بررسی جدیدترین شیرآلات قهرمان به انضمام قیمت ها و روش خرید آن

0

قصد خرید شیرآلات دارید؟ نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید؟ بهترین روش خرید و تحویل آنی را مد نظر دارید؟ این مقاله به شما کمک شایانی در مورد خریر شیرآلات بهداشتی قهرمان می کند.

زمانی که برای خرید شیرآلات بهداشتی به بازار مراجعه می کنید فروشگاه های زیادی با برندهای متنوعی وجود دارند که با آن آب و لعابی که روی محصول نشسته سعی در متقاعد کردن خریداران می کنند.

اما زمان است که همه چیز را روشن می کند و تجربه یک خرید موفق یا خطا را به شما می آموزد.

رونیکس

همه ما اولین برندی که به ذهنمان برای خرید شیرآلات می آید فقط یه کلمه است ( قهرمان ).

شیرآلات بهداشتی ساختمانی قهرمان با سابقه ترین و تخصصی ترین تولید کننده شیرآلات در بازار بوده که همواره با خوش نامی و اعتماد از آن در بورس خرید شیرآلات از آن یاد می شود.

شاید اگر به تازگی واحد ساختمانی جدید خرید باشید یا در آن سرمایه گذار شوید متوجه می شوید که در قرارداد از یک شیر درجه یک بنام قهرمان نام می برند.

ویژگی انحصاری برند قهرمان

قیمت رقابتی، کیفیت بالا، تنوع بی نظیراز مواردی است که قهرمان را به عنوان برترین شیر ایرانی به مشتریان معرفی می کند.

آبکاری در شیرآلات قهرمان از تکنولوژی نیکل کروم بهره برده که بر روی بدنه شمش برنج ریخته می شود، کارتریج ساخت سدال اسپانیا از مهمترین و اصلی ترین نکات کلیدی شیر قهرمان است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند.

قهرمان در تکمیل بودن سبد کالایی خود کم نذاشته و انواع شیرآلات روکار، شیرآلات توکار، علم دوش حمام، شیرهای چشمی، بیمارستانی، حیاطی انواع لوازم جانبی دیگر و فلاش تانک ها را دارا می باشد.

شیرآلات توکار قهرمان

شیرآلات توکار که چند سالی است در خانه های ایرانی نمایان شده و دکوراسیون را با انقلابی جدید مواجه کرده در برند قهرمان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

شیر توکار قهرمان در مدل های توالت توکار و حمام توکار عرضه شده که در مدل حمام شامل سری که دارای امکانات متفاوتی است می باشد.

شیرآلات قهرمان

مدل های اکونومی» مدل های اکونومی قهرمان شامل آن دسته از شیرآلات می شود که قیمت مناسب تری داشته و البته با فروش بالاتری برخوردار است.

مدل های آبشار قهرمان دارای رنج قیمتی 3 میلیون تا 3.200 هزار تومان » این مدل دارای بدنه سبک با آبکاری کروم می باشد و در دسته ارزان ترین شیرآلات قهرمان وجود دارد

مدل های تنسو و تنو رویال » این دو مدل در دو رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه شده و تفاوت آنها در سایز و ابعاد و وزن تنه شیر است. شیر مدل تنسو قهرمان از خاص ترین شیرآلات بوده و با قیمت های 3.300 و 4.200 وجود دارد.

مدل های اسپانیایی و ایتالیایی» این دو مدل را به عنوان اصلی ترین شیرهای قهرمان معرفی می کنند. این دو مدل به دلیل تنه نیمه سنگین، طراحی مینیمال، قیمت مناسب و استحکام قابل قبول از پرفروش ترین ها به حساب می آیند. هر دو دارای بدنه برنجی با آبکاری کروم و کارتریج سرامیکی بوده و با قیمت 3.200 به مشتریان عرضه می شوند.

