نکات کلیدی برای انتخاب کت و شلوار به سبک خوشتیپ‌ها

0

کت و شلوار، یکی از جذاب‌ترین پوشش‌های مردانه است که هر فردی برای داشتن یک استایل شیک و جذاب به آن نیاز دارد، در این مطلب، نکات و راهنمایی‌های کلیدی برای انتخاب و خرید بهترین مدل کت و شلوار، آورده شده است، با ما همراه باشید.

از قدیم تا به امروز کت و شلوار، به عنوان یکی از جذاب‌ترین استایل‌های مردانه شناخته شده است و شما نیز به عنوان یک آقا بهتر است همیشه چند دست کت و شلوار در کمدتان برای خوشتیپ بودن داشته باشید.

اما مسئله این‌است که گاهی اوقات افراد پس از خرید کت و شلوار، از ظاهر و استایلی که این لباس برای آن‌ها ایجاد کرده‌ است، راضی نیستند! شاید این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که تصور کنید کت و شلوار با اندام‌تان سازگار نیست و تصمیم‌ بگیرید برای همیشه با پوشیدن آن خداحافظی کنید!

رونیکس

مسئله کت و شلوار نیست بلکه مشکل از انتخاب و خرید اشتباه شما است! در این مطلب، نکات کاربردی برای خرید کت و شلوار آورده شده است، اگر شما هم رویای خوشتیپ شدن با پوشیدن کت و شلوار را دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چطور بهترین کت و شلوار را بخریم؟

خرید کت و شلوار، به سبک‌ حرفه‌ای ها سخت نیست! فقط کافی است نکات کلیدی و کاربردی را زمان خرید این لباس، در نظر بگیرید تا شما هم طعم خوشتیپ به نظر رسیدن با کت و شلوار را بچشید، برای یادگیری خرید کت و شلوار حرفه‌ای، نکات زیر را فراموش نکنید.

1.اول کت، بعد شلوار!

زمان خرید این لباس، اول به سایز کت تک دقت کنید، اندازه بودن سرشانه‌ها، دور کمر، تنگ نبودن پهلو، مناسب بودن سایز کت با شکم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

توجه کنید که اندازه بودن شلوار نیز مهم است اما کت را باید اولویت اصلی خودتان قرار دهید چون مشکلات کوچک مثل کوتاه و بلند بودن شلوار را می‌شود با کمک خیاط حل، کرد ولی نامیزان بودن کت، دردسرهای خیلی زیادی دارد .

2.به قد کت، توجه کنید!

کت شما باید روی باسن و زیپ شلوار را کاملا بپوشاند، استفاده از کت‌های کوتاه‌تر یا خیلی بلندتر از این حد، می‌تواند کت و شلوار را در قامت شما، بد شکل و بدفرم، نمایش دهد؛ برخی از کت‌ها ظاهر بلندی دارند و اصولا با تعداد دکمه‌های بیشتری هستند، این دسته از کت‌ها از قائده بلند نبودن بیش از ناحیه زیپ شلوار، مستثنی هستند.

3.هماهنگی پیراهن و کت، فراموش نشود

جنس پارچه کت شلوار و پیراهن مردانه باید با یکدیگر هماهنگی و سازگاری داشته باشد، اگر از کت زمستانی زخیم استفاده می‌کنید استفاده از تی‌شرت یا پیراهن‌های نازک، ظاهر بدی برای شما ایجاد می‌کند، بر عکس این موضوع را نیز در نظر بگیرید.

4.قد کوتاه هستید یا بلند قامت؟

اگر زمان خرید کت و شلوار، قدتان را در نظر بگیرید می‌توانید خرید خیلی بهتری برای خودتان رقم بزنید، افرادی که قد بلندی ندارید بهتر است از مدل‌های کت راه‌راه با رنگ‌های یکسان بین کت و شلوار، برای کشیده‌تر نشان داده شدن قامت خود استفاده کنند.

