بهترین انیمه های ۲۰۲۱ را بشناسید

1

از دوستداران انیمه هستید؟ آفرین به سلیقه‌تان! باید بدانید که تاکنون در سال ۲۰۲۱، تعداد زیادی انیمه خوب برای دیدن ساخته شده است و این یعنی ساعت‌ها لذت‌بردن از داستان‌های جذاب؛ داستان‌هایی که فقط انیمه‌بازها لذت تماشایشان را درک می‌کنند. تعدادی از انیمه‌های جذاب گذشته در حال رسیدن به فصل پایانی‌اند و تعدادی انیمه جدید هم به فهرست شما اضافه خواهد شد. می‌خواهیم در این مقاله از همه این‌ها برایتان بگوییم. بهترین انیمه های ۲۰۲۱ کدام‌اند؟ آماده‌اید؟

۲۰. عشق خون‌آشام (Vlad Love)

انیمه های ۲۰۲۱ _ عشق خون آشام

تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه ۲۰۲۱
کارگردان: مامارو اوشی (Mamoru Oshii)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۵٫۹۴ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴دقیقه

داستان این انیمه از انیمه های ۲۰۲۱ درباره خون‌آشامی است که به مدرسه می‌رود و با انسان‌ها دوست می‌شود. اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر بگوییم، داستان از جایی شروع می‌شود که یکی از شخصیت‌های انیمه به اهدای خون علاقه زیادی دارد و مدام به مرکز اهدای خون می‌رود و خون اهدا می‌کند.

رونیکس

یکی از روزها، در آنجا دخترک رنگ‌پریده‌ای را می‌بیند که از حال رفته است. حتما حدس زده‌اید که رنگ‌پریدگی آن دختر و حضورش در مرکز اهدا به چه معناست! بله، ماجرای رفاقت خون‌آشام با آدم‌ها معمولی از همین‌جا شروع می‌شود و بعد داستان‌های جذابی درباره این ویژگی او شکل می‌گیرد.

راستی بد نیست بدانید که ولد (Vlad) در زبان رومانیایی به‌معنای خون‌آشام است. حتما می‌دانید که رومانی خاستگاه اصیل‌ترین خون‌آشام دنیای یعنی کنت‌ دراکولای معروف است، نه؟ در این انیمه که از بهترین‌ انیمه های سریالی سال‌های اخیر است، ارجاعات زیادی به آثار گذشته کارگردان یعنی مامارو اوشی داده می‌شود.

۱۹. گودزیلا؛ نقطه واحد (Godzilla: Singular Point)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ گودزیلا

تاریخ انتشار: ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱
کارگردان: آتسوشی تاکاهاشی (Atsushi Takahashi)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۶٫۷ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴دقیقه

گودزیلا از آن شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای داستان‌های علمی‌‌تخیلی و وحشتناک است. سال‌های طولانی از حضورش روی پرده سینماها و دنیای تصویر می‌گذرد و همچنان در هر داستانِ تازه‌ای جذابیت‌های جدیدی دارد.

انیمه «گودزیلا؛ نقطه واحد» هم یکی از بهترین انیمه های سریالی سال‌های اخیر است که در آن داستان مهیج گودزیلا دنبال می‌شود. در این انیمه گودزیلا از اعماق زمین تهدیدی ایجاد می‌کند و شخصیت‌هایی مانند یک مهندس و یک نابغه فوق‌العاده باهوش با همکاری دیگران باید مقابل این تهدید بایستند.

یکی از جذابیت‌های انیمه مذکور وفاداری‌اش به عناصر کلاسیک داستان گودزیلاست. در این اثر با گودزیلایی طرف هستیم که در قاموس شخصیت‌های دنیای انیمه ظاهر می‌شود، اما بسیار شبیه نسخه اصیل خود است.

