نقاط محبوب تهران برای خرید آپارتمان در کیلید

0

در شرایط امروز که قیمت‌ها در تمامی اقلام موردنیاز مردم به دلیل تورم بالا رفته و بنا بر داده‌ها و آمارها در 8 استان ایران تورم بالای 50 درصد وجود دارد به‌صراحت می‌توان گفت که کلان‌شهر تهران نیز از این امر مستثنی نیست و با برخورداری از تورم سالانه 2/58 درصدی شرایط را در این شهر برای ساکنان با سختی‌های فراوانی مواجه کرده است.

اما بازار مسکن نیز از تورم دور نمانده است به شکلی که بنا بر باور بسیاری از کارشناسان، مسئولان و صاحب‌نظران حوزه مسکن علاوه بر افزایش دوره‌ای قیمت مسکن، فاصله زیاد بین میزان عرضه و تقاضا، نگاه سرمایه‌ای به بخش مسکن، ورود دلالان و سودجویان، افزایش قیمت زمین و مصالح ساختمانی و سوءمدیریت‌ها نیز در کنار تورم بالا، باعث ایجاد بحران در بازار مسکن شده است.

در این وضعیت که بنا بر آمارها و داده‌های بانک مرکزی متوسط قیمت یک مترمربع مسکن در شهر تهران 31 میلیون و 703 هزار تومان است با بررسی این میزان نسبت به مردادماه 4/2 درصد و نسبت به شهریورماه سال گذشته 5/30 درصد افزایش قیمت مشاهده می‌شود که این مسئله وضعیت نامناسب مسکن را نشان می‌دهد.

رونیکس

حال باتوجه‌به موارد ذکر شده به‌وضوح می‌توان گفت که در کلان‌شهر تهران خرید و اجاره آپارتمان برای شهروندان به معضلی جدی تبدیل شده و شهروندان برای تأمین سرپناه موردنیاز خود و خانواده با مشکلات جدی روبرو هستند زیرا با اوضاع کنونی حتی با دریافت وام و تسهیلات نیز همراه با جمع‌آوری کل سرمایه خانواده‌ها امکان خرید مسکن وجود ندارد و بسیاری از افراد به‌جای سکونت در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران، اجاره کردن مسکن را در پیش گرفته‌اند.

البته باید گفت که اجاره واحد مسکونی نیز در تهران آن‌گونه که بایدوشاید آسان نیست زیرا در پی افزایش قیمت هر مترمربع آپارتمان فروشی تهران قیمت اجاره هر مترمربع آپارتمان نیز به‌شدت افزایش‌یافته که این مسئله باعث شده که متقاضیان خرید آپارتمان فروشی در تهران نیز که قادر به خرید نیستند حتی برای اجاره آپارتمان نیز دچار مشکل شوند.

بر پایه آخرین آمارها و داده‌های بانک مرکزی که از مردادماه سال جاری منتشر شده شاخص کرایه مسکن اجاره‌ای در شهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به تیرماه همین سال و مردادماه سال گذشته به ترتیب 8/37 درصد و 2/41 درصد رشد را داشته است که این آمارین میزان بیانگر وضعیت نامساعد بازار اجاره مسکن کلان‌شهر تهران است.

 

اما حال باتوجه‌به مطالب ذکر شده وبررسی وضعیت اجاره و آپارتمان فروشی در تهران ،شهروندان به هر طریقی مجبور به تهیه سرپناهی مناسب برای زندگی در کنار خانواده هستند که این امر باعث شده که خریدوفروش هرچند سخت در این کلان‌شهر ادامه یابد. اما آنچه که این روزها به یاری متقاضیان آپارتمان فروشی در تهران و خانه اجاره‌ایاجاره آنها آمده است ورود فناوری و تکنولوژی به حوزه مسکن است به شکلی که با آغاز به کار وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در بخش مسکن متقاضیان برای انتخاب ملک موردنیاز خود و خانواده مجبور به ترددهای بسیار شهری، پرداخت هزینه نیستند و در کمترین زمان ممکن به خواسته خود دستسدت می‌یابند.

