ترفندهایی برای افزایش بازدید مقاله های وب سایت + بهینه سازی وبلاگ

0

این که بتوانید افراد بیشتری را برای خواندن پست های وب سایتتان جذب کنید در عین این که یک هنر است یک علم هم به شمار می آید. به کمک راهکارهایی که در ادامه برای افزایش بازدید مقاله های وب سایت بیان می کنیم شما می توانید خیلی راحت این موضوع را برای وب سایت خود پیاده سازی کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با روش های افزایش بازدید مقاله های وب سایت و بهینه سازی وبلاگ آشنا شوید.

راهکارهایی کاربردی برای افزایش بازدید مقاله های وب سایت

اگر شما هم تا بحال یک وبلاگ یا وب سایت داشته اید احتمالا با ناامیدی ناشی از تلاش برای جذب مخاطب به آن مواجه شده اید. درست است که همه ما دوست داریم به شکلی جادویی مخاطب زیادی به دست آوریم اما حقیقت این است که این کار نیاز به برخی پیش نیازها و اقدامات دارد. راحت ترین کار ناامید شدن از جذب مخاطب برای وب سایتتان است اما وقتی بتوانید به کمک راهکارهای افزایش بازدید مقاله های وب سایت این مخاطبان را به سایتتان جذب کنید و طعم موفقیت را بچشید متوجه می شوید که این کار چقدر موثر و تاثیرگذار است. تاثیری که نه تنها برای مشتریان شما اتفاق می افتد بلکه بر خریداران و مشتریان بالقوه تان هم تاثیرگذار است. در ادامه تعدادی از بهترین و اثبات شده ترین استراتژی هایی که برای افزایش بازدید مقاله های وب سایت وجود دارند را با هم مورد بررسی قرار می دهیم. البته در این مورد هم فکری با یک مشاور سئو هم می تواند به شما در تعیین و تدوین این استراتژی بسیار کمک کند.

1.سعی کنید بیشتر و منظم تر بنویسید

براساس تجربیات و مطالعات در صورتی که وبلاگ و یا سایتتان را به صورت منظم و مداوم به روز رسانی کنید می توانید ترافیک بیشتری را به سایتتان هدایت کنید. گوگل و الگوریتم های آن به سایت هایی که محتوایی جدیدتر دارند اولویت بالاتری می دهد. پس اگر می خواهید در صدر جستجوهای گوگل قرار بگیرید و توجه موتورهای جستجو را جلب کنید بهتر است که دست کم هفته ای دو مرتبه سایتتان را آپدیت کنید.

رونیکس

2. از سوشال مدیا برای تبلیغات سایتتان استفاده کنید!

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در راستای افزایش بازدید مقاله های وب سایت انجام دهید استفاده از سوشیال مدیا یا همان شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و … است. شما می توانید پست های سایت خود را در سوشیال مدیا منتشر کرده و به این شکل ترافیک بیشتری را به سایتتان هدایت کنید. در این زمینه اینستاگرام با در اختیار داشتن قابلیت قرار دادن لینک در بیو و استوری ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید این است که برای شبکه های اجتماعی تان زمان بگذارید و آنها را ارتقا دهید. سپس محتوایی بسیار خوب را تهیه کرده و در این فضا به اشتراک بگذارید.به این شکل شما می توانید شاهد ترافیک خوبی برای سایتتان باشید و بازدیدهای بیشتری برای آن در اختیار داشته باشید.

3.از عنوان های جذاب و کاربر پسند استفاده کنید

اگر بگوییم عنوان های مقالات درست به اندازه خود محتوای مقاله و یا حتی بیشتر از آن اهمیت دارند پر بیراه نگفته ایم. عنوان ها به کاربران کمک می کنند که در مورد وارد شدن به سایت شما تصمیم بگیرند. یعنی با دیدن عنوان آنها می توانند جذب محتوای شما شده و یا به طور کلی کلا از مطالب شما صرف نظر کنند. اگر بتوانید با وعده های جذاب خوانندگان را برای کلیک بر روی آدرس سایتتان ترغیب کنید آنگاه شاهد افزایش بازدید مقاله های وب سایت خواهید بود. پیشنهاد میکنیم بخش مقالات آموزشی وب سایت مثبت سئو را از دست ندهید.

