تیشرت سفید را با چه بپوشیم؟

0

یکی از لباس های بسیار راحت که آقایان می پوشند و استایلی زیبا و منحربه فرد به آنها می بخشد تیشرت سفید است. تیشرت سفید قابلیت وکاربردهای بسیار زیادی دارد و برعکس ذهنیتی که بسیاری از افراد دارند هم می توان از آن برای یک تیپ رسمی و هم برای یک تیپ کاملا غیر رسمی یا کژوال برای داشتن یک استایل خاص در موقعیت های مختلف استفاده کرد. در این مقاله از طرح با تو با ما همراه باشید تا شما را با بهترین استایل ها با تیشرت سفید آشنا کنیم.

تیشرت سفید با شلوار جین

یکی از استایل هایی که همیشه شیک و ساده است و هیچ وقت از مد نمیفتد و امکان ندارد قدیمی شود پوشیدن تیشرت سفید با یک شلوار جین جذاب است. این تیپ مردانه در حین اینکه بسیار راحت است شما را بسیار شیک پوش می کند به خصوص که آن را با یک کتونی سفید ست کنید.

رونیکس

تیشرت سفید با پالتو

تیشرت سفید در کنارقیمت بسیار مناسبی که دارد این مزیت را دارد که برای همه فصل ها مناسب است. در فصل پاییز وزمستان یک بارونی ویا پالتوی مشکی با تیشرت سفید می تواند یک استایل متفاوت در این فصل ها باشد. سعی کنید لباس های رویی خود را با رنگ های گرم و از جنس پشمی انتخاب کنید تا لازم نباشد چند لباس را روی هم بپوشید.

تیشرت سفید با لباس ورزشی

بهتره تنبلی روکنار بگذاریم و کمی هم ورزش کنیم. فکر نکنید چون می خواهید ورزش کنید تیپ شما اهمیتی ندارد وپیش خودتان بگویید فقط می خواهم یکم ورزش کنم. شما در هر حالت و هر جایی ارزشمند هستید وباید به خودتان احترام بگذارید. لباس ورزشی خود را خیلی ساده می توانید با یک تیشرت سفید بپوشید که هم بسیار راحت باشد و هم خوشتیپ به نظر برسید.

تیشرت سفید با کت وشلوار

اگر شما به تیپ افراد مشهور مانند دیوید بکهام توجه کنید مشاهده می کنید که کت وشلوار با تیشرت سفید ست شده است که بسیار انتخاب هوشمندانه و جسورانه ای است و این باور غلط را که کت و شلوار فقط باید با پیراهن ست شود را تغیر داده است و می توان گفت آن را منسوخ کرده است. نکته ایی که باید با آن توجه کنید برای این تیپ متفاوت فقط از تیشرت های ساده استفاده کنید.

تیشرت با طرح چاپی همراه با اورکت

امروزه تیشرت های بسیار زیادی مانند طرح های تیشرت ریک و مورتی ، جوکر و… روی بورس هستند و بسیار پرمخاطب شده اند و هر فردی با پوشیدن این تیشرت ها علایق خود را نشان می دهد. شما همین تیشرت های طرح دار را می توانید با یک اورکت با هر رنگی ست کنید و چشمان همه را به خود خیره کنید.

تیشرت سفید با شلوراهای فاق بلند

اگر دوست دارید جزوافرادی باشید که پاهایشان به نظر بلند می آید حتما این استایل را امتحان کنید. تیشرت سفید خود را داخل شلوار قرار دهید و اینگونه فضای بالای شلوار شما را کشیده تر نشان می دهد. این استایل برای کسانی که پاهای کوتاه تری نسبت به بالا تنه خود دارند بسیار مناسب است.

بهترین فروشگاه برای خرید تیشرت

بهترین پیشنهاد برای خرید تیشرت مورد علاقه شما ، فروشگاه اینترنتی طرح با تو است. همان طور که از نام فروشگاه مشخص است شما می توانید انواع تیشرت ها را با طرح های مختلف سفارش دهید . تمام تیشرت های این فروشگاه در کنار قیمت بسیار مناسب دارای کیفیت دوخت بسیار بالا و جنس بسیار عالی هستند. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا به سایت طرح با تو بروید و تیشرت مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهید تا در هر کجا باشید برای شما ارسال شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.