با فعالیت وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن همچون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید متقاضیان خرید آپارتمان فروشی در تهران و حتی علاقه‌مندان به تهیه خانه اجاره‌ای اجاره واحدهای مسکونی بدون مراجعه حضوری به آپارتمان‌هایآپارتمان های پیشنهادی متعدد می توانند تنها به چند کلیک ساده به این سامانه مراجعه کرده و اقدام به بازدید غیر حضوری کنند.

با بهره‌گیریبهره گیری از وبسایت کیلید افراد علاقمند به خانه اجاره ای اجاره و آپارتمان فروشی در تهران با انتخاب نام محله مد نظر می توانند به مشاهده فایل های ثبت شده پرداخته و اطلاعاتی جامع و کاملی همچون موقعیت مکانی، طبقه ، تعداد واحدهای مسکونی ، آسانسور، انباری، تعداد ااتاق های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، نوع کف پوش و سایر امکانات را کسب کرده و پس از مشاهده تصاویر واقعی از آن قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشند.

این سامانه برای کاربران بستری را فراهم می‌کند که به‌عنوان متقاضی آپارتمان فروشی در تهران و آپارتمان اجاره‌ای ضمن بازدید غیرحضوری شمار بسیاری از واحدهای مسکونی قدرت انتخاب بیشتری را داشته و از بین گزینه‌های متعدد ملکی را متناسب با خواسته و بودجه خود را انتخاب کنند

علاوه‌برآن شهروندان متقاضی خانه اجاره‌ای و آپارتمان فروشی در تهران پس از انتخاب گزینه‌ای مناسب از طریق سامانه هوشمند و تخصص کیلید ضمن تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی به‌سهولت می‌توانند هماهنگی‌های لازم را جهت بازید حضوری صورت دهند و در صورت انتخاب نهایی نسبت به توافقات قیمتی و عقد قرارداد نهایی اقدام کنند.

اما فعالیت‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید برای کاربران خانه اجاره‌ای و آپارتمان فروشی در تهران تنها محدود به ارائه بهترین و برترین فایل‌های کارشناسی شده نیست بلکه کاربران با استفاده از بلاگ این سامانه می‌توانند اطلاعاتی را در خصوص محله موردنظر و امکانات موجود کسب کرده و انتخابی مناسب را داشته باشند این در حالی است که علاوه‌برآن دررابطه‌با دکوراسیون و سبک زندگی نیز در بخش بلاگ این سامانه اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار داده شده تا با به‌کاربردن آنها در زندگی خود حسی مطلوب را در کنار خانواده داشته باشند.

با تمامی این موارد اگر شما هم تمایل به خرید آپارتمان در تهران را دارید با ما همراه شوید تا در دو محله محبوب و پر طرف‌دار تهران که یک از آنها برای قشر مرفه و دیگری برای قشر متوسط جامعه می‌تواند گزینه‌ای مناسب به شمار رود گشت و گذاری را داشته باشید تا با دانشی بیشتر محله‌ای مناسب را برای زندگی در کنار خانواده انتخاب کنید.

یکی از این محله‌ها که به اعیان‌نشینی شهرت دارد محله لوکس، مدرن و پر طرف‌دار فرمانیه است که متقاضیان برای سکونت در این محله جذاب باید توجه ویژه‌ای به سطح درآمد و بودجه خود داشته باشند.

محله لوکس فرمانیه که یکی از محله‌های محبوب در شمال شهر تهران و محدوده شمیرانات به شمار می‌رود در منطقه 1 شهرداری واقع شده و به دلیل قرارگرفتن در بین محله‌های پر طرف‌داری چون نیاوران، اندرزگو، پل صدر، چیذر، دزاشیب، اقدسیه و پاسداران یکی از گران‌ترین محله‌های تهران محسوب می شود که این امر باعث شده که خرید آپارتمان در فرمانیه برای بسیاری از شهروندان حالتی رؤیاگونه و امکان‌ناپذیر را داشته باشد.

 

فرمانیه که درگذشته محل زندگی خانواده فرمانروایان و خانواده‌های بانفوذ و شخصیت‌های مشهور سیاسی، فرهنگی و هنری بوده است یکی از محله‌هایی به شمار می‌رود که امروزه از طرف‌داران بسیاری برخوردار است و خانواده‌های بسیاری از اقشار پردرآمد جامعه تمایل به خرید آپارتمان در فرمانیه را دارند.

