افزایش فروش با آموزش سئو و آموزش اینستاگرام برتر آموز

0

داشتن سایت و پیج اینستاگرام یکی از مهمترین بخش هایی یک کسب و کار میباشد. اگر شما برای برند و کسب و کار خود سایت و پیج اینستاگرام داشته باشید عموما بازار خود را گسترش داده اید و افراد زیادی با شما آشنا خواهند شد و از خدمات شما بهرمند میشوند. حال در این بین تنها داشتن این دو کافی نمیباشد زیرا باید بلد باشید چطور با این دو بخش مهم افراد جدیدی را جذب کسب و کار خودتان کنید. سایت های بزرگی در ایران به اهمیت این دو اشاره کرده اند همانند سایت های چطور، برتر آموز، زومیت، فرادرس و سایر سایت ها که با چندتا مثال قدرت فروش از سایت و اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد پس همراه ما باشید.

 

افزایش فروش از طریق سایت با سئو

اگر شما سایت داشته باشید اما سئو نکرده باشید انگار یک ماشین آخرین مدل دارید اما بدون سوخت که قادر به حرکت نمیباشد که این سوخت دقیقا سئو سایت شماست. سئو یعنی مجموعه ای از کارها که روی سایت شما انجام میشود تا سایت شما در نتایج گوگل دیده شود. قطعا اگر آموزش سئو سایت را دیده باشید به خوبی میتوانید به صورت هدفمند در نتایج گوگل دیده شوید. محسن حبیبی راد متخصص سئو با مثالی جذاب در مورد قدرت سئو سایت گفت :« اگر سایتی در زمینه زبان انگلیسی داشته باشید و محصولی داشته باشید به قیمت 500 هزارتومان و سایت شما روی این کلمه با انجام سئو جزو سه نتیجه اول گوگل باشد شما ماهی 50 میلیون تومان درآمد خواهید داشت! حال چطور؟ کلمه آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از 60 هزاربار در گوگل سرچ میشود و به واسطه اینکه سایت شما جزو به نتیجه اول گوگل است و در این بین اگر فقط پنج هزارنفر وارد سایت شما شوند و فقط صد نفر در ماه از شما این محصول را خریداری کنند شما به درآمد 50 میلیون تومانی خواهید رسید.»

رونیکس

افزایش فروش از طریق اینستاگرام

قطعا میدانید که اینستاگرام یکی از محبوبترین برنامه ها در ایران میباشد و مردم روزانه بالای چند ساعت از وقت خود را در این برنامه سپری میکنند. پس بهترین جایست که شما میتوانید خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارید. اما تنها داشتن پیج اینستاگرام کافی نمیباشد زیرا شما باید آموزش اینستاگرام پیشرفته را دیده باشید تا بتوانید افراد زیادی را جذب پیج خود کنید. جذب کاربر و افزایش فالوئر در اینستاگرام به راحتی انجام نخواهد شد و شما با محتوای جذاب و تبلیغات باید این کاربر را جذب کنید و سپس با بلاگری کردن و معرفی محصولات خود و اعتمادسازی میتوانید محصولات خود را به کاربران بفروشید و نیاز آنها را برطرف کنید.

فروش دوبرابری با سایت و اینستاگرام

حال اگر شما سایت و پیج اینستاگرام باهم داشته باشید قطعا میتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. زیرا خیلی از کاربران از شما تنها به واسطه داشتن نماد اعتماد خریداری خواهند کرد که اگر شما سایت داشته باشید میتوانید با دریافت نماد اعتماد مراحل فروش را سریع تر کنید. یا در زمانهای کمپین فروش تعداد بیشماری در دایرکت اینستاگرام به شما پیغام خواهند داد که واسطه محدودیت های اینستاگرام شما قادر نخواهید بود که تمامی پیام هارا پاسخ دهید، حال اگر سایت داشته باشید میتوانید به راحتی با اطلاع راستی در پست ها و استوری ها کاربرا به سمت سایت ارجاع دهید تا خرید هرچه سریعتر اتفاق بیوفتد. عموما سایت و اینستاگرام مکمل بسیار خوبی برای یکدیگر هستند که میتوانید فروش بالایی را با داشتن هر دوی اینها تجربه کنید و بازار هدف خود را گسترش دهید.

همانطور که مشاهده میکنید برندهای بزرگ و مشهور ایران و خارج از ایران در کنار سایت خود پیج اینستاگرام دارند و بلعکس در کنار پیج خود سایت هم زده اند و شروع به سئو کردن سایت خود کرده که از طریق گوگل هم بتواند مشتریان زیادی را جذب کنند. برندهایی همانند دیجیکالا در ایران و حتی برندهای بین المملی همانند شرکت بنز پیج اینستاگرام و سایت دارد و با کاربران خود از این دو راه ارتباطی در ارتباط است و اخبار و خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به کاربران خود معرفی خواهند کرد.

منبع : سایت آموزشی برتر آموز

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.