۱۸. اس‌اس‌اس‌اس داینازنون (SSSS.Dynazenon)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ داینازنون

تاریخ انتشار: ۲ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: آکیرا آمامیا (Akira Amemiya)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۷٫۴۶ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

این انیمه از انیمه های ۲۰۲۱ هم مخصوص دوستداران داستان‌های علمی‌تخیلی است. انیمه از ماجراهای پسرک نوجوانی می‌گوید که باید به کمک چند شخصیت دیگر با نیروهای شَر بجنگد و بر آنها پیروز شود. رباتی به‌نام داینازنون هم یکی از شخصیت‌هایی است که به پسرک کمک می‌کنند با نیروهای خبیث بجنگد.

شاید برایتان جالب باشد که نام فیلم و اس‌های پرشمارش مخفف چه هستند. «Scarred Souls Shine like Stars» یعنی «روح‌های زخمی مانند ستاره‌ها می‌درخشند.» و در این انیمه نوجوانانی منزوی و تنها و امیدوار برای جنگ با نیروهای شر راهی ماجراجویی می‌شوند. کنجکاو نشدید که باقی‌ داستان را خودتان ببینید؟

۱۷. مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia)

انیمه های ۲۰۲۱ _ آکادمی قهرمان من

تاریخ انتشار: ۲۷ مارس ۲۰۲۱ (فصل پنجم)
کارگردان: کنجی ناکازاکی (Kenji Nagasaki)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۷٫۴۸ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۲۵ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴دقیقه

در فصل پنجم انیمه مدرسه قهرمانانه من، همچنان شاهد ماجراجویی‌های ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya) هستیم. ایزوکو پسری است که در دنیایی با شخصیت‌هایی صاحب قدرت‌های ابرقهرمان‌گونه دستش خالی است. اما او تصمیم ندارد جا بزند و کم بیاورد. برای همین شاهد داستان‌های جذابی از حضورش در این دنیای عجیب هستیم.

فصل پنجم این انیمه بیشتر درباره نبرد میان دو کلاس مدرسه است. رقابت دو کلاس ماجراهای هیجان‌انگیزی دارد و جزئیات داستان مانند فصل‌های پیش به هیجان‌انگیزترشدن آن کمک کرده است. قدرت‌های مختلف ابرقهرمانی شخصیت‌ها در فصل پنجم در بعضی بخش‌ها تماشاگر را شگفت‌زده و به‌شدت هیجان‌زده می‌کند.

۱۶. پسر سانی (SONNY BOY)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ پسر سانی

تاریخ انتشار: ۱ اکتبر ۲۰۲۱
کارگردان: شینگو ناتسومه (Shingo Natsume)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۷٫۶۸ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

باز هم می‌خواهیم انیمه علمی‌تخیلی دیگری را به شما معرفی کنیم. پسر سانی از آن انیمه‌های تخیلی است که چاشنی علم دارد. داستان درباره گروهی از دختران و پسران مدرسه‌ای است که در اردوی تابستانی متوجه می‌شوند در فضایی دور از خانه و خلأمانند اسیر شده‌اند.

حضور آنها در اردو و شرایط عجیبشان باعث می‌شود که بفهمند توانایی‌هایی‌ ابرانسانی دارند. توانایی هرکدام از بچه‌ها منحصربه‌فرد است، اما با هم مشکلاتی دارند که ماجراهای داستان را رقم می‌زنند.

۱۵. اولویت تخم‌مرغ شگفت‌انگیز (Wonder Egg Priority)

انیمه های ۲۰۲۱ _ اولویت تخم مرغ شگفت انگیز

تاریخ انتشار: ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱
کارگردان: شین واکابایاشی (Shin Wakabayashi)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۷٫۸۶ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۳ دقیقه

اولویت تخم‌مرغ شگفت‌انگیز از بهترین انیمه های ۲۰۲۱ است. چرا؟ چون موضوع به‌شدت فلسفی و جذابی دارد و پس از تماشای اثر، پرسش‌های زیادی در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود. داستان درباره دخترک نوجوانی است که تخم‌مرغ شگفت‌انگیزی پیدا کرده و باید با این ناشناخته شگفت‌انگیز کارهای خارق‌العاده‌ای بکند.

