موجبات کاهش وزن خود را فراهم کنید.

رونیکس

این عمل و کم کردن حجم معده موجب می‌ شود که فرد هنگام گرسنگی و میل کردن حجم اندکی از غذا احساس سیری کرده و مشکل پرخوری خود را رفع کند. پس از انجام عمل اسلیو معده توسط پزشک جراح رژیمی بسیار محدود به شما ارائه می شود. این رژیم به بدن کمک می‌ کند تا با ریکاوری مناسب به سایز جدید معده عادت کند.

انجام عمل اسلیو معده بر روی قسمتی از معده که هورمون گرسنگی را ترشح می ‌کند انجام می پذیرد. معده پس از جراحی به شکل موز و یا لوله ای در خواهد آمد. علاوه بر این به هنگام عمل اسلیو با تغییرات هورمونی می تواند تاثیرات مثبتی بر روی فشار خون خود مشاهده نمایید.

مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده

چنانچه در یک کلینیک فوق تخصصی جراحی لاغری عمل اسلیو معده را انجام دادید توسط قرار است توسط بهترین دکتر اسلیو معده عمل شوید، پزشک برنامه مناسبی به شما ارائه می شود. پس از انجام این عمل شما باید وعده ‌های غذایی خود را همواره به مقدار کم و پیوسته تر در برنامه داشته باشید. دکتر فربد امامی یگانه به واسطه تجربه فراوان در انجام این عمل و با بهره مندی از مدرک فوق تخصص به بهترین نحو پس از انجام عمل اسلیو معده شما را تحت نظر خواهد داشت.

مزایای عمل اسلیو معده

همانگونه که بیان کردیم عمل اسلیو معده به صورت لاپاراسکوپی و توسط فوق تخصص جراحی انجام می گیرد. از مزایای عمل اسلیو معده عوارض بسیار کمتر نسبت به جراحی ‌های باز خواهد بود. دقت داشته باشید که برای بازدهی مناسب، عمل اسلیو معده باید تحت نظر متخصصین امر انجام گیرد. به هیچ عنوان عمل بای پس و اسلیو نباید تحت نظر جراح عمومی انجام شود.

از دیگر مزایای عمل اسلیو معده می توان به مدت زمان کمتر در مقایسه با عمل بای پس معده اشاره کرد. پاسخ دهی این عمل به گونه ای است که شما در سریعترین زمان می توانید اثرات مثبت آن را مشاهده کنید. مزیت بزرگ این عمل، عدم ایجاد مشکل و سختی برای فرد بیمار پس از جراحی خواهد بود. این روش با کاهش چربی های بدن افراد به آن ها کمک می ‌کند تا بدون سختی و مشکل پروسه لاغری را طی کنند.

هنگام جراحی تخصصی اسلیو معده در مسیر گوارش و همچنین در پیلور معده هیچ گونه تغییری ایجاد نخواهد شد. به همین علت شما این نگرانی پس از انجام این جراحی نخواهید داشت.

عوارض جراحی اسلیو معده

برای بسیاری از افراد سوال پیش می ‌آید که عوارض جراحی اسلیو معده چگونه خواهد بود؟ باید برای شما بیان کنیم چنانچه عمل اسلیو معده را تحت نظر پزشک فوق تخصص انجام دهید هیچگونه عوارض جانبی برای شما ایجاد نخواهد شد. تاکید ما این است که این عمل را تحت نظر پزشک متخصص و در کلینیک های مجاز و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام دهید. این عمل و عمل بای پس معده نباید تحت نظر جراح عمومی انجام گیرند. عوارض بسیار کوتاه مدت این جراحی به سرعت رفع شده و بدون ایجاد مشکلات کلی جای نگرانی برای شما به وجود نخواهد داشت.

عمل اسلیو معده به چه کسانی توصیه می شود؟

با توجه به کیفیت مناسب و بازدهی عالی که عمل اسلیو معده دارد افراد چاق به راحتی می ‌توانند تحت نظر پزشک فوق تخصص مورد جراحی قرار گیرند. با این حال افرادی که از چاقی مفرط و مضر رنج می برند و با استفاده از روش های دیگر در کاهش وزن خود ناموفق بوده اند می توانند عمل اسلیو معده را انجام دهند.

علاوه بر این بیماران با شاخص توده بدن بیش از ۴۰ می توانند به عمل اسلیو معده بپردازند. این افراد دارای چربی های اضافه در بدن تا حد بیش از ۵۰ کیلوگرم خواهند بود.

افرادی که با شاخص توده بدن بین ۳۵ تا 40 از بیماری های مرتبط با چاقی رنج می برند نیز می توانند با انجام عمل اسلیو معده از مشکلات خود رهایی پیدا کنند.

نیاز های قبل از عمل اسلیو معده

چنانچه قصد جراحی اسلیو معده را دارید بهتر است که یک هفته قبل از انجام عمل جراحی از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید. علاوه بر این افراد سیگاری باید 3 هفته قبل از عمل اسلیو معده سیگار کشیدن را ترک کنند. قبل از انجام اسلیو معده توسط جراح شما دستور رژیم غذایی ارائه می ‌شود. شما با اجرای آن به خوبی می توانید خود را جهت انجام عمل اسلیو معده مهیا کنید. بهتر است دو هفته قبل از انجام عمل اسلیو از مصرف داروهای ایبوپروفن، آسپیرین و داروهای ضد التهابی خودداری کنید.

انجام عمل اسلیو معده زیر نظر دکتر فربد امامی یگانه

متخصصین همواره تاکید می ‌کنند که برای انجام عمل های تخصصی با مراجعه به کلینیک ها و توسط پزشکان فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی. به همین دلیل توصیه ما این است که اگر قصد انجام عمل اسلیو معده را دارید می ‌توانید این عمل را به بهترین انجام دهید.جراح چاقی دکتر امامی یگانه فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته و با تخصص فراوان در انجام عمل اسلیو معده خدمات گسترده ای در این زمینه به عزیزان بسیاری ارایه داده اند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.