نگاهی به آخرین مقالات وب‌سایت درجه

0

به کمک درجه می‌توانید با چشمانی باز تصمیم بگیرید. خدمات‌دهندگان و محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه موردبررسی قرار می‌گیرند و مهم‌ترین نکاتی که هنگام تصمیم‌گیری درباره خریدن یا نخریدن اقلام مختلف و استفاده کردن یا نکردن از آنها باید در نظر بگیرید، به شما ارائه می‌شود. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشر شده در وبسایت درجه را از دست ندهید.

۱. پیش از خرید گوشی دست دوم بخوانید

به فکر خرید گوشی دست دوم هستید؟ می‌دانید گوشی ریفربیشد چیست و چه فرقی با گوشی دست دوم دارد؟ برای اینکه خیالتان از بررسی جنبه‌های مختلف گوشی راحت شود و بتوانید با کمترین دغدغه خرید کنید، این مطلب سایت درجه را از دست ندهید.

رونیکس

بیشتر بخوانید

۲. بررسی گلکسی A32 مدل 4G و 5G

اگر اهل عکاسی هستید گلگسی A32 گزینه‌ای مناسب برای شماست. درباره ویژگی‌ها، مزایا و معایب این گوشی هوشمند در این مقاله درجه بخوانید. در این مطلب می‌توانید نظرات کاربران را هم درباره این میان‌رده پرطرفدار بازار بخوانید.

بیشتر بخوانید

۳. بررسی گلکسی A52 مدل 4G و 5G

اگر خوره عکاسی هستید و گلکسی A32 راضی‌تان نمی‌کند، گوشه‌چشمی به مدل A52 داشته باشید. این گوشی علاوه بر دوربین‌های قابل‌توجه، ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد. با ویژگی‌های فنی و ظاهری، مزایا و معایب این مدل از میان‌رده‌های برند پرطرفدار سامسونگ، در این مطلب درجه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید

۴. بهترین پلوپزهای بازار ایران

ابزار کار مناسب آشپزی را ساده‌تر و دلپذیرتر می‌کند، حتی برای کسانی که علاقه‌مند به آشپزی نباشند. علاوه بر آن بعضی اقلام برای زندگی پرمشغله امروز بسیار مفیدند؛ پلوپز از آن جمله است. هم در زمان صرفه‌جویی می‌کند و هم پخت و پز را ساده‌تر. برای اینکه بهترین پلوپزهای بازار ایران را با ویژگی‌های خاصشان بشناسید، این مطلب درجه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

۵. بهترین رهگیرهای هوشمند سلامتی در ایران

نامشان مچ‌بند هوشمند باشد یا رهگیر سلامتی، در دنیای امروز حسابی جایشان را بین مصرف‌کنندگان باز کرده‌اند. مچ‌بندهای هوشمند امروزی چیزی بیشتر از یک دستگاه ساده گام‌شمار هستند. بیشتر آنها فعالیت‌ها، مسافت طی‌شده، کالری مصرفی و حتی الگوهای خواب شما را پیگیری می‌کنند. درجه شما را با بهترین رهگیرهای هوشمند بازار ایران، مزایا و معایب هر یک آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید

۶. بهترین سایت‌های کاریابی ایران

بهترین سایتهای کاریابی ایران

پیدا کردن شغل مناسب در بازار کار ایران معمولا کار ساده‌ای نیست. در دوران کرونا و رکود اجباری خیلی از کسب‌وکارها، این کار دشوارتر هم شده است. در این مسیر اما، ابزار مناسبی مانند سایت کاریابی می‌تواند رسیدن به شغل مناسب را چندین گام ساده‌تر کند.

در این مطلب، درجه بهترین سایت‌های کاریابی ایران را از جنبه‌های مختلف بررسی و به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۷. پرفروش‌ترین برندهای خاک گلدان در بازار ایران

اگر اهل باغبانی و کاشت گل و گیاه باشید، یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که نیاز دارید، خاک است. اما چطور بهترین برندهای خاک گلدان را بشناسید؟ این مطلب درجه با معرفی پرفروش‌ترین‌های بازار ایران، در این مسیر یاری‌تان می‌کند.

بیشتر بخوانید

۸. پرفروش‌ترین کتری‌های برقی

اگر نوشیدنی داغ جایگاه ویژه‌ای در رژیم غذایی روزانه‌تان دارد، احتمالا وسیله‌ای مثل کتری برقی حسابی به کارتان می‌آید. جدا از ویژگی‌های مختلف برندها و مدل‌های گوناگون، شناخت پرفروش‌ترین‌های بازار می‌تواند معیار خوبی برای تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین کتری برقی باشد. پس پرفروش‌ترین انواع کتری برقی را در این مطلب درجه ببینید.

بیشتر بخوانید

۹. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

بازار ارز دیجیتال با همه افت و خیزهای تندوتیزش، هنوز هم داغ است. در ایران هم کاربران بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند. از آنجا که معامله رمزارز در صرافی‌های خارجی برای ایرانیان با مشکلات خاصی همراه است، انتخاب یک صرافی ایرانی باکیفیت و مورداطمینان اهمیت زیادی دارد. درجه بهترین صرافی‌های ایرانی فعال در این زمینه را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۱۰. قیمت روز گوشی‌های برندهای مختلف در بازار ایران

ایران است و نوسان قیمت دلار! قیمت گوشی موبایل هم مثل بسیاری اقلام دیگر پیوسته تحت‌تأثیر این تغییر، بالا و پایین می‌شود. درجه قیمت‌های روز گوشی‌های شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و هواوی در شهریور ۱۴۰۰ را برایتان گردآوری و یکجا به شما ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه انتخاب و خرید بهترین گزینه کم می‌کند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.