دخترک با تخم‌مرغ شگفت‌انگیز و صدایی که از ناکجا می‌شنود و شبیه وجدانی درونی است، وارد عملیات نجات آدم‌ها می‌شود. او دوست ازدست‌رفته‌ای دارد که اگر بتواند آدم‌های دیگر را به‌کمک تخم‌مرغ نجات بدهد، امکان بازگشتش به این دنیا فراهم می‌شود. فضای داستان تلفیقی است از دنیای خواب و واقعیت. دوست دارید این انیمه را ببینید؟

۱۴. بیستارز (BEASTARS)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ بیستارز

تاریخ انتشار: ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ تاکنون (فصل دوم)
کارگردان: شینچی ماستومی (Shin’ichi Matsumi)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۷٫۹۲ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۷ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۳ دقیقه

بیستارز یکی از انیمه های ۲۰۲۱ است که موضوعی بسیار متفاوت دارد. داستان انیمه ماجرای گرگی است که می‌خواهد با خرگوشی وارد ارتباط نزدیک شود، اما برای شروع این رابطه دلهره‌ها و نگرانی‌هایی دارد.

دل‌شوره‌های گرگ برای نخوردن خرگوش ریشه در دغدغه‌هایی روان‌شناختی دارند. کارشناسان می‌گویند انیمه بیستارز به بلوغ و مسائل اجتماعی نسل‌های جدید در سایه مشکلات اجتماعی و جهانی اشاره می‌کند و البته درباره تغییراتی می‌گوید که هنجارهای انسانی را در نقاط گوناگون این کره خاکی به چالش کشیده‌اند.

۱۳. انتقام حماسه سرزمین زامبی (ZOMBIE LAND SAGA REVENGE)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ انتقام حماسه سرزمین زامبی

تاریخ انتشار: ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱
کارگردان: منهیسا ساکای (Munehisa Sakai)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۳ دقیقه

داستان این انیمه هم بامزه است و هم عجیب. اگر از طرف‌داران تخیل هستید، حتما از این انیمه خوشتان خواهد آمد. قصه درباره دخترانی از دوران و اعصار مختلف ژاپن است که جانشان را از دست داده‌اند و حالا به‌شکل زامبی‌ به دنیا بازگشته‌اند.

این دخترها مأموریت‌هایی مانند رفع طلسم‌ها و انجام مبارزاتی دارند که ماجراهای قسمت‌های مختلف انیمه را شکل می‌دهند. اگر از این حجم فانتزی استقبال می‌کنید، انتقام حماسه سرزمین زامبی را فراموش نکنید.

۱۲. اسکیت روی بی‌نهایت (Sk8 the Infinity)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ اسکیت روی بی نهایت

تاریخ انتشار: ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱
کارگردان: هیروکو اوتسومی (Hiroko Utsumi)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۰۴ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

گروهی از اسکیت‌بازان در مسیری پرپیچ‌وخم و عجیب با هم مسابقه می‌دهند. این رقابت‌های مخفی و زیرزمینی اس (S) نام دارد. پای دانش‌آموزی نه‌چندان حرفه‌ای هم به این مسابقات باز می‌شود.

انیمه اسکیت روی بی‌نهایت سرشار از رنگ و انرژی است. اگر از هیجان خوشتان می‌آید و اهل رقابت هستید، تماشای این انیمه را در برنامه‌هایتان بگذارید. نظرتان چیست؟

۱۱. پویی‌پویی مولکار (Pui Pui MolCar)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ پویی پویی مولکار

تاریخ انتشار: ۵ ژانویه ۲۰۲۱
کارگردان: توموکی میساتو (Tomoki Misato)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۰۷ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲ دقیقه‌ و ۴۰ ثانیه

پویی‌پویی مولکار انیمه‌ای کوتاه و بامزه‌ است که بیش از موضوعش، شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی دارد. چه شخصیت‌هایی؟ خودروهایی بامزه که شبیه خوکچه‌های هندی هستند و حالت هیبریدی دارند.

