2 روش آسان برای ساخت سایت با سرمایه کم

0

می‌خواهید یک سایت اینترنتی بسازید اما نگران هزینه آن هستید؟ به شما حق می‌دهم چون وقتی به سایت‌های طراحی وب سایت می‌رویم و هزینه‌های سرسام آور ساخت سایت را می‌بینیم، به این فکر می‌کنیم که واقعا توانایی پرداخت چنین هزینه‌ای را نداریم.

با این حال روش‌هایی هم برای ساخت سایت هستند که هزینه بسیار پایینی دارند و هرکسی با هر میزان سرمایه می‌تواند از این روش‌ها برای طراحی سایت استفاده کند.

در ادامه چند روش ارزان قیمت برای ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با کمترین هزینه، سایت اینترنتی برای خودتان راه‌اندازی کنید. که یکی از بهترین آنها فروشگاه ساز پرتال است.

رونیکس

طراحی سایت با کمترین هزینه

در ادامه تمامی روش‌های ساخت سایت با هزینه کم را به شما توضیح می‌دهیم. در انتهای این مقاله خودتان می‌توانید از بین روش‌ها با توجه به مزایا و معایب، یکی را انتخاب کنید.

1.طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست. در واقع سیستم‌های مدیریت محتوا چیزهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند بدون نیاز به کدنویسی کردن، یک سایت را طراحی کنید. البته این سیستم‌ها صرفا شما را از شر کدنویسی راحت می‌کنند، اما اینطور نیست که بتوانید به کمک‌شان بدون هیچ تخصصی، سایت‌تان را بسازید.

اتفاقا اگر بخواهید یک سایت حرفه‌ای به کمک وردپرس طراحی کنید، حداقل نیازمند گذراندن یک دوره آموزشی 20 تا 60 ساعته و در عین حال تمرین کردن هستید.!

در هر حال اگر قصد طراحی سایت ارزان را داشته باشید، می‌توانید به کمک منابع رایگانی که در سطح وب وجود دارند یا البته دوره‌های غیر رایگان، سایت‌تان را طراحی کرده و جزئیاتش را هم به‌شکل دلخواه تغییر بدهید.

اگر بخواهید از طریق دوره‌های آموزشی مسیر یادگیری طراحی سایت را بگذرانید نیاز به چیزی در حدود 1 الی 2 ماه زمان و 200 هزار تا چند میلیون تومان هزینه خرید دوره دارید.

اگر هم بخواهید از طریق منابع رایگان آن را یاد بگیرید، با توجه به پراکنده بودن دوره‌های آموزشی، احتمالا باید زمان بیشتری در حدود 3 الی 4 ماه برای ساخت سایت صرف کنید.

2.طراحی سایت حرفه‌ای با سایت ساز

ببینید، اصولا وقتی طراح سایت تجربه زیادی نداشته باشد، نمی‌تواند سایت را با ظاهر حرفه‌ای تحویل شما بدهد. حالا اگر خودتان قصد یادگیری طراحی سایت و ساخت آن را داشته باشید، به احتمال زیاد سایتی که در نهایت می‌سازید به دلیل کمبود تجربه، ظاهرش آنطور که باید حرفه‌ای نیست.

علاوه بر این، حتی در صورت یادگیری طراحی سایت با وردپرس و ساخت سایت شخصی، باید به طور سالانه هزینه‌هایی برای اجاره هاست، تمدید دامنه، حتی شاید هزینه‌های پشتیبانی سایت و تعمیرات آن را هم بپردازید.

اما اگر برای طراحی سایت ارزان به سراغ سیستم‌های سایت ساز بروید؛ در درجه اول یک سایت با ظاهر کاملا حرفه‌ای تحویل می‌گیرید. (البته این در صورتی است که سایت ساز قدرتمندی را انتخاب کنید.) در درجه دوم هم هزینه اندکی که به طور سالیانه برای تمدید سایت به شرکت‌های سایت ساز می‌دهید، شامل هزینه‌های هاست، تمدید دامنه، پشتیبانی رایگان و تعمیرات شده و عملا این هزینه‌ها را حذف می‌کنند! بنابراین عملا استفاده از سایت ساز در نهایت شاید ارزان‌تر از ساخت سایت با سایت‌های وردپرسی هم باشد.

اگر نمی‌دانید سایت ساز چیست، سایت ساز چیزی مثل همان سیستم‌های مدیریت محتوا (وردپرس و…) است با این تفاوت که ساخت سایت با آنها صرفا 2 مرحله نیاز دارد!

مرحله اول اینکه در سایت ساز با نوشتن نام و ایمیل‌تان ثبت نام کنید و در مرحله دوم، قالب‌تان را از میان چندین قالب حرفه‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهند انتخاب کنید.!

به همین ترتیب و در کم‌تر از 5 دقیقه یک سایت کاملا حرفه‌ای با تنظیمات تکمیل شده، در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ساخت سایت زیبا و حرفه‌ای با سرویس‌های سایت ساز بسیار ساده و سریع است. هزینه آن نیز نسبت به سایر روش‌های طراحی سایت مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر تمام می‌شود. برای ساخت سایت آن هم با یک هزینه پایین، می‌توانید مقاله آموزش طراحی سایت را مطالعه کنید.

نکته: دقت کنید، سایتی که از سایت ساز تحویل می‌گیرید یک سایت تکمیل است و دیگر نیاز به انجام هیچ تنظیمات و تغییراتی در آن نیاز ندارید.

در آخر از کدام سایت ساز استفاده کنیم؟

سایت سازهای زیادی در سطح وب فارسی وجود دارد، اما اگر پیشنهاد ما را بخواهید، سایت ساز پرتال انتخاب خوبی است! چراکه اولا این سایت ساز قدیمی‌ترین ابزار در سطح وب فارسی است، دوم اینکه هزینه‌های بسیار معقولی روی خدماتش گذاشته، سوم اینکه در این ابزار شما می‌توانید تا 7 روز بدون نیاز به پرداخت یک ریال، از سایت استفاده کرده و بعد در صورت رضایت، هزینه سالانه‌اش را بپردازید.

با توجه به این مزیت‌ها، اگر تصمیم‌تان برای ساخت سایت ارزان قیمت جدی است، همین حالا وارد صفحه سایت ساز یا فروشگاه ساز شوید و در کم‌تر از 5 دقیقه سایت‌تان را به رایگان تحویل بگیرید.

اگر می‌خواهید در سایت‌تان محصولاتی را برای فروش قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید، فروشگاه سازها انتخاب مناسبی برای شما هستند. در مطلب آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به طور کامل روش ایجاد سایت فروشگاهی را به شما آموزش دادیم.

برای طراحی سایت حرفه ای با پرتال، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.