انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان نشیمن، رنگ پرفروش مبلمان چه رنگی است؟

0

معمولا زمانی که وارد منزل می شویم اولین چیزهایی به چشم می آیند وسایلی چون مبلمان، پرده، فرش و کفپوش است و بعد از آن سایر لوازم تزئینی هستند. ترکیبات رنگی که در دکوراسیون منزل استفاده می شود بر روی روحیه افراد خانه و دیگران بسیار تاثیر گذار است. در حقیقت این خاصیت شگفت انگیز رنگ ها است، که ناخودآگاه انسان را وارد دنیایی دیگر می کنند. همانند حس آرامش و آسودگی که در نگاه کردن به آبی دریا یا آسمان تجربه می کنیم. در ادامه این نوشتار از فروشگاه مبلمان تخت طاووس قصد داریم به بررسی پرفروش ترین رنگ برای مبلمان نشیمن و اتاق خواب بپرداریم. در فروشگاه تخت طاووس امکان خرید انواع مبلمان، مبل استیل، راحتی و سرویس خواب با ابعاد دلخواه و گارانتی محصول برای شما وجود دارد.

برای انتخاب بهترین رنگ برای مبلمان نشیمن به هارمونی رنگ ها توجه کنید

کنار هم قرار گرفتن رنگ هایی که بیشترین هم خوانی را با هم دارند، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. مغز انسان جذابیت های دیداری و نظمی که در هارمونی به وجود می آید را درک می کند و آن را به عنوان یک تجربه زنده در نظر می گیرد. توجه به هارمونی رنگ مبلمان با سایر لوازم منزل از مورادی است که بایستی در هنگام خرید مبل در نظر داشت. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دکوراسیون منزل خیلی اهمیت می دهید و علاقه دارید شیک ترین ترکیب مبل را در خانه داشته باشید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

رونیکس

پیش از انتخاب رنگ مبلمان به میزان نور و فضایی که در اختیار دارید توجه کنید

یکی از نکاتی که در زمان انتخاب رنگ مبل نشیمن باید به آن توجه کنید متراژ فضا و میزان پخش نور است. اگر منزل شما سالن پذیرایی بزرگی دارد بهتر است از تلفیق رنگ های تیره و روشن باهم استفاده کنید. وقتی که رنگ های تیره و روشن ترکیب می شوند فضا را دلباز تر جلوه می دهند.

از طرفی برای سالن های کوچک و با متراژ پایین تر انتخاب مبلمان رنگ روشن بهترین گزینه است زیرا باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. همچنین میزان نوری که وارد سالن پذیرایی می شود نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در انتخاب رنگ مبلمان است. اگر فضای اتاق نشیمن منزل به اندازه کافی نور گیر است می توانید به طور دلخواه از هر دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.

اما اگر سالن پذیرایی بدون نور یا خیلی کم نوری دارید بهتر است فقط از مبل هایی که رنگ روشن دارند در دکوراسیون استفاده کنید. رنگ های کرمی، شیری و طوسی جزء بهترین و پرطرفدارترین رنگ مبلمان برای سالن پذیرایی هستند زیرا باعث انعکاس بیشتر نور و وسیع تر نشان دادن فضا می شوند.

چگونه با انتخاب پرفروش ترین رنگ مبلمان، دکوراسیونی مدرن طراحی کنیم؟

اگر علاقه دارید اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی جلوه ای مدرن و بی نظیر داشته باشد رنگ مبلمان را با سایر لوازم خانه ست کنید. حتی با مبل ارزان قیمت هم می توانید این هماهنگی زیبا را خلق کنید. ست کردن رنگ مبل با کفپوش و رنگ غالب استفاده شده در دکوراسیون یکی از پر­کاربردترین روش­ها برای انتخاب رنگ مبلمان است.

ست کردن رنگ پرده و مبل هم می تواند ایده خوبی برای ایجاد دکوری زیبا در سالن پذیرایی باشد. اگر هم تمایل دارید رنگ و طرح مبلمان منزل برجسته تر به نظر برسد بهتر است رنگ مبل­ها را با رنگ دیوار انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگ مبلمان را با رنگ غالبی که در سالن پذیرایی به چشم می آید ست کنید و با کمک کوسن های رنگارنگ مبل را تزیین کنید.

پرطرفدارترین رنگ­های مبلمان برای سالن پذیرایی کدام هستند؟

در ادامه به معرفی محبوب ترین رنگ های مبلمان می پردازیم. اما قبل از شناخت این رنگ ها توجه داشته باشید که همیشه طیف رنگ های خنثی بهترین گزینه برای کالاهای بلند مدتی مثل مبلمان هستند. هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید دکوراسیون منزل را تغییر دهید و محبور نیستید مبل راحتی یا مبل پایه استیل خود را تعویض کنید.

مبلمان سفید، رنگی که به این راحتی ها از مد نمی یوفتد!

مبل سفید یکی از رنگ های پرطرفدار و محبوب بین مشتریان و فروشندگان مبل است. رنگی که تقریبا با هر دکوراسیونی سازگاری دارد. از طرفی نور محیط را چند برابر کرده و فضای منزل را دلبازتر نشان می دهد.

تنها نکته­ای که در هنگام خرید مبل سفید بایستی به آن توجه داشته باشید جنس پارچه و چوب به کار رفته در ساخت آن است. میزان مقاومت و لکه پذیری برای مبلمان سفید بسیار مهم است. اینکه بتوانید به راحتی سطح آن را تمیز کنید و قابلیت شستشو داشته باشد نکته مهمی است.

مبلمان کرمی رنگ، به خوبی با رنگ های هم خانواده خود ست می شود

اگر دنبال دکوراسیونی با سبک کلاسیک هستید مبل کرمی رنگ انتخاب کنید. یکی از خوبی های مبلمان کرمی رنگ این است که در تلفیق با رنگ های طوسی، نسکافه ای، طلایی، مشکی، آبی تیره و قرمز هارمونی فوق العاده شیک و جذابی را خلق می کند. از طرفی مبل های کرمی رنگی که با پارچه های بافت دار طراحی شده اند با دکوراسیون خانه از جمله میز ناهار خوری نقلی که گوشه پذیرایی قرار داده اید به شکلی لایت و کلاسیک ست می شود.

به کدام دسته از رنگ ها خنثی گفته می شود؟

اگر از تماشای مبل هایی با رنگ قهوه ای روشن، کرمی، برنز، شتری، آبی، طوسی و یاسی لذت می برید، به دنیای رنگ های خنثی خوش آمدید. رنگ های خنثی گزینه های بسیار خوبی برای دکوراسیون خانه هستند زیرا وقتی با وسایل چوبی تیره و سطوح فلزی تیره رنگ تلفیق می شوند بهترین کنتراست را خلق می کنند. دکوراسیونی که با رنگ های خنثی طراحی می شود هیچ گاه کهنه و قدیمی به نظر نمی رسد.

مبلمان قهوه ای رنگ مهمان، همیشگی خانه‌­های ایرانی

رنگ قهوه­ای جزء بهترین تناژهای رنگی برای اکثر فضاها بوده و بسیار پر کاربرد است. دکوراسیون هایی که با مبلمان قهوه­ای رنگ دیزاین می شوند در عین حال که بسیار شیک به نظر می رسند جلوه خاصی هم به سالن پذیرایی می­بخشند. اغلب افراد تمایل دارند از رنگ قهوه ای برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.