هر قسمت از داستان درباره یکی از راننده‌ها یا مسافران این خودروهاست. این انیمه کوتاه برای فانتزی‌دوستان خوشایند خواهد بود. خلاقیت در طرح داستان‌ها و شخصیت‌ها و البته مسائل فنی انیمه پویی‌پویی باعث شده است که در جمع بهترین انیمه های سریالی جای بگیرد.

۱۰. هوریمیا (Horimiya)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ هوریمیا

تاریخ انتشار: ۹ ژانویه ۲۰۲۱
کارگردان: ماساشی ایشی‌هاما (Masashi Ishihama)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۲ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۳ دقیقه

داستان انیمه درباره رابطه پسری منزوی و غیراجتماعی با دختری پرشور و شیطان است. این خط داستانی سال‌هاست که در فیلم‌ها و سریال‌های سراسر دنیا استفاده می‌شود و جالب است که همچنان جذابیت دارد.

البته چیزی که انیمه هوریمیا (هوریمیا ترکیب دو نام میامورا و هوری یعنی شخصیت‌های اصلی فیلم است) را از کلیشه‌ها جدا می‌کند، جزئیات رابطه عاطفی دو انسان است. این انیمه به‌خوبی توانسته از پس شرح‌ رابطه دو انسان با تمام پستی‌‌وبلندی‌هایش برآید.

بیان حالات روحی آدم‌ها مانند انزوا یا لحظات شکل‌گیری ارتباط با فردی دیگر در این اثر واقع‌گرایانه و با جزئیاتی جذاب انجام شده است. از این‌ها که بگذریم، هوریمیا از نظر فنی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تصاویری چشم‌نواز و بسیار حرفه‌ای به مخاطب ارائه می‌دهد.

۹. انتقام‌جویان توکیو (TOKYO REVENGERS)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ انتقام جویان توکیو

تاریخ انتشار: ۱۲ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: مینورو آشینا (Minoru Ashina)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۲ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۲۴ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

شعار این انیمه جالب است! «برای داشتن زندگی بهتر باید گذشته را تغییر داد.» این جمله عجیب است، اما سرسری از آن نگذرید و به آن فکر کنید. انتقام‌جویان داستان شخصیتی است که در زندگی به چند سال پیش بازمی‌گردد. او فرصت دارد تا با ایجاد تغییراتی در گذشته از وقوع اتفاقاتی ناخوشایند در آینده‌اش جلوگیری کند.

چه چیزی بهتر از این؟ نویسنده این مقاله که خیلی دوست دارد دست‌کم چند سال به عقب برود و کمی گذشته را دست‌کاری‌ کند. شما چطور؟ علاوه بر داستان پرکشش انیمه انتقام‌جویان توکیو، رشد و تکامل شخصیت اصلی آن در طول داستان هم جذابیت‌های زیادی دارد.

۸. خانه‌به‌دوش؛ مبارزه بوکس مگالو (Nomad: Megalobox 2)

انیمه های ۲۰۲۱ _ خانه به دوش

تاریخ انتشار: ۶ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: یو موریاما (Yō Moriyama)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۲۱ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

خانه‌به‌دوش هم از انیمه های ۲۰۲۱ است. جانک داگ شخصیت اصلی این انیمه است که خودش را برای شرکت در مسابقات قهرمانی بوکسِ رباتی آماده می‌کند. نسخه‌ای از این انیمه در سال ۲۰۱۸ ساخته شده بود و خانه‌به‌دوش در ادامه آن طراحی و تولید شده است.

قسمت جدید مبارزه بوکس مگالو موضوعاتی فراتر از پیروزی و شکست را مطرح می‌کند. در انیمه خانه‌به‌دوش، پنج سال از نبردهای قسمت پیشین مجموعه می‌گذرد و قهرمان داستان باید برای رقابت‌هایی تازه آماده شود. تغییرات درونی شخصیت و موسیقی جذاب انیمه از نقاط قوت آن است.

