تکنولایف، فروشگاهی برای خرید سریع گوشی در تهران

3

از پرچالش‌ترین کارها، خرید گوشی به صورت اینترنتی است که زمان زیادی را از خریدار می‌گیرد. برای خرید اینترنتی گوشی موبایل توجه به چند مورد بسیار مهم است: اصالت فروشگاه ارائه‌دهنده، قیمت گوشی، مدل گوشی، امکانات گوشی وگارانتی خرید.
از مطمئن‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی، تکنولایف است که امکان خرید به صورت حضوری و اینترنتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی انواع گوشی‌های هوشمند

برای خرید اینترنتی گوشی از یک وبسایت، توجه به چه نکاتی الزامی است؟

فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی هستند که اقدام به فروش انواع گوشی‌های موبایل می‌کنند ولی نکته‌ مهم اینست که الزاما همگی آن‌ها قابل‌اعتماد نیستند. هنگام خرید اینترنتی، توجه به نشانه «نماد الکترونیکی» در صفحه رسمی وبسایت، خواندن نظرات کاربران در قسمت خرید گوشی، درگاه پرداخت ایمن و پروتکل SSL از جمله راه‌ها پی بردن به اصالت فروشگاه و قابل‌اعتماد بودن وبسایت برای یک خرید اینترنتی امن است.

رونیکس

خرید اقساطی انواع گوشی موبایل

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند تکنولایف امکان خرید اقساطی گوشی موبایل به صورت اینترنتی برای خریداران مهیا کرده‌اند. این روش از طریق افزایش اعتبار با چک یا سفته امکان‌پذیر است. در روش پرداخت به صورت اقساطی، خریدار با ارائه چک یا سفته اقدام به خرید موبایل مورد نظر خود کرده و سپس هزینه گوشی را در اقساط ماهانه مشخص می‌پردازد. معمولا خرید اقساطی برای گوشی‌های پرفروش مانند سامسونگ، هوایی و شیائومی فراهم است.

خرید گوشی سامسونگ

از پرطرفدارترین گوشی‌های تکنولایف، گوشی‌های سامسونگ است که با توجه به امکاناتشان، قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی دیگر از عوامل به شدت تاثیرگذار در قیمت گوشی‌های سامسونگ، نوع شرکت‌های ارائه‌دهنده گارانتی موبایل است. به همین دلیل تاکید داریم که خرید آنلاین گوشی موبایل، حتما باید از یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر صورت بگیرد. زیرا در این فروشگاه‌ها، قیمت‌ها براساس مصوب تایید شده دولتی است. بعلاوه، این فروشگاه‌ها متعهد به ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربر از دستگاه خریداری شده هستند.

قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. سامسونگ برای ماندن در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند، دست به تولید سری‌های مختلف گوشی کرد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوت‌تری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد.

خرید گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی، در میان گوشی‌های میان‌رده، رتبه بسیار بالایی در سطح جهانی دارند. از طرفی دیگر، تنوع و کیفیت بالای گوشی‌های این کمپانی، باعث باز گذاشتن دست خریدار شده است. از بهترین و قابل‌اعتماد‌ترین مراکز رسمی فروش گوشی‌های شیائومی، فروشگاه تکنولایف است که در آن، این گوشی‌ها با نرخ مصوب دولتی و گارانتی 18 ماهه به فروش می‌‌رسند.

گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت‌های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمندی به حساب می‌آیند که در طول سال‌های گذشته توانسته‌‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است. همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی‌های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده‌اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی‌توان برای در اختیار داشتن گوشی‌های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

گوشی هواووی

هواووی یک شرکت چند ملیتی تولیدکننده انواع محصولات دیجیتال از جمله گوشی موبایل است. برای خرید موبایل‌های هوایی بهترین راه، خرید از تکنولایف است زیرا در این فروشگاه امکان خرید با قیمت مصوب دولتی موجود است و بعلاوه، در صورت نارضایتی کاربر، امکان بازگشت تمامی وجه وجود دارد.

خرید گوشی آیفون

دغدغه طرفداران آیفون، اصل بودن آن است. در صورت تمایل به خرید، پیشنهاد ما به شما خرید از تکنولایف است؛ زیرا این فروشگاه برای اصل بودن این محصول، هرگونه ضمانتی که لازم باشد به شما ارائه می‌دهد. بعلاوه، این شرکت تضمین می‌کند که دیگر محصولات اپل مانند اپل واچ، هندزفری و غیره کاملا اصل هستند و خریدار می‌تواند با خیال راحت اقدام به خرید آن بکند.

آیفون یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌ها و محصولات بازار ایران و حتی دیگر کشورها است. گوشی‌های آیفون کیفیت بسیار بالایی دارند و هم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدتی برای آن‌‌ها منتشر می‌شوند؛ اما قیمت گوشی آیفون معمولا بالاتر از سایر برندهاست و جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار می‌گیرند. اگر به خرید گوشی آیفون فکر می‌کنید بد نیست درباره این گوشی‌ها اطلاعات مناسبی داشته باشید. شرکت اپل به‌عنوان سازنده گوشی‌های آیفون تا امروز مدل‌های مختلفی از گوشی آیفون راهی بازار کرده است

خرید ارزان گوشی‌های 5G

رشد گوشی‌های 5G از گوشی‌های 4G بسیار بیشتر است. از جمله بهترین و ارزان‌ترین گوشی‌های 5G در ایران، گوشی‌ ردمی نوت 9T شیائومی،10T Mi و Mi 10T pro شیائومی، گلکسی A32 سامسونگ، گلکسی A42، گلکسی A52 و گوشی Moto g 5G موتورلاست. در تکنولایف امکان خرید گوشی 5G با بهترین کیفیت و البته ارزان‌ترین قیمت مهیاست.

در آخر خرید گوشی موبایل و تمامی لوازم جانبی آن از تکنولایف

در کنار خرید انواع گوشی موبایل از تکنولایف، امکان خرید لوازم جانبی آن‌ها مانند هندزفری، کارت حافظه، شارژر موبایل، پاوربانک، هارد اکسترنال، رابط گوشی و دیگر لوازم دیجیتالی مانند تلویزیون، لپتاپ، کنسول بازی هدفون و غیره فراهم است. برای اطلاع از قیمت این وسایل، کافی است تا سری به صفحه فروش محصولات صوتی و تصویری در وب سایت تکنولایف https://www.technolife.ir بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. شاهی می‌گوید

    درمورد کد تخفیف تکنو لایف که زیاد تعریف خوب میکنن من یه بار از تخفیف هات گرفتم راضی بودم

  2. فاطمه چکین می‌گوید

    با کد تخفیف اولین خرید تکنولایف ای که از تخفیف هات چند روز پیش گرفتم تونستم یه موبایل همراه با تخفیف برای برادرم بگیرم. به شماهم پیشنهادش میکنم

  3. کیانا می‌گوید

    کد تخفیف تکنو لایف شنیدم تو گوگل هست درسته؟ اگه اینجوری باشه خیلی خوبه