پارس اپال تولید کننده ظروف اپال در ایران

0

ظروف اپال، به دلیل ظرافت، سبکی، زیبایی، استحکام بیشتر و قیمت مناسب‌تر، نسبت به ظروف چینی و شیشه‌ای طرف‌داران بیشتری دارد. در ظروف اپال به دلیل کیفیت و استحکام بیشتر، احتمال کمتری وجود دارد که در صورت ضربه دیدن لب‌پر شوند؛ در طول این سال‌ها ظروف اوپال با همه این ویژگی‌ها توانسته است تا مشتریان زیادی پیدا کند و به انتخاب اول بسیاری از زوج‌ها تبدیل شود. از آنجایی که گاهی ظروف اپال خارجی می‌تواند بسیار گران باشد، اپال تولید ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تولیدکنند‌گان به رقابت بر سر کیفیت و زیبایی این ظروف پرداخته‌اند که نتیجه آن وجود ظروف اپال بسیار با کیفیت در بازار است. اما بهترین برند ایرانی کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سؤال پاسخ داده و با برترین مارک تولید کننده آرکوپال ایرانی آشنا شویم.

خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی

انتخاب ظروف غذاخوری با توجه به اهمیت آن‌ها در زیبایی میز و پذیرایی در مهمانی می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیبایی این ظروف بسیار مهم است اما در کنار آن نکات دیگری هم هستند که باید هنگام خرید سرویس غذاخوری و پذیرایی به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات آن می‌پردازیم.

رونیکس
  • اولین و یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که قرار است این ظروف برای پذیرایی از چند نفر استفاده شوند؛ حتی اگر فکر می‌کنید، که تصمیم ندارید مهمانی‌های بزرگی در خانه خود برگزار کنید، بهترین حالت انتخاب سرویس‌های ۱۲ نفره است؛
  • نکته مهم دیگر در رابطه با انتخاب ظروف با توجه به شکل و اندازه آن‌هاست، شکل ظروف در زیبایی آن‌ها بسیار تأثیر گذار است، همچنین اندازه ظروف برای جای‌گیری آن‌ها در کابینت‌ها و ظرف‌شویی اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سایز ظروف و اندازه فضای درون کابینت شما مغایرت داشته باشد، درب کابینت بسته نخواهد شد و نه تنها نمای زیبایی ندارد بلکه باید به فکر محلی جدید برای نگهداری این ظروف باشید؛
  • در مرحله بعد به انتخاب طرح و رنگ ظروف توجه ویژه داشته باشید؛ به رنگ غالب در آشپزخانه و سایر ظروف آشپزخانه‌‌تان توجه کنید؛ نکته‌ای که اینجا باید ذکر کرد این است که ظروف سفید با طرح‌های ظریف و زیبا بهترین انتخاب هستند، درست است که ظروف رنگی بسیار جذاب و وسوسه برانگیزند اما مناسب مهمانی‌های رسمی نیستند و بیشتر در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی کاربرد دارند؛ پس در صورتی که به دنبال سرویس غذاخوری و پذیرایی برای مهمانی‌های رسمی هستید یا می‌خواهید ظروفی را تهیه کنید که در همه شرایط بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، سفید بهترین گزینه است؛
  • نکته مهم دیگر این است که ظروف انتخابی شما قابلیت استفاده در ماکروویو و شستشو با ماشین ظرف‌شویی را داشته باشند؛ این قابلیت به این معناست که این ظروف در برابر حرارت مقاوم‌اند و طرح و نقش آن‌ها بر اثر حرارت و مواد شوینده پاک نمی‌شود.

قیمت سرویس غذاخوری آرکوپال

قیمت سرویس غذاخوری آرکوپال، بر اساس ویژگی‌هایی مشخص مانند اینکه سرویس چند نفره است، از نظر شکل ظاهری و طرح چگونه است، چه ظروفی را شامل می‌شود، از چه برندی است، کیفیت آن در چه سطحی است و آیا قابل استفاده در ماشین ظرف‌شویی و ماکروویو است یا خیر، قیمت آن مشخص می‌شود و همه این موارد بر قیمت سرویس آرکوپال تأثیر می‌گذارند.

همان‌طور که قبلاً هم به این نکته اشاره کردیم، ظروف آرکوپال در مقابل ظروف شیشه‌ای و چینی با اینکه سبک‌تر، باکیفیت‌تر و مقاوم‌ترند اما نسبت به آن دو جنس ظروف، قیمت مناسب‌تری دارند؛ پس با اطمینان از جنس و کیفیت، محصول انتخابی خود را خریداری کنید.

بهترین مارک آرکوپال ایرانی

همان‌طور که پیش از این هم ذکر شد، برندهای خوب ایرانی در حال تولید ظروف آرکوپال با کیفیت هستند، اما مشتریان همواره به دنبال بهترین برند موجود در بازار هستند.

در حال حاضر پارس اپال اولین تولید کننده ظروف اوپال در ایران است که با نزدیک به ۲۰ سال سابقه و با بهره‌گیری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، اقدام به تولید ظروف با کیفیت کرده است و تحت لیسانس الکترو گلس انگلستان است. پارس اپال با تولید انواع سرویس پذیرایی در شکل طرح و رنگ‌های متنوع برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای را برای پیشنهاد دارد؛ انواع سرویس‌های غذاخوری و کودک پارس اوپال را می‌توانید با طرح‌های متنوع و در شکل‌های دایره، مربع و بیضی با توجه به سلیقه‌تان انتخاب کنید.

ظروف پارس اپال قابلیت استفاده در ماکروویو و شستشو با ماشین ظرف‌شویی را دارند و در برابر ضربه و حرارت مقاوم هستند. شما می‌توانید به سایت پارس اپال https://www.pars-opal.com مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید؛ البته به علت ظرافت و شکننده بودن این محصولات ممکن است که تمایلی به خرید آنلاین ظروف نداشته باشید، اما باید این نکته را ذکر کرد که پارس اپال یک هفته ضمانت برگشت کالای آسیب دیده دارد تا در صورتی که کالای خریداری شده با آسیب‌دیدگی و لب‌پریدگی به دست شما رسید بتوانید آن را مرجوع کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
منبع پارس اوپال
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.