آنچه که با ورود به محله فرمانیه برای هر فردی می‌تواند قابل‌توجه باشد بافت سنتی و مدرن در این منطقه است زیرا باتوجه‌به زندگی افراد صاحب‌نام در این محله از گذشته تا به امروز خانه‌های ویلایی بزرگ در کنار آپارتمان‌های لوکس، مدرن و با امکانات بستری را فراهم کرده که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه با هر نوع سلیقه‌ای امکان انتخاب ملک موردنظر را در این محله داشته باشند.

محله فرمانیه که از گذشته به دلیل آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش یکی از مناطق جذاب برای ایجاد سفارتخانه‌ها بوده است باعث شده که سفارت پادشاهی هلند، نروژ، سوئد، ترکمنستان و جمهوری چک به همراه باغ و سفارت ایتالیا و همچنین مدرسه ایتالیایی پیترودلاواله در این محله وجود داشته باشد و بخش عمده‌ای از ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در فرمانیه را اتباع خارجی فعال در این سفارتخانه‌ها تشکیل دهند.

همان‌طور که گفته شد محله فرمانیه منطقه‌ای بسیار خوش‌آب‌وهوا با طبیعتی خاص و منحصربه‌فرد است. قرارگرفتن این محله در منطقه شمیرانات و هم‌جواری با بوستان نیاوران، کاخ نیاوران و وجود بوستان‌های زیبایی چون امام علی، سنبل و صدر در این محله باعث شده که فرمانیه یکی از مناطق محبوب به‌خصوص برای افرادی که زندگی در مناطق خوش‌آب‌وهوا را در اولویت خود قرار می‌دهند به شمار روند به همین دلیل اگر شما هم تمایل به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را دارید خرید آپارتمان در فرمانیه و در کنار این اماکن می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای شما باشد.

اما آنچه که وجه تمایز این محله در مقایسه با سایر محله‌های تهران است برج‌های معروف و صاحب نامی چون برج آسمان، برج‌های دوقلوی فرمان، برج مسکونی و تجاری اداری کوه نور، برج نگین، زنبق و مجتمع مسکونی فرمانیه است که بستری را ایجاد کرده که متقاضیان خرید آپارتمان در فرمانیه که تمایل به برج نشینی را دارند با سکونت در این برج‌ها طعم یک زندگی لوکس و مدرن را با بهترین امکانات در این برج‌ها بچشند.

باتوجه‌به موارد ذکر شده محله فرمانیه یکی از مناطق اعیان‌نشین تهران به شمار می‌رود بنابراین اقلامی که در این محله به شهروندان عرضه می‌شود نیز جزو محصولات و کالاهای گران‌قیمت است به شکلی که مرکز خرید آرتمیس فرمانیه، پارک سنتر فرمانیه، برند سنتر فرمانیه شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در فرمانیه با پرداخت هزینه‌های بالا از محصولات گران‌قیمت استفاده کنند.

اما علاوه بر این مراکز خرید لوکس و مدرن فروشگاه شهروند و هایپرمارکت‌های متنوعی در این محله و جود دارد که در کنار بازار میوه‌وتره‌بار شهید لواسانی این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه نگرانی را دررابطه‌با تأمین مایحتاج و اقلام ضروری خانواده نداشته باشند و تمامی نیازهای خود را از همین محله تهیه کنند.

دسترسی‌های محله فرمانیه نیز به نقاط مختلف تهران بسیار مطلوب است. اتوبان صدر، امام علی و همچنین ارتش بستری را ایجاد کرده‌اند که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه به‌راحتی امکان تردد به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران را داشته باشند و دغدغه‌ای را در خصوص درگیری در ترافیک‌های سرسام‌آور را نداشته باشند.

محله فرمانیه نیز همچون سایر محله‌های تهران از اماکن بسیار مهمی نیز برخوردار است که باعث اهمیت بیشتر این محله شده است اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات، سازمان بنادر و دریانوردی، کشتیرانی جمهوری اسلامی و هلال‌احمر شمیرانات در این محله زمینه‌ای را ایجاد کرده که بسیاری از متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه را شاغلان این مراکز مهم و تأثیرگذار تشکیل دهند.