۷. به تو، ای ابدی! (To Your Eternity)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ به تو ای ابدی

تاریخ انتشار: ۱۲ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: ماساهیکو موراتا (Masahiko Murata)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۴۶ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۲۰ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

موجودی نامیرا پا به دنیای آدم‌ها می‌گذارد و با مسخ‌شدن در قالب جسم‌هایی متفاوت به زندگی ادامه می‌دهد. تغییرات این روح با فرورفتن در قالب‌های مختلف با درد و البته رشد همراه است. قهرمان داستان یا همان روح نامیرا سعی دارد با یافتن جسم خود را بهتر بشناسد و بر نفرت درونی‌اش غلبه کند.

اگر دوست دارید که در مفهوم زندگی و بقا کمی بیشتر موشکافی کنید، از این انیمه خوشتان خواهد آمد. در میان انیمه های ۲۰۲۱ همه‌نوع داستان و ماجرایی وجود دارد. این انیمه با حال‌وهوای فلسفی هم از پرطرف‌دارترین‌هایشان است.

۶. وی‌وی؛ آهنگ چشم فلوریت (Vivy: Fluorite Eye’s Song)

_ انیمه های ۲۰۲۱ _ وی وی : آهنگ چشم فلوریت

تاریخ انتشار: ۳ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: شین‌پی ازکی (Shinpei Ezaki)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۵ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۶ دقیقه

اگر از داستان‌های علمی‌تخیلی خوشتان می‌آید، وی‌وی را هم دوست خواهید داشت. «وی‌وی؛ آهنگ چشم فلوریت» از آن انیمه‌های علمی‌تخیلی است که در آینده روایت می‌شوند. در این انیمه، در سال‌های پیش رویمان هوش مصنوعی به‌شدت توسعه پیدا کرده و شبه‌انسان‌هایی پا به دنیا گذاشته‌اند که کم‌کم کنترلشان از دست انسان‌ها خارج شده است.

وی‌وی خواننده‌ای شبه‌انسان است که با هوش مصنوعی ساخته شده و محبوبیت زیادی هم دارد. او باید در جنگ میان انسان و فناوری بایستد و دنیا را نجات بدهد.

۵. اردوگاه لید‌بک (Laid Back Camp, Season 2)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ‌ کمپ لیدبک

تاریخ انتشار: ۷ ژانویه ۲۰۲۱/فصل دوم
کارگردان: یوشیاکی کیوگوکو (Yoshiaki Kyōgoku)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸.۵۴ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۲ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴دقیقه

اگر دنبال تماشای انیمه‌ای هستید که لحظات خوش و آرامی را برایتان رقم بزند، حتما انیمه اردوگاه لیدبک را در نظر داشته باشید. این انیمه داستان دو دوست با ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مختلف است؛ یکی درون‌گرا و دیگری برون‌گرا.

این دو با تمام تفاوت‌هایشان با هم دوست هستند و در نقاط مختلف کمپ‌ می‌زنند و گردش می‌کنند. طرف‌داران کمپ‌زدن و سفر از اردوگاه لیدبک خوششان می‌آید. در این انیمه با نقاط دیدنی ژاپن هم آشنا می‌شوید. جالب است، نه؟

اردوگاه لیدبک از دوستی، درک تفاوت‌ها و طبیعت هم برایتان می‌گوید. جزئیات تصاویر و کیفیت ساخت انیمه هم از جذابیت‌های آن است.

۴. هشتادوشش (86)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ انیمه ۸۶

تاریخ انتشار: ۱۱ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: توشی‌ماسا ایشی (Toshimasa Ishii)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۵۹ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۷ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۳ دقیقه

این انیمه از آن انیمه‌هایی است که مرزهای خلاقیت در تخیل را به‌شدت درنوردیده است. این انیمه روایتگر جنگ میان جمهوری سان‌مگنولیا و امپراتوری گیاد است، جنگی که به‌ظاهر میان انسان‌ها و ماشین‌هاست، اما در واقعیت بخشی از طرف ماشین‌نمای جنگ آدم‌هایی هستند که همه‌شان ۸۶ نام دارند.

