نکاتی که باید درباره انتخاب گاو صندوق ضد سرقت بدانید

0

چرا باید گاوصندوق ضد سرقت بخریم؟ چون مهمترین کاربردی که گاوصندوق دارد این است که اموال و اسناد گرانبهایی را که داخل آن قرار می‌دهیم از هرگونه سرقت و ناامنی دور نگه دارد.

گاوصندوق ضد سرقت به صورت تخصصی برای این منظور ساخته شده و می ‌تواند نیاز افرادی را که نیاز به امنیت بالایی برای اشیا گرانبهای خود دارند برطرف کنند.

ویژگی گاوصندوق ضد سرقت

قطعا گاوصندوق ها با توجه به نیاز افراد و اهداف ساخت، در طول زمان مشکلات متفاوتی داشته اند و با گذشت زمان ایراد و اشکالاتی که در آن وجود داشته توسط متخصصان و با تکنولوژی های روز دنیا برطرف شده است.

رونیکس

همه کارشناسان در جهت رفع اشکالات و ایرادات گاوصندوق تلاش کردند تا در نهایت بتوانند گاوصندوقی که ایمنی بالایی در برابر سرقت را دارد در اختیار مردم قرار دهند.

امروزه گاوصندوق ضد سرقت بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته زیرا می ‌تواند خیال آنها را از امنیت اسناد و مدارک ارزشمند و اشیای گرانبهایی که داخل گاوصندوق نگهداری می کنند راحت کند.

به همین دلیل گاوصندوق های ضد سرقت در مدل های مختلفی تولید می شوند که برای مشاهده لیست کامل آنها می توانید وارد وب سایت فروشگاه سیف کاوه به آدرس www.safekaveh.com شده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرد.

مهمترین ویژگیهای گاوصندوق ضد سرقت

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گاوصندوق ضدسرقت و متریال مورد استفاده در ساخت گاوصندوق است.

معمولاً برای ساخت گاوصندوق ضد سرقت از باکیفیت ترین متریال استفاده می شود.

بهتر است بدانید که گاو صندوق ضد سرقت به این معنا نیست که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را دزدید بلکه گاوصندوقی که فقط را تا حد امکان به تعویق بیندازد جز گاو صندوق ضد سرقت قرار می گیرد.

میتوان گفت گاوصندوق ضدسرقت گاوصندوقی است که در قفل و ساختار آن الگوریتم هایی به کار رفته باشد که تا حد امکان کار دزد را سخت کند و آنقدر او را به دردسر بیندازد که به طور کلی از سرقت گاوصندوق صرف نظر کند.

در این صورت می‌توان ادعا کرد که شما بهترین گاو صندوق ضدسرقت را خریداری کرده اید.

ولی به طور کلی تمامی گاوصندوق های ضد سرقت دارای یک لایه ای درونی در قسمت داخلی خود هستند.

لایه های درونی در صورتی که آسیبی به انبار بوجود آید، آژیر خطر را به صدا درآورده و چهار ضامن از چهار طرف درب گاوصندوق را قفل میکند.

در این صورت حتی مالک گاوصندوق نیز نمی تواند گاوصندوق را باز کند و برای دسترسی به داخل آن و بازگشایی گاوصندوق باید به نمایندگی آن مراجعه کند.

پیشنهاد ویژه: خرید گاوصندوق آسانسوری با گارانتی معتبر

ضد سرقت کردن گاوصندوق با نصب درست

یکی از کارهایی که در هنگام نصب گاوصندوق ضدسرقت انجام می شود استفاده از رول بولت در نصب گاوصندوق است.

با استفاده از رول بولت میتوان گاوصندوق را به زمین پیچ و مهره کرد که در این صورت هیچ چیزی نمی‌تواند آن را جابه جا کند.

اگر شما مالک یک طلافروشی هستید و به یک گاوصندوق ضد سرقت واقعی نیاز دارید حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید گاوصندوق ضد سرقت

برای خرید گاوصندوق ضد سرقت باید نکاتی را توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گاوصندوق ضدسرقت را خریداری کنید.

