اپیلاتور مناسب خودتان را با این نکات انتخاب کنید

0

همه خانم ها به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند و از این رو یکی از کارهایی که در میان بانوان به چشم می خورد و به دنبال آن هستند، رفع موهای زائد بدن است. با توجه به گران بودن لیزر و همچنین شرایط کرونایی و وجود این ویروس منحوس بهتر است وقت خود را کمتر در جاهای شلوغ سپری کرد و هزینه کمتری هم صرف این کار کرد. بهترین روش وبه صرفه ترین کار استفاده از اپیلاتور است که برندهای بسیاری این محصول را وارد بازار کرده اند ولی شما با قیمت ارزان خرید اپیلاتور فیلیپس می توانید یک تیر و دونشان بزنید. یعنی با کمترین هزینه بیشترین استفاده را کنید و برای سالیان سال از این اپیلاتور استفاده کنید. اگر شما قصد خرید اپیلاتور را دارید خواندن این مقاله از منزل مارکت را از دست ندهید.

کاربرد اپیلاتور

اپیلاسیون در ذهن همه خانم ها مساوی با درد است ولی با انتخاب یک اپیلاتور درست می توان آن را آسان و لذت بخش کرد. اگر دقت کرده باشید اپیلاتورها دارای غلتک هستند که در سر آن موچین هایی وجود دارد که به راحتی با حرکت آنها بر روی پوست موهای زائد کنده می شوند.

انواع اپیلاتور

اپیلاتور ها شامل سه دسته اپیلاتور فنری، چرخشی و موچینی می شود. با توجه به کاربردهای آنها در ادامه به هر کدام از این اپیلاتورها می پردازیم.

رونیکس

اپیلاتور فنری

همان طور که از نام این نوع اپیلاتور مشخص است این اپیلاتور دارای فنرهایی است که موها توسط این فندها کنده می شوند ولی این نوع اپیلاتور به دلیل انعطاف بسیار زیادی که دارد ممکن است موها را بی خوبی نگیرد و همچنین احتمال شکستن آن زیاد است. ولی فنرهای این مدل به طور جداگانه هم به فروشمی رس و در صورت خراب شدن می توانید آنها را تهیه کنید.

اپیلاتور چرخشی

اپیلاتورهای چرخشی از مدل های فنری بهتر هستند و به جای فنر دارای دیسک های به هم متصل شده هستند. این دیسک ها به صورت چرخشی حرکت می کنند و به خوبی موها را از جا در می آورند.

اپیلاتور موچینی

این مدل اپیلاتورها با تعداد موچین های متفاوتی وارد بازار شده اند و می توان گفت از مدل های قبلی قوی تر و بهتر عمل می کند. این اپیلاتورها یک بار سری آنها با هم حرکت می کند و یک بار هم خلاف هم که این موضوع باعث می شود به خوبی پوست شما صاف شود و هیچ ردی از مو بر روی آن باقی نماند.

اپیلاتور بر روی پوست خشک بهتر است یا خیس؟

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که اپلاسیون را در حمام انجام دهند به دلیل اینکه پوست خیس باعث می شود که درد کمتری را احساس می کنند و آرامش بیشتری داشته باشند برای این کار هم از اپیلاتورهای بی سیم استفاده می کنند و به همین دلیل حتما باید حواستان به شارژ اپیلاتورتان باشد.

نکاتی برای انتخاب مناسب

چراغ قوه: چراغ قوه که به دلیل اینکه نور را بر روی پوست شما می اندازد در تاریکی کار شما را آسان تر می کند

امکان تنظیم سرعت: بهتر است اپلاتوری را انتخاب کنید که بتوانید سرعت آن را با توجه به حساسیت پوست خود کم و زیاد کنید

سری های متنوع: سری هایی برای قسمت های مختلف بدن در نظر گرفته شده باشد مثلا سری کوچک برای صورت و سری های بزرگتر برای دست وپا

تعداد موچین ها: به خاطر داشته باشید هر چقدر تعداد موچین بیشتر باشد اپیلاسیون راحت تر می شود.

از چه برندی بخریم؟

یکی از برندهای بسیار محبوب که در زمینه لوازم خانگی فیلیپس است به طور مثال مزیت جاروبرقی فیلیپس و اپیلاتور آن زبانزد همه افراد است. اپیلاتورهای فیلیپس قدرت کندن کوچکترین موها را هم دارند و قیمت مناسب آنها و ویژگی های خارق العاده آن باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

سخن پایانی

اپیلاتورها دارای قیمت های متفاوتی هستند که باید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. برای خرید انواع لوازم شخصی برقی مانند سشوار پر قدرت، اپیلاتور، موزن گوش وبینی ، ریش تراش و.. می توانید به ما در فروشگاه اینترنتی منزل مارکت مراجعه کنید تا خریدی آسان و ایمن داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.