4.سعی کنید جایگاه خود را بهتر بشناسید

ممکن است شما علایق متفاوتی داشته باشید و بخواهید همه آنها را در سایتتان پوشش دهید اما پیشنهاد میکنیم فکر آن را از سرتان بیرون کنید. مطالبی که در سایتتان منتشر می کنید می بایست یک تم موضوعی مشخص داشته باشد. به این شکل مخاطب با ورود به سایتتان دچار سردرگمی نمی شود و می تواند وجود نظم و پیوستگی مطالب را در صفحه تان حس کند. در این موضوع بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در گام نخست مخاطب و جامعه هدفتان را به خوبی شناسایی کنید. سپس در مورد نیازهای این جامعه هدف اطلاعات جمع اوری کرده و نیازسنجی کنید. ر نهایت هم به این فکر کنید که قصد انتقال چه پیام خاصی را دارید. به این شکل جایگاه مخاطب در صفحه تان کاملا مشخص می شود و گیجی و سردرگمی خم نخواهیم داشت.

5.استفاده از عکس ها را فراموش نکنید

یکی دیگر از راهکارهایی که به کمک آن میتوانید افزایش بازدید مقاله های وب سایت خود را در اختیار داشته باشید استفاده از عکس ها در مقالات است. براساس مطالعات افزایش تعداد کاربران وب سایت با عکس های به کار رفته در محتوای درون آن ارتباط مستقیمی دارد. عکس ها علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری می توانند برای سئو هم موثر باشند. چرا که شما می توانید از تگ آلت برای آنها استفاده کرده و به این شکل سئو را به بهترین نحو ممکن برای آنها پیاده سازی کنید. نکته ی مهمی که در این میان وجود دارد این است که بهتر است از عکس های گوگل به علت قانون کپی رایت استفاده نکنید تا در معرض خطر نقض قوانین نباشید. سایت های بدون حق امتیاز ماننذ Clipart.com در این زمینه می توانند به شما کمک کنند.

6.استفاده از کلمات کلیدی می تواند کمک کننده باشد

در سئو کلمات کلیدی قلب داستان هستند. یکی از راحت ترین کارهایی که می توانید به وسیله ان افزایش بازدید مقاله های وب سایت را در بر داشته باشید استفاده از کلمات کلیدی برای تمام صفحات سایت و محتوای آن است. برای انتخاب کلمات کلیدی خودتان را جای خواننده و کاربران گذاشته و ببینید برای چنین موضوعی آنها چه کلمه ای را بیشتر استفاده کرده و جستجو میکنند. سپس همان را به عنوان کلیدواژه آن مقاله انتخاب کرده و در تیتر اصلی، عنوان های فرعی، محتوای خود مقاله، تصویر شاخص و لینک صفحه مورد استفاده قرار دهید. به این شکل موتورهای جستجو اطلاعات کاملتری در مورد محتوای صفحه شما بدست آورده و بهتر می توانند کاربران را به سایتتان راهنمایی کنند. نتیجه این کار هم افزایش بازدید مقاله های وب سایت است که هدف ما محسوب می شود. (یکی از سوالات پر تکرار شما دوستان خوب این بود که چگونه محتوای رپورتاژ بنویسیم. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.)

علاوه بر موارد شش گانه بالا راهکارهای دیگری هم برای هدایت ترافیک به وب سایت و افزایش بازدید مقاله های وب سایت وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  1. از لینک سازی داخلی استفاده کنید
  2. از دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بهره ببرید
  3. پست های قدیمی تان را ریتوییت کنید
  4. از مطالب سایر نویسنده ها هم استفاده کنید
  5. از ویدیوها بهره بگیرید
  6. از تبلیغات غافل نشوید
  7. ایونت هایی برای هدیه دادن طراحی کنید
  8. در بحث ایمیل مارکتینگ فعال باشید
  9. به کمک بالت ها، تایتل ها و … محتواهای خود را قابل خواندن تر کنید
  10. در بخش email signature و بیوی پروافایل های آنلاین خود سایت و محتوا هایتان را تبلیغ کنید
  11. مشترک شدن برای فید RSS را برای کاربران سایتتان آسانتر کنید
  12. از CAT یا Call To Action استفاده کنید که به آن فراخوان عمل هم گفته می شود. به این شکل که در انتهای مطلب از مخاطبان کاری درخواست کنید. اینکه مثلا لایک کنند، نظر بگذارند، share کنند و …
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.