افراد قد بلند باید برعکس این قاعده عمل کنند و همچنین استفاده از کت و شلوار، با رنگ‌های متضاد و طرح‌های چهارخانه نیز برای دسته افراد بلند قامت، توصیه می‌شود.

5.جلیقه خریدن، قانون دارد!

از جلیقه می‌توان به عنوان عنصر کلیدی جذابیت یک کت و شلوار، نام برد. اگر شما هم علاقه به پوشیدن جلیقه با کت و شلوارتان دارید، زمان خرید آن دقت کنید سایز جلیقه کاملا هماهنگ و متناسب با اندام شما باشد،همچنین فراموش نکنید از رنگ‌های متضاد و بافت‌های متفاوت برای خرید جلیقه کت و شلوار استفاده کنید.

به یاد داشته باشید استفاده از جلیقه، تنها مختص به روزهای سرد زمستان و پاییز نیست و از مدل‌های جلیقه نازک تابستانی، می‌توانید برای پوشیدن با کت و شلوار، در روزهای گرم نیز کمک بگیرید.

6.چاق و لاغر بودن‌تان را در نظر بگیرید

در دنیای لباس‌های مردانه قوانین خرید برای آقایان کوتاه قامت و بلند قد، برای افراد چاق و لاغر نیز، مشترک است، اگر کوتاه هستید از لباس‌های چهارخانه و رنگ‌های متضاد استفاده نکنید و چنانکه قد بلند هستید محدودیت خاصی ندارید.

3 نکته طلایی برای افزایش جذابیت کت و شلوار در اندام شما!

شما هم همراه کت شلوار از کفش، جوراب، دستمال جیبی یا احتمالا کراوات استفاده می‌کنید، زمان خرید این اقلام نیز، قوانینی را باید در نظر بگیرید تا زیبایی و جذابیت استایل شما چندین برابر شود.

1.ست کردن دستمال جیبی و کراوات ممنوع!

زمان خرید دستمال جیبی و کراوات برای کت و شلوارتان، به متضاد بودن رنگ آن‌ها توجه کنید، خرید کراوات و دستمال جیبی هم‌رنگ، می‌تواند استایل شما بعد از پوشیدن کت و شلوار را نابود کند! پس حتما دقت کنید که از رنگ متضاد برای این دو مورد استفاده کنید.

2.کفش و جوراب‌تان را نیز ست کنید!

یکی از مهم‌ترین مواردی که به زیبا تر شدن کت شلوار در قامت شما کمک می‌کند استفاده از جوراب و کفش هماهنگ از نظر رنگ است، فراموش نکنید که بهتر است از جوراب‌های نخی ساده و بدون طرح، برای پوشیدن با کت شلوار استفاده کنید .

3.کمربند و کفش هماهنگ را از یاد نبرید

یکی دیگر از نکات کلیدی که باید زمان خرید کت شلوار، در نظر بگیرید، رنگ کفش و کمربند شما است، در دنیای مد و لباس 2021، پیشنهادمی‌شود که از رنگ هماهنگ بین کمربند و کفش برای زمان پوشیدن کت شلوار، جهت افزایش زیبایی استایل، استفاده شود.

از کجا کت و شلوار مردانه بخریم؟

پیشنهاد می‌شود برای خرید بهترین مدل‌های لباس مردانه، از جمله، کت شلوار، پیراهن، تی‌شرت، کفش و … سری به فروشگاهی اینترنتی لباس مردانه ست‌من بزنید و از بین مدل‌های لباس متنوع از بهترین برندهای دنیا و قیمت‌های فوق العاده، تیپ کت شلوار دلخواهتان را انتخاب و خریداری نمایید.

سخن پایانی

داشتن یک استایل جذاب مردانه با کت شلوار، کار سختی نیست! تنها کافی است نکات کلیدی که در این مقاله مطرح شد را زمان خرید کت و شلوار مردانه، در نظر بگیرید تا شما هم بتوانید مثل دیگر آقایان خوشتیپ، یک استایل جذاب و خیره کننده زمان پوشیدن کت شلوار، داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.