در گاوصندوق ضد سرقت باید تجهیزات ایمنی زیادی نصب شده باشد تا جلوی هرگونه سرقتی را بگیرد. معمولاً گاوصندوق در برابر چند خطر قرار دارد از جمله :

  • دزدیده شدن خود گاوصندوق
  • باز کردن درب گاوصندوق
  • استفاده از هوا برش
  • سوراخ شدن بدنه گاوصندوق در هنگام سرقت
  • آتش زدن گاو صندوق

در خرید گاوصندوق ضد سرقت باید تمام این خطرات در نظر گرفته شده و متناسب با حل این مشکلات تمهیداتی اندیشیده باشند.

در هنگام خرید گاوصندوق ضد سرقت باید به این نکته توجه داشته باشید که سنگین وزن بودن گاوصندوق به شدت می تواند امنیت آن را بالا ببرد.

اگر گاوصندوق شما سبک باشد سارق می تواند به راحتی آن را هم کرده و سر فرصت درب آن را باز کند.

باید گاو صندوق ضد سرقت ای را خریداری کنید که بدنه آن غیر قابل نفوذ باشد و برای ساخت آن از سوپرآلیاژ استفاده شده باشد.

هرچه بدنه گاوصندوق غیر قابل نفوذ تر باشد امنیت آن بالاتر می رود.یکی از مشکلاتی که در هنگام خرید گاوصندوق ضد سرقت و اکنون با آن مواجه شوید این است که شما نمی توانید متریالی را که با آن گاوصندوق ساخته شده تشخیص دهید.

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که از مراکز و برندهای معتبر و مشهور گاوصندوق ضدسرقت خود را خریداری کنید.

اگر قصد خرید یک گاوصندوق سنگین ضد سرقت و نسوز را دارید، حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : خرید گاوصندوق دوطبقه ویژه سازمان ها و اداره جات

شما می توانید از مشاوره همکاران ما در سیف کاوه www.safekaveh.com برای خرید گاوصندوق ضد سرقت خانگی، دیجیتالی ،مخفی و به طور کلی انواع گاوصندوق ضد سرقت کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرد. ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

رمز و قفل ضد سرقت

مهمترین نکته ای که در خرید گاوصندوق ضد سرقت باید به آن دقت داشته باشید سیستم قفل و رمز گاوصندوق است.

در صورتی که گاو صندوق ضدسرقت شما مستحکم بوده و راه نفوذ به آن وجود نداشته باشد سارقان به سراغ بازگشایی درب گاوصندوق می روند.

گاوصندوق ضد سرقت باید در سیستم قفل خود از جدیدترین کلید های امنیتی استفاده کرده باشد تا ایمنی آن را به بالاترین حد خود برسانند.

قیمت گاوصندوق ضد سرقت

گاوصندوق ضد سرقت در طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شود. مهمترین نکته در تعیین قیمت گاوصندوق ضد سرقت نقش دارد ابعاد گاوصندوق و سیستم ایمنی آن است.

هر چه سیستم ایمنی گاوصندوق پیشرفته تر باشد قیمت گاوصندوق ضد سرقت بالاتر می رود. بعضی از گاوصندوق های ضد سرقت مجهز به سیستم هوشیار یا به اصطلاح سیستم پیامکی هوشمند هستند.

برای خرید یک گاوصندوق ضد سرقت حرفه ای می توانید از گاوصندوق های اسلحه نیز استفاده کنید. برای مشاهده لیست کامل روی لینک زیر کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : خرید گاوصندوق اسلحه با قیمت مناسب

نمایندگی فروش گاوصندوق ضد سرقت

فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه بهترین نمایندگی فروش گاوصندوق ضد سرقت در تهران، و فروشنده انواع برندهای خارجی و ایران است.

برای مشاهده لیست کامل گاوصندوق های ضد سرقت وارد وب سایت www.safekaveh.com شده و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.