7 روش ساده برای ترک سیگار

0

ترک سیگار آسان است! برخلاف آنچه که تصور می کنید می توانید اقدام به ترک سیگار برای همیشه کنید بدون بازگشت و وسوسه شدن در این مسیر! کافیست این مقاله را کامل و با دقت بخوانید.

اصول ترک سیگار تضمینی

اگر می خواهید فرایند ترک سیگار اصولی پیش برود خیلی مهم است که قبل از شروع آن چند مورد مهم را به صورت واضح و شفاف درک کنید که بتوانید در این مسیر خیلی قدرتمند و شگفت انگیز عمل کنید. مهم ترین قانون ترک سیگار این است که بدانید بحث آن، بحث روانی است نه فیزیکی!

یعنی برخلاف مواد مخدر خطرناک دیگر، ترک سیگار درد جسمی خاصی ندارد و بعد از یک هفته اثرات نیکوتین در مغز و بدن شما محو می شود اما علت اینکه دوست دارید دوباره سیگار بکشید این است که از نظر روانی برای این موضوع آماده نشده بودید و یا هنوز آماده نیستید که جای نگرانی ندارد زیرا شما فقط با خواندن چندین مقاله یا گوش دادن به یک دوره کامل برای ترک کردن سیگار، می توانید به این خودآگاهی برسید.

رونیکس

ترک دائمی سیگار

برای شروع ترک سیگار برای همیشه و به صورت دائمی ابتدا باید ذهن شما کاملا متوجه فواید ترک سیگار و عوارض سیگار کشیدن بشود، ابتدا باید کاملا شفاف درک کنید که اصلا چرا سیگار می کشید؟! قطعا فهمیدن این موضوع کار ساده ای نیست و برای همین است که سایت دیسگار ساخته شده تا بتواند شما را در این زمینه کمک کند.

برای ترک سیگار چه بخوریم؟

بسیاری از افراد سیگاری به دنبال وسیله ای برای ترک سیگار هستند یا همواره این سوال را می پرسند که برای ترک سیگار چه بخوریم؟ چه کاری انجام دهیم؟ کدام نوشیدنی مناسب است و یا سوالاتی در رابطه با طب سنتی و سیگار کشیدن می پرسند، برای همین در این قسمت توضیحات کوتاهی در این باره می دهیم.

ترک سیگار با نمک

نمک و هر چیزی که شور باشد می تواند میل شما را به سیگار کشیدن کمتر کند، اگر مشکل فشار خون ندارید پیشنهاد می کنیم غذاهای شور یا خوراکی های شور را در زمان هوس سیگار کشیدن امتحان کنید، این یک راهکار ترک سیگار سریع و فوری می باشد که می تواند همان لحظه میل شما را کمتر کند.

نوشیدنی برای ترک سیگار

خیلی از افراد برای ترک سیگار آسان و همیشگی به دنبال نوشیدنی های خاص و عجیب می گردند درحالی که نیازی نیست حتما چیز عجیبی را تست کنید، ترک سیگار با لیمو چیزیست که اثبات شده و شما می توانید هر زمانی که هوس سیگار به سراغتان آمد یک آبلیموی تازه و سرد برای خودتان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید و با این کار میل به سیگار کشیدن را کمتر کنید. کسانی که به دنبال ترک سیگار با داروی گیاهی هستند توجه کنند که این مورد هم در زمینه داروی گیاهی دسته بندی می شود، پس حتما استفاده از لیمو تازه و طبیعی را در برنامه قانون ترک سیگار خود قرار دهید.

ترک سیگار با قهوه

دومین نوشیدنی برای ترک سیگار می تواند قهوه باشد به شرطی که قبلا هنگام سیگار کشیدن قهوه مصرف نمی کردید! زیرا اگر شما عادت داشتید هر روز قهوه بخورید و سیگار بکشید، راه درستی نیست که بخواهید فقط قهوه مصرف کنید زیرا هر بار که مصرف می کنید ناخوداگاه ذهن شما به سمت سیگار می رود پس اگر در این حالت هستید می توانید نوشیدنی دیگری مانند چای را جایگزین قهوه کنید.

ترک سیگار با ورزش؟ شایعه یا حقیقت؟!

شاید از عده زیادی از افراد شکست خورده در زمینه ترک کردن سیگار شنیده باشید که من هم ورزش می کردم هم دارو می خوردم و… اما نتوانستم سیگار را ترک کنم و این راه ها دروغ است! امیدوارم که چنین فردی در زندگی شما نباشد.

اولا توجه داشته باشید که هر روش برای هر فردی تاثیر متفاوتی دارد، افراد زیادی بوده اند که فقط با سحرخیز شدن یا ورزشکار شدن توانسته اند کل زندگی خود را تغییر دهند.

دوما همانطور که گفتیم مهم ترین راه ترک سیگار برای همیشه و تضمینی و دائمی این است که ذهنیت شما درست شود و این یعنی هرکسی در یک حالت ذهنی قرار دارد، پس فردی که نتوانسته با روش های ساده سیگار را ترک کند حالت ذهنی خیلی اشتباهی دارد و از کجا معلوم که شما هم مانند او باشید؟! پس به جای تلقین منفی، خیلی با انگیزه از همین روش های ساده استفاده کنید قطعا می توانید از روش ترک سیگار با ورزش سود زیادی ببرید.

ترک دائمی سیگار با سایت دیسگار

همانطور که گفتیم ترک سیگار آسان است اما به شرطی که مهم ترین اصول ترک سیگار را بدانید و قانون ترک سیگار را رعایت کنید و همانطور که از قبل گفتیم مهم ترین اصل و قانون این است که ذهنیت خود را نسبت به این موضوع درست کنید، از این حالت مغزشویی و ناآگاهی خارج شوید.

این کار به تنهایی سخت یا غیرممکن است یا می تواند سال ها زمان ببرد، پس چرا از سخنان کسی استفاده نمی کنید که سال ها در این مسیر بوده و بعد از سال ها توانسته به این آگاهی برسد؟ شما فقط با خواندن سخنان همین فرد می توانید در چند روز به آن آگاهی چند ساله برسید و به راحتی سیگار را ترک کنید!

پس پیشنهاد می کنم به شگفت انگیز ترین سایت ترک سیگار یعنی سایت دیسگار به آدرس Disgar.ir سر بزنید و از راهکار هایی که برای ترک سیگار تضمینی و سریع گفته است استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.