چگونه با سایت جیب استور یک قالب پاورپوینت حرفه ای طراحی کنیم؟

0

شاید کمتر کسی باشد که تا الآن برای ارائه یک درس در مدرسه و یا دانشگاه و حتی محیط کار، از نرم افزار پاورپوینت استفاده نکرده باشد. همه ی ما تا الآن با این نرم افزار کار کرده ایم اما کار با نرم افزار پاورپوینت به این معنی نیست که می توانیم پاورپوینت های حرفه ای طراحی کنیم. در واقع درست کردن یک پاورپوینت ممکن است کار ساده ای باشد ولی ساخت یک پاورپوینت حرفه ای کار هر کسی نیست.

اما آیا شخصی که مهارت طراحی کمی دارد باید بیخیال ساخت پاورپوینت های حرفه ای شود؟ مسلما نه

امروزه با گسترش اینترنت دسترسی ها به منابع رایگان و حرفه ای پاورپوینت بسیار بیشتر شده و سایت هایی وجود دارند که به طور تخصصی در حوزه طراحی قالب های پاورپوینت حرفه ای فعالیت می کنند و هر کس می تواند بدون هیچ دانش خاصی و در زمان بسیار کوتاهی یک تم پاورپوینت را مطابق با سلیقه اش دانلود و استفاده کند.

رونیکس

برای دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای از چه سایت هایی استفاده کنم؟

پیش از آنکه سایت هایی را برای دانلود تم پاورپوینت معرفی کنیم بهتر است توضیح کوتاهی در مورد قالب پاورپوینت بدهیم.

قالب پاورپوینت، پاورپوینت های از پیش طراحی شده ای است که دارای انیمیشن و اسلایدهای حرفه ای است و برای استفاده از آن ها فقط کافی است که در قسمت های مشخص شده قالب متن و عکس های مربوطه خود را قرار دهید و به همین راحتی پاورپوینت خود را آماده کنید. استفاده از این روش به شما کمک می کند در زمان بسیار کوتاهی یک پاورپوینت حرفه ای بسازید در صورتی که اگر همین پاورپوینت را خودتان آماده می کردید ممکن بود دو روز طول بکشد.

اما برای دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای می توانید از سایت های زیادی استفاده کنید اما بهترین سایت ها برای دانلود تم پاورپوینت سایت های slidesgo.com،graphicriver.net ، slidemodel.com و سایت jeebstore.com هستند که سه سایت اول سایت های خارجی هستند که پاورپوینت های بسیار حرفه ای و جذابی دارند و سایت جیب استور هم یک سایت ایرانی است که تم های پاورپوینت بسیار جذاب و رایگانی را ارائه می دهد که می توانید آن ها را دانلود کنید.

آیا قالب های پاورپوینت برای ساخت پاورپوینت ارائه های پایان نامه و مقاله کاربرد دارند؟

شاید بتوان گفت دانشجویان نسبت به بقیه بیشتر به قالب های پاورپوینت نیاز دارند و برای ارائه پاورپوینت های مقاله، پایان نامه و انواع کنفرانس ها به پاورپوینت نیاز دارند. و می خواهند بدانند که آیا قالب های مخصوص ارائه های پایان نامه نیز وجود دارد یا خیر.

قالب های پاورپوینت پایان نامه و کنفرانس اصولا فرمت خاصی دارند و در سایت های خارجی سبک آن ها وجود ندارد ولی شما می توانید از سایت جیب استور به راحتی قالب های مختلف و جدیدی در سبک پایان نامه را دانلود کنید برای اینکار به لینک دانلود رایگان تم برای دفاع پایان نامه مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود از یکی از پاورپوینت ها استفاده کنید.

نکاتی برای ساخت پاورپوینت های حرفه ای

برای ساخت پاورپوینت های حرفه ای علاوه بر قالب پاورپوینتی که استفاده می کنید باید به اصولی دقت کنید که ربطی به طراحی ندارد و به خودتان بستگی دارد من در ادامه به صورت تیتر وار این نکات را بیان می کنم:

  • جمله نویسی نکنید.
  • از متن های مخفی در اسلایدهایتان استفاده کنید.
  • برای ساخت پاورپوینت از فونت های مناسب استفاده کنید.
  • استفاده از اینفوگرافیک های جذاب و حرفه ای (در قالب های پاورپوینت وجود دارد)
  • استفاده بیش از حد از انیمیشن و افکت ممنوع
  • برایی ساخت یک اسلاید حرفه ای از رنگ بندی مناسب استفاده کنید.

جیب استور حرفه ای ترین وبسایت برای دانلود قالب پاورپوینت

سایت جیب استور یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت حرفه ای به طراحی قالب های پاورپوینت مشغول است و شما می توانید به راحتی به از قالب های رایگان این سایت استفاده کنید و پاورپوینت حرفه ای برای خودتان بسازید. برای استفاده از تم های پاورپوینت این سایت کافی است در گوگول کلمه قالب پاورپوینت جیب استور را سرچ کنید تا به طور مستقیم به سایت ما مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.