باتوجه‌به موارد عنوان شده اگر قصد خرید آپارتمان در فرمانیه را دارید برای تجربه یک زندگی لوکس به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌های مطرحی چون دیباجی جنوبی، اختیاریه شمالی، نارنجستان یکم و هفتم، تنگستان دوم، خیابان مهمان‌دوست، آریا، وطن پور، ثروتی و سنبل به جستجوی ملک بپردازید زیرا بهترین آپارتمان‌ها با امکانات ویژه در این خیابان‌ها قرار گرفته است.

اما اگر از بودجه کافی برای خرید آپارتمان در فرمانیه به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران برخوردارید لازم است که این مسئله را مدنظر قرار دهید که قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله بر اساس آگهی‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید 78 میلیون و 52 هزار تومان است و متقاضیان خرید آپارتمان در فرمانیه برای تهیه یک واحد مسکونی متوسط در این محله اعیان‌نشین باید هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد و 328 میلیون تومان بپردازند.

این در حالی است که باتوجه‌به تنوع قیمتی چشمگیری که در محله فرمانیه وجود دارد سامانه هوشمند و تخصصی کیلید شرایطی را ایجاد کرده که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه با مراجعه به این سامانه متناسب با بودجه و سلیقه خود واحد مسکونی مناسبی را یافته و از انتخاب مناسب و مقرون‌به‌صرفه خود لذت ببرند.

اما محله جذاب و محبوب دیگری که در تهران طرف‌داران بسیاری را در بین قشر جوان دارد محله معروف بلوار فردوس در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری است.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های محله بلوار فردوس می‌توان به زنده‌بودن و پرتردد بودن آن اشاره کرد به‌نحوی‌که در بیشتر ساعات شبانه‌روز در این محله ترافیک رویت می‌شود و افرادی که علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس هستند بهتر است به این نکته توجه کنند که این محله بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد است.

محله بلوار فردوس که از میدان صادقیه آغاز شده و به بزرگراه ستاری می‌رسد به دو بخش بلوار فردوس غرب و شرق تقسیم می‌شود که هرکدام از این دو بخش ویژگی‌های منحصربه‌فردی را داشته و طرف‌داران ویژه‌ای را دارند، بنابراین متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس باسلیقه‌های متفاوت قادر به انتخاب واحد مسکونی موردنظر خود در این دو بخش هستند.

در تقسیم‌بندی بلوار فردوس بین میدان صادقیه و بزرگراه جناح تا بزرگراه ستاری را بلوار فردوس شرق و از بزرگراه ستاری تا بزرگراه باکری را بلوار فردوس غرب می‌نامند که علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس باتوجه‌به علایق خود می‌توانند در هرکدام از این دو منطقه به لحاظ جغرافیایی اقدام به تهیه مسکن موردنیاز خود و خانواده کنند.

اگر علاقه‌مند به استفاده از امکانات رفاهی و آموزشی و درمانی هستید بلوار فردوس شرق می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد زیرا بیشتر امکانات برای یک زندگی مطلوب در بلوار فردوس شرق مستقر شده و افرادی که متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس هستند با سکونت در بخش شرقی این محله هر روز شاهد ترافیک‌های شدید خواهند بود.

اما برای افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس به‌خصوص کوچه‌های دنج و آرام دارند نیز محله بلوار فردوس غرب می‌تواند انتخابی مناسب باشد زیرا در این بخش مراکز خرید و حتی امکانات زیادی وجود ندارد و رفت‌وآمد به نسبت بخش شرقی بسیار کمتر است به همین دلیل بلوار فردوس غرب برای یک زندگی آرام و مملو از آرامش می‌تواند انتخابی شایسته باشد.

اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس را در نظر گرفته‌اید برای سکونت در بلوار فردوس شرق بهتر است که در خیابان‌های ابراهیمی، وفاآذر، حسینی، رامین، مالکی، ولیعصر، حسن‌آباد و جهرمی به جستجوی ملک بپردازید و در بلوار فردوس غرب خیابان‌های اسپندارفر، پروانه، بلوار شقایق، لاله و ورزی شمالی جنوبی ملک موردنظر خود را انتخاب کنید.