هشتادو‌شش‌ها چه کسانی هستند؟‌ این‌ها اقلیتی هستند که دولت مجبورشان کرده است بجنگند. ماجرا از زاویه دید نظامی جوانی به‌نام لِنا برای مخاطبان روایت می‌شود. دوست دارید این انیمه را تماشا کنید؟

۳. جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen)

انیمه های ۲۰۲۱ـ جوجوتسو کایسن

تاریخ انتشار: ۳ اکتبر ۲۰۲۰
کارگردان: سونگو پارک ( Sunghoo Park)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۷۳ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۲۴ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۰ دقیقه

داستان انیمه جوجوتسو کایسن درباره پسر نوجوانی است که به باشگاه تحقیقات مخفی می‌پیوندد. این پسر در گیرودار ماجراهایی که در مدرسه و باشگاه برایش رخ می‌دهد، بخشی از احساسات منفی و نفرت را که به‌شکل انگشت تجسم پیدا کرده است می‌بلعد و سعی در کنترل آن‌ دارد.

یکی از جذابیت‌های این انیمه پرکشش شخصیت‌پردازی‌اش است. شخصیت‌های این اثر پرجزئیات تصویر شده‌اند و تماشایشان درس‌های زیادی به‌ آدم می‌آموزد. نکته دیگر این است که زنان هم نقش پررنگی در پیشبرد داستان دارند و به‌اندازه مردان قوی‌ و قدرتمند ظاهر می‌شوند.

۲. تاکسی عجیب (Odd Taxi)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ تاکسی عجیب

تاریخ انتشار: ۶ آوریل ۲۰۲۱
کارگردان: باکو کینوشیتا (Baku Kinoshita)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۸٫۸ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۱۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

این انیمه هم بسیار بامزه و جالب است. شخصیت‌های آن حیوان‌اند و طراحی دوست‌داشتنی و فانتزی دارند. نقش نخست داستان را گرازی دریایی بازی می‌کند که والدینش او را در کودکی رها کرده‌اند. حالا او راننده‌تاکسی شده است و در شهر توکیو مسافران را به مقصد می‌رساند.

مکالمه‌هایی که بین گراز و مسافرانش شکل می‌گیرد و ماجراهایی که هرکدام به‌ میان می‌آورند، این انیمه را دیدنی و جذاب می‌کند. داستان‌هایی که در بستر انیمه شکل می‌گیرند هیجان‌انگیز و معماگونه هستند.

اگر اهل داستان‌هایی فانتزی هستید که حرف‌های مهمی در دلشان نهفته است، از انیمه تاکسی عجیب خوشتان خواهد آمد و حضورش در فهرست بهترین انیمه های سریالی را تأیید خواهید کرد.

۱. سبد میوه (FRUITS BASKET: THE FINAL)

انیمه های ۲۰۲۱ ـ سبد میوه

تاریخ انتشار: ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ (فصل آخر)
کارگردان: یوشیهیده ایباتا (Yoshihide Ibata)
امتیاز در سایت انیمه‌لیست: ۹٫۰۷ از ۱۰
تعداد قسمت‌ها: ۶۳ قسمت
مدت‌زمان هر قسمت: ۲۴ دقیقه

در میان بهترین انیمه های سریالی چشمتان به انیمه سبد میوه هم می‌افتد. نمره این انیمه در سایت انیمه‌لیست بسیار بالاست. اما ماجرایش چیست؟‌ چرا این‌قدر محبوب است؟‌

این انیمه جذاب و آرام پیش می‌رود. ماجرا درباره شخصیتی به‌نام تورو است که پس از مرگ مادرش روانه جنگلی می‌شود تا به‌تنهایی در آنجا زندگی کند. پس از مدتی متوجه می‌شود که این جنگل از میراث و دارایی‌های خانواده‌ای است که یکی از اعضایش هم‌کلاسی اوست.

