تاکسی‌های اینترنتی ترکیه را بشناسید

0

تاکسی اینترنتی در ترکیه و استانبول از ملزومات سفر به شمار می آید. در این مطلب مهمترین اپلیکیشن های تاکسی های اینترنتی در استانبول و ترکیه را بررسی می کنیم.

گرفتن تاکسی های اینترنتی در ترکیه و استانبول یکی از سوالات پرتکرار گردشگران این کشور است. در ادامه بهترین اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی ترکیه و استانبول را بررسی می کنیم.

 

رونیکس

گرفتن تاکسی در استانبول همواره از سوالات گردشگران است

 

اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در ترکیه و استانبول

اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ترکیه را داشته باشید و قصد دارید از UBER استفاده کنید، باید بدانید که در حال حاضر در ترکیه از این اپلیکیشن استفاده نمی شود. در سال 2019 پس از یک نبرد طولانی در دادگاه، اپلیکیشن اوبر یک رقابت ناعادلانه در ترکیه تلقی شد و ترکیه دسترسی به برنامه اوبر را محدود کرد.

در شهرهایی مانند استانبول استفاده از اوبر بسیار محبوب بود. با این حال، رانندگان تاکسی های محلی مجبور شدند برای ثبت نام و کار به عنوان راننده مراحل بسیار طولانی تر و پرهزینه تری را در اپلیکیشن های جدید طی کنند.

اگرچه مجوز این اپلیکیشن در ترکیه باطل شده است اما همچنان به صورت غیر قانونی از آن استفاده می شود که آن را توصیه نمی کنیم. در حال حاضر هیچ نشانه ای از بازگشت اپلیکیشن اوبردر ترکیه وجود ندارد، اما خبرهای خوبی وجود دارد. زیرا شما می توانید از سایر اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در استانبول و ترکیه استفاده کنید.

شما می توانید برای داشتن سفری ارزان تر از پکیج تور استانبول در آژانس هواپیمایی استانبول استفاده کنید. آنقدر زیبایی های استانبول زیاد است که نمی توان به راحتی نام برد. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال به این شهر شگفت انگیز مسافرت نکرده اید برای اولین سفر به این شهر سعی کنید سفری حداقل 5 روزه را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشتر تلفیق مدرن و باستان استانبول را نظاره گر باشید. با کمک بهترین تور استانبول با ورود به این شهر می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در این شهر بی نظیر آغاز نمایید.

 

نحوه گرفتن تاکسی در ترکیه و استانبول

در سراسر ترکیه، گرفتن تاکسی به راحتی انجام می شود. در هتل های معروف شهر و شهرهای بزرگ، تاکسی های زرد رنگ در اکثر گوشه های اصلی خیابان قرار دارند. هتل یا رستوران های شما نیز با می توانند با برقراری تماس برای شما بگیرند. همه تاکسی ها دارای تاکسی متر هستند، اما در استراحتگاه های کوچکتر، این قیمت تعیین شده در یک منطقه خاص است.

در حال حاضر، هیچ اپلیکیشنی در کشور ترکیه وجود ندارد که همه شهرهای را پشتیبانی کند. اما اگر قصد سفر به استانبول را دارید می توانید از این دو برنامه که معرفی می کنیم استفاده کنید. موارد دیگری نیز در گوگل پلی وجود دارد، اما اما امتیاز کمی دارند و کاهش رتبه آن ها به این معنی است که آنها نمی توانند در لیست بهترین ها قرار بگیرند.

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی بی تاکسی در ترکیه (BiTaksi)

اپلیکیشن بی تاکسی (BiTaksi) با دریافت امتیاز بالا در گوگل پلی، بهترین برنامه تاکسی اینترنتی در ترکیه است. این برنامه در استانبول و آنکارا فعال است و از GPSگوشی شما برای پیدا کردن نزدیکترین تاکسی استفاده می کند تا در اسرع وقت نزدیک ترین تاکسی را پیدا کنید. پس از تأیید، نام، تصویر و پلاک خودرو را مشاهده کنید.

در بخش نقشه در این اپلیکیشن می توانید مسیر تاکسی و مدت زمان آن را تا رسیدن به شما را ببینید. علاوه بر پرداخت نقدی، می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید و مانند اوبر، به راننده امتیاز دهید و در پایان سفر نظر بدهید.

اپلیکیشن بی تاکسی (BiTaksi) همچنین این امکان را دارد که هزینه سفر خود را برآورد کنید، بنابراین می توانید قبل از رزرو هزینه آن را ببینید. در راه ملاقات با دوستان هستید؟ مکان خود را در نقشه خود را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند سفر شما را دنبال کنند. همچنین با استفاده از شعار سریع، آسان و ایمن، دیگر نگران رفتن رانندگان تاکسی به مسیر طولانی یا گم شدن آنها نباشید. خبر بسیار خوب در مورد بی تاکسی این است که آنها نسخه انگلیسی نیز دارند که برای گردشگران مناسب است.

اپلیکیشن بی تاکسی محبوب ترین اپلیکیشن استانبول و ترکیه

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی آی تاکسی در ترکیه (iTaksi)

اپلیکیشن آی تاکسی (iTaksi) توسط شهرداری کلانشهر استانبول طراحی شده است. این اپلیکیشن خود را به عنوان راهی آسان و ایمن برای حمل و نقل به بازار معرفی می کند. این برنامه بسیار شبیه Bitaksi است، اما آی تاکسی در Google Play امتیاز پایین تری را دریافت کرده است. تفاوت قابل توجه این است که می توانید با استفاده از پول نقد، کارت اعتباری یا سیستم استانبول کارت پرداخت کنید. شما می توانید سطح راحتی خود را انتخاب کنید. تاکسی زرد کلاسیک که در سراسر ترکیه دیده می شود، یا تاکسی های فیروزه ای یا مشکی برای آنچه می گویند سفر راحت تری است.

دکمه ای به نام “محاسبه سفر” را انتخاب کنید تا برآوردی از سفر خود داشته باشید و اگر در یک شب بیرون هستید و نمی خواهید آنها را با خود ببرید، اطلاعات کارت خود را از قبل اضافه کنید. قسمت آدرس اپلیکیشن به شما امکان می دهد سفرهای مکرر خود را ذخیره کنید. همه رانندگان iTaksi برای امنیت بیشتر شما دوربین دارند.

اگر قصد سفر به دیگر نقاط ترکیه را دارید، تور ازمیر را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت تور ازمیر بستگی به هتل و ایرلاین انتخابی شما برای پرواز دارد. مسلما با انتخاب هتل های با کیفیت تر، لذت بیشتری از سفر خواهید برد. تعدادی از هتل های ازمیر در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی دیگر از هتل ها در نزدیکی ساحل واقع شده اند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

اپلیکیشن آی تاکسی ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.