به‌طورکلی افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس دارند باید به این نکته توجه کنند که مراکز تجاری و خریدی همچون آیریک سنتر، پاساژ آبشار و هایپرمارکت باکری در کنار مغازه‌ها و فروشگاه‌های محلی شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان به‌سهولت تمامی خریدهای موردنیاز خود و خانواده را از همین محله صورت داده و نیازی به حضور در محله‌های هم‌جوار و نقاط مختلف کلان‌شهر تهران نداشته باشند.

برای افرادی که نیاز به خدمات پزشکی و درمانی به‌صورت پیوسته دارند نیز محله بلوار فردوس می‌تواند گزینه‌ای مطلوب محسوب شود. در این محله کلینیک‌ها و مرکز درمانی چون کلینیک درمانی التیام، درمانگاه شماره 22، درمانگاه بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه زهرا درمانگاه شبانه‌روزی کیمیاگر، کلینیک پوست و موی مهفام و همچنین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی سروش در این محله زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس را دارند و باید به‌صورت پی‌درپی از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند با بهره‌گیری از این مراکز به نیازهای درمانی خود پاسخ دهند.

اما یکی دیگر از خصوصیات برجسته محله بلوار فردوس آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش این محله است. وجود بوستان‌هایی باصفا، وفاآذر جنوبی، بوستان، گلسار، الهام، بهمن، پرنیان و همین‌طور پارک و باغ‌وحش معروف و مشهور ارم در این محله باعث شده که علاوه بر ایجاد طبیعت زیبا در این محله ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس نیز در منطقه‌ای جذاب به زندگی بپردازند و از هوای فرح‌بخش این محله نیز استشمام کنند.

افرادی که علاقه‌مند به ورزش هستند نیز محله بلوار فردوس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شود زیرا در این منطقه جوان‌پسند باشگاه ورزشی تختی، سپیده، پایتخت، موج خورشید، مجموعه ورزشی آرنیکا، ارکیده غرب و مجموعه ورزشی بزرگ ناصر حجازی قرار دارد که در کنار استخر شهید رضایی، استخر و سونای شهرداری و در نهایت مرکز ورزشی لاغری سلامت زندگی را برای علاقه‌مندان به ورزش در این محله جذاب کرده است و شرایطی را ایجاد کرده که تقاضا برای ورزش دوستان برای اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس روزبه‌روز بیشتر شود.

اما همان‌طور که گفته شد محله بلوار فردوس یکی از مناطق زنده و پررفت‌وآمد تهران محسوب می‌شود که علت اصلی آن وجود رستوران‌ها، فست‌فودها، کافی‌شاپ‌ها و حتی طباخی‌های متعدد در این محله است که باعث شده محله بلوار فردوس برای علاقه‌مندان به رستوران گردی بسیار جذاب باشد و علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس شهروندان بسیاری نیز از اقصی‌نقاط تهران برای استفاده از این رستوران‌ها به این منطقه مراجعه کنند و باعث ایجاد ترافیک در بیشتر ساعات شبانه‌روز در این محله شوند.

حال باتوجه‌به موارد عنوان شده در خصوص بلوار فردوس لازم است که به‌عنوان متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس به این محله توجه کنید که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 39 میلیون و 43 هزار تومان است که به طور تخمینی هر متقاضی برای سکونت در یک واحد مسکونی متوسط باید هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 973 میلیون تومان را در نظر بگیرد.

برای متقاضیانی که علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس هستند این مسئله قابل‌توجه خواهد بود که قیمت مسکن در بلوار فردوس غرب به‌مراتب کمتر از بلوار فردوس شرق است به شکلی که قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در بلوار فردوس غرب 37 میلیون و 52 هزار تومان است و قیمت تخمینی یک واحد مسکونی متوسط حدود 2 میلیارد و 93 میلیون تومان برآوردمی شود.

این در حالی است که در محله بلوار فردوس شرق قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی 40 میلیون و 92 هزار تومان است و متقاضیان خرید یک آپارتمان متوسط در این بخش به طور تخمینی باید هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 634 میلیون تومان بودجه را در نظر داشته باشند.

اما باتوجه‌به تنوع قیمتی که در این محله به چشم می‌خورد به متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس پیشنهاد می شود که به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک متعدد در این محله به مشاهد قایل‌های ثبت شده در سامانه کیلید پرداخته و انتخابی منطقی و مقرون‌به‌صرفه را داشته باشند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.