آشنایی تورو با این خانواده و فهمیدن رازی مگوی آن‌ها ماجراهایی دیدنی را رقم می‌زند. شخصیت‌پردازی در این انیمه به‌خوبی انجام شده است و از نظر فنی هم شکل شخصیت‌ها و صحنه‌ها جذاب‌اند.

سؤالات متداول

– بهترین انیمه های سریالی ۲۰۲۱ کدام‌ها هستند؟

از جمله بهترین‌ها می‌توان به هوریمیا، جوجوتسو کایسن و تاکسی عجیب اشاره کرد که در مقاله‌ای از چطور به‌طور کامل درباره‌شان گفته‌ایم. فهرست کامل انیمه‌ها:

  • هوریمیا؛
  • آکادمی قهرمان من؛
  • عشق خون‌آشام؛
  • جوجوتسو کایسن؛
  • وی‌وی: آهنگ چشم فلوریت؛
  • گودزیلا: نقطه واحد؛
  • اولویت تخم‌مرغ شگفت‌انگیز؛
  • اردوگاه لیدبک؛
  • پویی‌پویی مولکار؛
  • هشتادوشش؛
  • به تو، ای‌ ابدی؛
  • اسکیت روی بی‌نهایت؛
  • خانه‌به‌دوش:‌مبارزه بوکس مگالو؛
  • اس‌اس‌‌اس‌اس داینازنون؛
  • تاکسی عجیب؛
  • بیستارز؛
  • سبد میوه؛
  • پسر سانی؛
  • انتقام‌جویان توکیو؛
  • انتقام حماسه سرزمین زامبی.

– بهترین انیمه های علمی‌تخیلی ۲۰۲۱ کدام‌اند؟

بهترین انیمه های تخیلی ۲۰۲۱ عبارت‌اند از:

  • انتقام حماسه سرزمین زامبی؛
  • انتقام‌جویان توکیو؛
  • پسر سانی؛
  • اس‌اس‌اس‌اس داینازنون؛
  • هشتادوشش؛
  • اولویت تخم‌مرغ شگفت‌انگیز.

– بهترین انیمه های فانتزی ۲۰۲۱ کدام‌اند؟

از بهترین انیمه های ۲۰۲۱ در ژانر فانتزی می‌توان به «پویی‌پویی مولکار» و «وی‌وی؛ آهنگ چشم فلوریت» اشاره کرد.

– بهترین انیمه های هیجان‌انگیز ۲۰۲۱ کدام‌اند؟

اگر دنبال هیجان هستید و از انیمه‌هایی با ماجراهای پرپیچ‌وخم خوشتان می‌آید، حتما نگاهی به انیمه انتقام‌جویان توکیو، اسکیت روی بی‌نهایت و گودزیلا؛ نقطه واحد بیندازید.

– انیمه های ۲۰۲۱ با بیشترین امتیاز از سایت انیمه‌لیست کدام‌اند؟

از انیمه‌ های ۲۰۲۱ با بیشترین امتیاز از سمت تماشاگران در سایت انیمه‌لیست می‌توان به سبد میوه، انتقام حماسه سرزمین زامبی و تاکسی عجیب اشاره کرد.

در آخر

کدام‌یک از این انیمه‌ها را دیده‌اید؟ از میان انیمه های ۲۰۲۱ مشتاق دیدن کدام‌ها هستید؟ پیشنهادی برای اضافه‌کردن به این فهرست دارید؟


در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های روانشناختی؛ معرفی ۱۰ انیمه از ژانرهای پرطرفدار
هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر
اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



منبع thrillist polygon
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. طرفدار می‌گوید

    خیلی خیلی عالی بود
    از من می‌شنوید همه انیمه های این لیست رو ببینید واقعا ارزش دارن 😁