جشنواره فروش ویژه چوبکده ایرانیان

2

می‌توان به صراحت گفت که با وجود عرضه انواع محصولات فلزی مانند تخت خواب و مبلمان فرفورژه، هنوز هم محصولات چوبی جایگاه ویژه خود را دارند. بسیاری از افراد معتقد هستند که چوب طبیعت گرمی دارد و وجود محصولات چوبی می‌تواند فضای منزل را دلنشین و آرام جلوه دهد.

همیشه اولین مسئله‌ای که توجه ما را برای خرید محصولات اساسی منزل جلب می‌کند، قیمت آن‌ها است. اصولا قیمت محصولات چوبی تحت تاثیر تورم و قیمت دلار است و در حال حاضر افزایش قیمت‌ها به حدی است که بسیاری از زوج‌های جوان از خرید بسیاری از لوازم صرفه نظر کرده‌اند.

مطمئنا اگر بتوانیم یک محصول باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنیم، هرگز در این زمینه تعلل نخواهیم کرد. فروشگاه چوبکده ایرانیان با وجود اینکه همیشه محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن عرضه می‌کند، تصمیم گرفته است تا برای کمک به شما عزیزان تعدادی از محصولات خود را در قالب فروش ویژه عرضه کند. فرصت عالی جشنواره فروش چوبکده ایرانیان را از دست ندهید!

رونیکس

از وسایل چوبی مورد نیاز هر منزل می‌توان به مبلمان، انواع میز و سرویس خواب اشاره کرد. اگر تصمیم دارید که بعد از مدت‌ها سرویس مبلمان خود را عوض کنید یا برای اولین بار می‌خواهید یک دست مبلمان راحتی یا کلاسیک شیک برای منزل خود خریداری کنید، نکات ارائه شده در این مطلب می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

 

نکات مهم در انتخاب مبلمان منزل

تجربه نشان داده است که انتخاب مبلمان و میز ناهارخوری آنچنان هم کار ساده‌ای نیست. با توجه به اینکه مجبور هستید مبلغ زیادی برای خرید آن‌ها پرداخت کنید و هرگونه اشتباه می‌تواند باعث پشیمانی شما شود. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای خرید از جشنواره فروش مبلمان چوبکده ایرانیان، علاوه بر مشورت با یک طراح داخلی به نکات زیر نیز توجه کنید.

1. جنس چوب

اصولا هرچه جنس و کیفیت چوب به‌ کار رفته برای تهیه وسایل چوبی بهتر باشد، قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. از انواع چوب باکیفیت و بادوام می‌توان به چوب راش، چوب گردو، چوب روس، چوب افرا، چوب بلوط، چوب توسکا و چوب سپیدار اشاره کرد.

حتی اگر مبلمان مورد نظر شما از چوب مرغوبی تهیه نشده باشد، باید دقت کنید که لایه خارجی آن حداقل از نئوپان و کامپوزیت‌ نباشد. زیرا کامپوزیت‌ها معمولا از مخلوط خمیر چوب، پلاستیک و صمغ تهیه می‌شوند و مقاومت زیادی ندارند.

در هنگام خرید مبلمان از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان، به ظاهر چوب آن نیز دقت کنید. نباید هیچ‌گونه خوردگی یا فرورفتگی وجود داشته باشد.

2. رنگ و جنس روکش مبلمان

اگر پارچه روکش مبلمان از جنس مناسبی نباشد، مطمئنا خیلی زود فرسوده خواهد شد و مجبور هستید برای تعویض آن اقدام کنید. معمولا پارچه‌های از جنس نایلون، الفین و پلی استر بیشتر از پارچه‌هایی با جنس پنبه، پارچه و پشم دوام دارند.

امروزه بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که مبلمانی با رنگ چوب و روکش روشن انتخاب کنند تا فضای منازل کوچک آنها بزرگتر جلوه کند. ممکن است شما در جشنواره فروش چوبکده ایرانیان با مبلمان زیبایی برخورد کنید

ولی طرح و رنگ آن متناسب با طراحی منزل شما نباشد. برای منزلی با دکوراسیون تیره بهتر است مبلمانی روشن و برای منزلی با رنگ‌های سرد باید گاهی از رنگ‌های گرم استفاده کرد.

3. انعطاف‌پذیری مبلمان

فنرهای به کار رفته در مبلمان، باید از انعطاف کافی برخوردار باشند. به شکلی که نه بیش از حد فرو بروند و نه خیلی سفت باشند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید روی مبلمان مورد نظر خود بنشینید و مطمئن شوید که به محض اینکه از روی مبل بلند می‌شوید به حالت اول خود باز می‌گردد.

بخشی از انعطاف مبلمان یا صندلی‌های میز ناهاخوری به جنس اسفنج به کار رفته در آن‌ها نیز بستگی دارد. در این زمینه حتما با فروشنده صحبت کنید.

4. سبک مبلمان

اگرچه نوع سبک مبلمان یک مسئله سلیقه‌ای است اما تا حدود زیادی به طراحی داخلی فضای منزل نیز بستگی دارد. از انواع سبک‌های موجود در جشنواره فروش مبلمان چوبکده ایرانیان می‌توان به مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر، مبل تختخوابشو، کاناپه تختخوابشو و مبل کلاسیک اشاره کرد.

پیش از خرید، شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام مبلمان‌ها و میزهای موجود در منزل از لحاظ رنگ و طرح مکمل یکدیگر هستند.

خرید بهترین محصولات چوبی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

فروشگاه چوبکده ایرانیان از سال 93 شروع به کار کرده است و خوشبختانه تاکنون توانسته با عرضه محصولات زیبا و باکیفیت، سهم قابل توجهی از فروش بازار ایران را جذب خود کند. علاوه بر مراجعه حضوری به آدرس تهران، آیت الله سعیدی، یافت آباد غربی، بعد از میدان معلم، سه راه دادسرا، بازار مبل جهان نما، انتهای پاساژ؛ می‌توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه نیز به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

نگران نباشید، پشتیبانی قوی مدیریت این فروشگاه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹:۳۰ پاسخگوی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شما است. فقط کافی است که با تلفن ثابت ۴۱۲۵۶۷۵۰-۰۲۱ یا حساب کاربری واتس آپ و تلگرام آن به شماره تماس ۰۹۳۶۱۰۸۰۵۶۲ در ارتباط باشید.

اگر علاوه بر مبلمان، قصد خرید انواع میز مانند میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و عسلی و میز تلویزیون، انواع سرویس خواب چوبی و فلزی، تشک تخت خواب و پارچه مبلی را نیز دارید، مطمئنا جشنواره فروش چوبکده ایرانیان بهترین فرصت ممکن برای شما است!

https://www.choubkade.com/

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. ثریا امیری می‌گوید

    تخفیف هاشون تا چه زمانی هست ؟

  2. سامان عطار می‌گوید

    این فروش ویژشون نزدیکای عید هم کاش ادامه داشت ، تنوع توی سایتشون خیلی خوب بود