راهنمای انتخاب گل برای آقایان در مناسبت‌های عاشقانه

0

به همان میزان که خرید هدیه در مناسبت‌های عاشقانه برای خانم‌ها جذاب است و می‌‌تواند یک خاطره ماندگار را رقم بزند، خرید هدیه برای آقایان نیز جذابیت داشته و خاطره‌انگیز خواهد بود. یک انتخاب خوب برای چنین مواقعی خرید گل است، اما اینکه چه گلی خریداری کنید یا چه کارهایی انجام دهید تا هدیه شما برای مرد زندگی‌تان جذاب‌تر باشد جای سوال دارد که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

قبل از شروع مطلب گفتنی است اگر قصد خرید گل دارید و در تهران زندگی می‌کنید، خرید خود را آنلاین انجام دهید و بدون اتلاف وقت گل مورد نظرتان را در کمترین زمان درب منزل‌تان تحویل بگیرید. برای این منظور می‌توانید سراغ گُل‌سِتان گل فروشی انلاین تهران رفته و در بین انواع محصولات این فروشگاه که شامل گل طبیعی، دسته گل، گیاه آپارتمانی، رز جاودان، انواع باکس گل و… می‌شود یکی را انتخاب کنید.

مقدمه‌ای بر خرید گل برای آقایان

شاید باورتان نشود ولی برخلاف تصورات عموم در یک رابطه عاشقانه خرید گل برای آقایان یک حرکت بسیار زیبا و عالی است و می‌تواند معجزه کند، چراکه خرید گل یک حرکت عاشقانه است و هدیه گرفتن آن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان جذابیت دارد. پس به این اعتقادات کهنه که در روابط عاشقانه گل دادن به مرد زندگی‌تان جالب نیست اهمیتی ندهید و خرید گل را برای مرد زندگی‌تان به هیچ عنوان یک حرکت اشتباه ندانید. شما حتی می‌توانید به برادر و پدر خود نیز گل هدیه بدهید و با اینکار به او یادآوری کنید تا چه حد برای شما ارزشمند است.

رونیکس

نکات مهم در هدیه دادن گل به آقایان

اولین نکته در مورد خرید گل به‌عنوان هدیه برای آقایان، نوع گل و تعداد آن است. در مورد نوع گل می‌توانید بسته به سلیقه مرد زندگی‌تان گلی را انتخاب کرده یا با مطالعه معانی گل‌ها گلی مناسب برای مرد زندگی‌تان خریداری کنید؛ ضمن اینکه می‌توانید بخش آخر این مطلب که به همین موضوع اختصاص دارد را نیز مطالعه کنید.

اما در مورد تعداد و اندازه گل‌ها بگذارید تا با ذکر یک مثال توضیح دهیم؛ درست است که قیمت یک شاخه گل رز خیلی کمتر از یک باکس گل رز است، اما گاهی شرایط و مناسبتی که در آن گل هدیه می‌دهید به‌گونه‌ای است که تقدیم کردن یک شاخ گل بسیار مناسب‌تر از یک باکس گل بزرگ خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت تعداد و اندازه گلی که قرار است هدیه بدهید به موقعیت بستگی دارد و به‌گونه‌ای حسی است. مثلا برای شروع رابطه احتمالا یک شاخه گل رمانتیک‌تر از یک باکس باشد.

افزون براین موارد برخی نکات دیگر هم وجود دارد که باید موقع هدیه دادن گل به آن توجه داشته باشید. این نکات به شرح زیراند:

  • بهتر است گل‌هایی برای آقایان خریداری کنید که نماد اعتماد به نفس و موفقیت هستند. پس یادتان باشد که گل‌های ظریف و ریزنقش ممکن است خیلی مورد توجه آقایان قرار نگیرند.
  • بهتر است به‌جای خرید مجموعه‌ای از گل‌های رنگارنگ، یک باکس یا دسته گل یک دست بخرید، زیرا آقایان به یک‌دستی رنگ‌ها بیشتر از تنوع آن علاقه دارند.
  • همواره آقایان گل‌هایی که رایحه‌ای جذاب دارند را می‌پسندند؛ ازاین‌رو توصیه می‌کنیم در خرید گل ترجیحا گل‌های معطر را مورد توجه قرار دهید.
  • توجه داشته باشید که رنگ دسته گل خریداری شده غلیظ و تیره باشد، زیرا آقایان همواره به رنگ‌های تیره علاقه دارند. گل رز قرمز برای این مورد می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.
  • به‌عنوان نکته آخر هم اینکه به تزئینات و چینش گل‌ها اهمیت زیادی بدهید. این کار می‌توانید در جذابیت بیشتر هدیه شما تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

آداب و رسوم خرید گل برای مردان

علاوه‌بر نکات مهم برخی رسوم در هدیه دادن گل به آقایان وجود دارد که می‌توانید با توجه به آن‌ها، مناسبت عاشقانه خود را زیباتر کنید. این آداب و رسوم به شرح زیر هستند:

  • گل خریداری شده را با یک ساختار زیبا به مرد زندگی‌تان هدیه بدهید. خرید یک باکس گل یا دسته گلی زیبا برای این منظور انتخابی مناسب هستند.
  • شما باید گل را مطابق با تیپ شخصیتی و احساسات مرد زندگی‌تان برای او خریداری کنید. برای این منظور بهتر است شناختی جزئی از ویژگی تمام گل‌ها داشته باشید تا مناسب‌ترین نوع را به او هدیه بدهید.
  • باید یک برنامه نسبتا خاص برای هدیه دادن گل به مرد زندگی‌تان در نظر گیرید، چراکه هیچ وقت خرید و هدیه دادن گل به تنهایی احتمالا نتایج مورد انتظارتان را در پی نخواهد داشت.

بهترین گل‌ها برای هدیه به آقایان چه گل‌هایی هستند؟

گل‌ها هر کدام دارای معنا و مفهوم خاص خود هستند. بنابراین هنگام انتخاب گل برای هدیه به مردان بهتر است در خرید خود دقت کنید که علاوه بر تهیه هدیه‌‌ای زیبا، پیام مورد نظر خود را نیز به او منتقل کنید. اگر شناخت خاصی از گل‌ها ندارید و به دنبال رقم زدن یک رویداد خاص هستید از پیشنهاداتی که در ادامه به شما می‌دهیم کمک بگیرید:

  • گل ارکیده: ارکیده گلی است که همه افراد آن را دوست دارند، زیرا ظاهری بسیار زیبا و رایحه‌ای بی‌نظیر دارد که نمی‌توان از زیبایی آن چشم پوشی کرد.
  • گل رز: قطعا هیچ فردی در دنیا وجود ندارد که با دلیلی منطقی از گل رز خوشش نیاید. گل رز نماد عشق و اعتماد به نفس است و گلی محبوب برای آقایان نیز به‌شمار می‌رود، به‌خصوص اگر آن را از خانمی که دوستش دارند هدیه بگیرند.
  • گل لیلیوم: آخرین پیشنهاد و یکی از خاص‌ترین گل‌هایی که در مناسبت‌های رسمی مثل ارتقاء شغلی، فارغ التحصیلی و مواردی از این قبیل می‌تواند مورد پسند آقایان واقع می‌شود، لیلیوم است. این گل رنگ‌بندی متنوعی داشته و در ترکیب با سایر گل‌ها نیز می‌تواند ترکیبی زیبا را خلق کند.

به پایان مطلب راهنمای خرید گل برای آقایان رسیدیم، امیدواریم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شده باشند، اگر شما هم نکته یا تجربه‌ای در خرید گل برای آقایان دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.