موارد مهم در خرید سیسمونی

0

بدون شک خرید سیسمونی برای هر پدر و مادری شیرین و خاطره انگیز است. شوق و شوری که از تصور متولد شدن فرزند به والدین دست می دهد، باعث می شود به دنبال خرید لباس و لوازم نوزاد در مدل ها و رنگ های مختلف باشند. اما در این بین توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید سیسمونی بسیار مهم است. اینکه اقلامی که برای فرزند دلبند خود خریداری می نمایید واقعا کاربردی و مورد نیاز هست؟ آیا قرار است تمام خرید هایتان را از یک فروشگاه انجام دهید یا خیر؟ و یا اصلا خرید حضوری با توجه به وضعیت مادر و این روزهای کرونایی اصلا به صلاح است یا خیر؟ بهتر است قبل از اینکه دست بکار شوید و برای خرید لوازم کودک به فروشگاه مراجعه نمایید، لیستی از اقلام کاربردی و مورد نیاز مادر و کودک را تهیه نمایید و سپس اطلاعات لازم را در مورد هر کدام از آنها کامل کنید. اگر سری به فروشگاه های اینترنتی خرید سیسمونی بزنید خواهید دید که لوازم کودک نسبت به گذشته تغییر کرده و در حال حاضر طرح ها و آپشن های جدیدی ارائه شده است که نیاز های مادر و کودک را آسان تر و کامل تر برآورده می نمایند. سایت مانیلو یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که جدیدترین و کامل ترین اقلام سیسمونی از البسه تا تمام اکسسوری و وسایل مورد نیاز نوزاد را از بهترین برند های ایرانی و اروپایی با قیمت مناسب عرضه می نماید. در ادامه نیز به بررسی دو قلم از کالا های بسیار مهم مادر و کودک می پردازیم. همچنین شما می توانید جدید ترین مدل های این اقلام را در فروشگاه اینترنتی مانیلو مشاهده و خرید نمایید.

 

رونیکس

بالش بارداری

بالش بارداری

بالش بارداری را شاید در خرید سیسمونی خود لحاظ نکرده باشید اما تهیه این بالش برای داشتن خواب راحت مادران در طی گذراندن دوران بارداری بسیار مهم است. بدن مادر در این دوران دچار تغییرات فیزیولوژی شده و به سبب نگهداری سالم جنین لازم است نکاتی را در هنگام استراحت و خواب خود رعایت نماید. یکی از وسایل لازم و کاربردی تهیه بالش بارداری می باشد. این بالش در اندازه های و طرح های مختلفی در بازار موجود است.

انواع بالش بارداری

بالش بارداری به شکل کوسن

این بالش کوچکترین نوع بالش بارداری است، همانند کوسن بوده و در بازار به دو شکل گرد و سه گوش عرضه می شود. این بالش جهت قرار گرفتن اطراف کمر و یا زیر شکم مناسب بوده و این نواحی را هنگام خواب تحت پوشش می دهد. همچنین به عنوان بالش می توان زیر سر قرار داد.

بالش بارداری بلند و تمام قد

این گونه بالش ها همانند تشک عمل کرده و کل بدن را تحت پوشش و محافظت قرار می دهد. این بالش در دو نوع صاف و انعطاف پذیر در بازار موجود است.

بالش بارداری به شکل c

این بالش به شکل C می باشد و اکثر نقاط بدن از جمله سر، کمر، پاها و شکم خانم باردار را تحت پوشش قرار می دهد و استفاده از آن درد های کمر و لگن را تسکین خواهد داد.

بالش بارداری به شکل U

این بالش برای خانم هایی که عادت دارند بر روی شکم بخوابند بسیار مناسب است. این بالش نواحی کمر و شکم را به طور کامل تحت مراقبت قرار داده و فرد می تواند در هنگام خواب تا حدودی در وضعیت دلخواه قرار گیرد.

انتخاب بالش بارداری

بانوان عزیز برای انتخاب بالش مناسب خود بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشند:

  • در صورتی که اندام درشتی دارید بهتر است از بالش بارداری به شکل C استفاده نمایید چرا که این بالش اندام شما را به خوبی تحت پوشش قرار داده و خواب راحتی را فراهم می نماید.
  • بانوانی که جثه کوچکی دارند می توانند بالش های تمام قد را تهیه و استفاده نمایند.
  • بانوانی که دوقلو باردار هستند بهتر است از بالش بارداری به شکل U استفاده نمایند. این بالش نواحی شکم را به طور کامل محافظت می نماید.

بالش شیردهی

بالش شیردهی

بالش شیردهی نیز از اقلام اساسی در خرید سیسمونی به شمار می رود. در صورتی که بالش بارداری تهیه نموده اید می توانید از آن به عنوان بالش شیردهی نیز استفاده نمایید. اما در غیر اینصورت حتما یک بالش مناسب شیردهی خریداری نمایید. این بالش در هنگام شیر دادن به مادر کمک می نماید تا خود و نوزاد در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و از ایجاد فشار به نواحی گردن، شانه، ستون فقرات و دست ها جلوگیری می نماید.

مهمترین مزایای بالش شیردهی

  • قرار گرفتن مادر در وضعیت راحت به خصوص مادرانی که عمل سزارین داشته اند.
  • از دل درد و ریفلاکس نوزاد پس از شیر خوردن جلوگیری می نماید.
  • استفاده از بالش شیردهی برای کمک به نشستن کودک در ماه های بالاتر زندگی نیز بسیار کاربردی است.

نکات مهم در انتخاب بالش شیردهی

  • سایز بالش شیردهی باید به نحوی باشد که نوزاد را در وضعیت مناسبی جهت تغذیه قرار داده و سر و گردن نوزاد را به خوبی پوشش دهد.
  • جنس و الیاف مورد استفاده شده در بالش شیر دهی باید مرغوب و با کیفیت باشد. پوست نوزاد بسیار لطیف و حساس است و در صورت نا مرغوب بودن بالش، ممکن است نوزاد دچار حساسیت و آلرژی گردد. همچنین با توجه به زود کثیف شدن بالش شیردهی، بهتر است بالش هایی را انتخاب نمایید که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشند.
  • امروزه بالش های شیردهی در مدل های مختلفی عرضه می شوند که برخی از آن ها دارای بند های قابل تنظیمی هستند که با استفاده از آن می توانید کودک را در وضعیت مناسب شیر دهی فیکس نمایید.
  • بالش شیردهی باید از روکش مناسبی نیز برخوردار باشد. روکش هایی از جنس پنبه و طبیعی مناسب پوست لطیف کودک می باشند. همچنین روکش به راحتی قابل تعویض و شستشو باشد تا در صورت لزوم به راحتی شسته گردد.
  • قیمت بالش شیردهی نیز از فاکتور های مهم در خرید سیسمونی است که با توجه به کیفیت، طرح و برند بالش شیردهی تعیین می شود. شما می توانید با خرید این محصول از فروشگاه های معتبر یک بالش با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید.
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.