مدل های لوکس قهرمان » این مدل ها به واسطه تنه سنگین، طراحی چشم نواز و خاص تر، رنگ بندی متنوع تر در این دسته قرار گرفته و شامل موارد زیر می باشد.

مدل های سری فلت قهرمان» شیرهای فلت قهرمان با نام های فلت، رویال، برسام، صدف و گارنت وجود دارند. تنه این مدل شیرها مشابه نامشان با ساختاری به شکل هندسی فلت و دارای بدنه سنگین می باشند. در این مدل های قیمت ها رنج 4 تا 4.400 را تجربه می کنند.

مدل های نگین قهرمان» این مدل جز گران ترین شیرهای قهرمان محسوب می شده و دارای طراحی خاص و کلاسیک است. زیبایی خیره کننده این مدل در کنار کیفیت بالا، قیمتش را در حاشیه قرار داده و هر خریداری را مشتاق به خردش می کند.

مدل آنتیک قهرمان » این مدل همانطور که از نامش پیداست یکی دیگر از لوکس ترین مدل های این برند مطرح است. طراحی این شیر نیز مانند مدل های نگین و ارس به سبک کلاسیک بوده و دارای رنج قیمت 8.200 میلیون تومان می باشد.

مدل ارس قهرمان » مدل ارس نیز از مدل های خوش خط و خال این شرکت است. طراحی فوق العاده زیبا، تنه سنگین برنجی، آبکاری لیزری و دقیق، تنوع در کاربرد ها و رنگ بندی متنوع از ویژگی های این محصول است.

علم دوش حمام قهرمان

قهرمان در علم دوش نیز بسیار پیششرو عمل کرده و تنوعی بی نظیر را در این دسته به مشتریانش ارائه می دهد. دوش های حمام قهرمان در مدل ها و رنگ بندی های متنوع با کیفیت بالای بدنه و در کاربردهای مختلف موجود و قابل ارائه بوده و رنج قیمتی آنها بازه 600 هزار تومان تا 3 میلیون می باشد.

مدل های رنگی قهرمان

شیرآلات رنگی قهرمان از جذاب ترین دسته این شیرها می باشد که به دلیل دقت و کیفیت بالای آبکاری و پوشش رنگ، گارانتی بی قید و شرط، کیفیت قطعات کار شده بیشتر از سایر برندها مورد اقبال خریداران شیرآلات شاختمانی قرار گرفته است.

رنگ بندی در شیرهای قهرمان شامل طلایی براق و مات، کروم براق و مات، مشکی، سفید، رزگلد و البته سایر رنگ های سفارشی است.

مدل های بهادر، ارس، باران، دریا، نگین در رده شیرهای طلایی براق و مدل های آنیتک، بهادر در رده شیرهای مات یا خش دار می باشند.

همچنین مدل های یاقوت و موج شیرهای سفید و مشکی قهرمان می باشند که در حال حاضر به مشتریان عرضه می شود.

بهترین روش خرید شیرآلات قهرمان

خرید از نمایندگی های معتبر از ویژگی های بالایی برخوردار است.

اصالت کالای خریداری شده در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش فعال از امکاناتی است که در وهله اول به دست می آورید

قیمت رقابتی، امکان خرید به روش نقد و اقساط، ارسال سریع و تحویل مطمئن نیز از دیگر اهمیت های خرید مستقیم و بی واسطه است.

چنانچه تمایل به مشاهده کامل محصولات قهرمان به همراه لیست قیمت و کاتالوگ را دارید به فروشگاه مرکزی قهرمان به آدرس https://gtapstore.com و یا به پیج اینستاگرام قهرمان مراجعه کنید.

همچنین فروشگاه شیرآلات قهرمان با بزرگترین نمایشگاه و کامل ترین آن واقع در بورس خرید شیرآلات تهران خیابان بنی هاشم آماده خدمت رسانی به خریداران شیرآلات بهداشتی ساختمانی قهرمان می باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.