4 راه برای پیدا کردن عمده‌فروشی لباس آنلاین

0

اگر تولیدکننده و عمده‌فروش هستید، کسب‌وکار خرد دارید و یا قصدتان راه اندازی فروشگاه آنلاین لباس است و یا حتی به عنوان توزیع‌کننده فعالیت می‌کنید، اولین سوالی که به ذهن شما می آید این است که چطور عمده‌فروشی لباس آنلاین پیدا کنم؟ بنابراین نیاز دارید بدانید چطور و کجا عمده‌فروشی لباس آنلاین پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم 4 راه برای پیدا کردن عمده‌فروشی لباس آنلاین معرفی کنیم.

1- جستجوی عمده‌فروشی لباس آنلاین در گوگل

ابتدایی‌ترین راه برای پیدا کردن عمده‌فروشی و یا تولیدی آنلاین لباس، جستجو در فضای وب یا همان گوگل معروف است. تنها با یک جستجو می‌توانید اطلاعات اولیه مربوط به عمده‌فروشان و تولیدکنندگان لباس را از فضای اینترنت جمع‌آوری کنید. البته جستجو در گوگل قلق‌ها و دردسرهای خاص خودش را دارد. به طور کلی، پراکنده بودن و گاها وجود سایت های جعلی و مطالب به‌روز نشده، پیدا کردن لباس موردنظر با پایین‌ترین قیمت را زمان‌بر و کلافه کننده می‌کند.

2- وب‌سایت‌های عمده‌فروشی بین المللی

وب‌سایت‌هایی وجود دارند که عرضه‌کننده انبوه و عمده اجناسی ازجمله لباس هستند، علی اکسپرس، ایندیا مارت و ماگنولیا نمونه‌هایی از این وب‌سایت‌ها هستند. اما مشکلاتی مثل وجود تشریفات گمرکی پیچیده در کشورمان، تحریم‌ها و مسائل مربوط به انتقال ارز و زمان‌بر بودن از معایب کار با این وب‌سایت‌ها هستند.

رونیکس

3-آگاهی از کانال‌های توزیع عمده لباس و ارتباط با آن‌ها

واردکنندگان و تولیدکنندگان عمده لباس ، محصول خودشان را از راه‌های مختلفی به دست خرده‌فروشان می‌رسانند. معمولا، همه عمده‌فروشان و تولیدکنندگان کفش در بازار حتی لباس مکان یکسانی فعالیت ندارند، به همین دلیل است که داشتن اطلاعاتی در مورد کانال‌های توزیع بااهمیت است. در ادامه به انواع مختلفی از عمده‌فروشان اشاره می‌شود:

  • تولیدکنندگان صنعتی
  • واردکنندگان و توزیع‌کنندگان انبوه
  • عمده‌فروشان و توزیع‌کنندگانی که در سطح منطقه فعال هستند.
  • و دلالان

هرکدام از این عمده‌فروشان از کانال‌های مختلفی برای فروش خود استفاده می‌کنند. برخی از این افراد در فضای مجازی هم فعالیت دارند که با ارتباط گرفتن با آنها و گرفتن آدرس سایت فروشگاه‌های آنان می‌توان از این فروشگاه‌ها خرید آنلاین داشت. اما از معایب این روش، تنوع محصول پایین و محدود و قیمت‌های غیررقابتی است.

4-پیوستن به یک بازار عمده‌فروشی آنلاین

بهترین روش برای پیدا کردن عمده‌فروشی لباس و جذب مشتری برای محصولاتتان، حضور در وب‌سایت‌های عمده‌فروشی ایرانی مانند عمدباکس(Omdbox) است. با گسترش اینترنت و ظهور تجارت الکترونیک این امکان برای عمده‌فروشان فراهم شده تا در بستر این فضا فعالیت کنند. این بازارهای آنلاین، پلی برای ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار عمده و تامین کننده عمده کالا در سریعترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت و آمد های بین شهری می‌باشند. یادمان باشد، موج جدیدی از مدل‌های تجاری عمده‌فروشی در عصر تجارت الکترونیکی با تجدیدنظر در نحوه کار عمده‌فروشی در حال گسترش و رونق هستند و کسانی که به این جریان پردرآمد نپیوندند، در شرف محو شدن از اقتصاد هستند. پیوستن به این بازارهای آنلاین هزینه های سرمایه گذاری، راه اندازی و بازاریابی را عملا صفر می کند.

کسانی که در کسب‌وکار لباس حرفه‌ای هستند، خوب می‌دانند زمانی که کسب‌وکارهای آنان سودده خواهد بود که قیمت به صرفه، کیفیت و تنوع را با هم داشته باشند. هر سه این موارد را می توان در بازارهای آنلاین با هم داشت و مقایسه محصولات و قیمت‌ها و راحتی در خرید را نیز تجربه کرد.

اگر تولیدکننده و عمده‌فروش هستید و یا به دنبال تأمین لباس‌های باکیفیت از عمده‌فروشی لباس آنلاین و توزیع‌کنندگان فعال در این زمینه در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت عمدباکس(Omdbox) به آدرس omdbox.com و یا کانال تلگرامی عمد باکس سری بزنید.

عمدباکس چیست؟

عمدباکس(Omdbox) بستری در حال گسترش برای درج آگهی، و خریدوفروش عمده آنلاین لباس و محصولات دیگر است که با عضویت در آن می‌توانید دیگران را با کسب‌وکار خودتان آشنا کنید و یا از مجموعه‌ای بسیار متنوع و در حال رشد بهره‌مند شوید. ارتباط مستقیم با خریداران و فروشندگان عمده، تنوع بالا، قیمت‌های رقابتی و به‌روز، امکان مقایسه، راحتی در خرید و هزینه‌های پایین از امتیازات عمدباکس است. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از کالاها و قیمت‌های به‌روز به جمع خریداران و فروشندگان عمده اجناس در کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و از امکانات آن ازجمله خریدوفروش‌های پلکانی بهره‌مند شوید و اجناس مدنظرتان را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.