استرداد آنلاین اجاره کلبه جنگلی

0

کلبه‌های جنگلی زیادی در شهرهای شمال ایران ساخته شده و به‌دلیل ویژگی‌هایی که دارد، توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را به خودشان جلب کنند. با اقامت در این اقامتگاه‌ها می‌توانید شبی را در دل طبیعت سپری کنید. دشت‌های شمال بسیار بکر و سرسبز هستند و مانند آن را در کمترین منطقه از جهان می‌توانید پیدا کنید. یکی از زیباترین بخش‌های شهر شمال ماسال است که می‌خواهیم در این مطلب جاهای دیدنی آن را معرفی کرده و روشی برای اجاره و استرداد آنلاین کلبه را هم بررسی کنیم.

جاهای دیدنی ماسال

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا از بین همه جاهای دیدنی شمال کشور، چرا ماسل را انتخاب کردیم؟ ماسال یکی از زیباترین‌ مناطق شمال کشور است و کلبه‌های جنگلی زیادی در آن ساخته شده. بسیاری از گردشگرانی که می‌خواهند در کلبه جنگلی اقامت داشته باشند، اجاره کلبه در اولسبلنگاه یا ماسال را انجام می‌دهند. بسیاری از کوه‌های تالش در این روستا وجود دارد و به‌همین‌دلیل هم به آن ماسال می‌گویند.

ماسال به دو بخش ماسال و شاندرمن تقسیم می‌شوند که هرکدام از این بخش‌ها جاهای دیدنی متعددی دارند. این دو منطقه بهشت‌هایی روی زمین هستند که از آسیب‌های انسان در امان مانده‌اند. جاذبه‌های دیدنی مختلفی مانند آبشار، غار، رودخانه، باغ پرندگان، بازارهای محلی و… در این منطقه وجود دارد و همه آن‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا ماسال را به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل کند.

رونیکس

ماسال شهری کوچک است که بیشتر شما را یاد فیلم‌های تخیلی و انیمیشن‌ها می‌اندازد. همان مناظری که از خودتان می‌پرسید مگر این دشت‌ها در دنیای واقعی وجود دارد؟ ماسال منطقه‌ای است که می‌توانید در آن همه این مناظر کم‌نظیر را ببینید. در این شهر کوچک جاذبه‌های طبیعی زیبایی وجود دارد، البته برای این‌که حیرت‌زده شوید، باید به روستاهای اطراف این بخش بروید.

ییلاق ماسال

بعداز 10 دقیقه رانندگی به سمت شمال شهر، یک تابلو را مشاهده می‌کنید که شما را به سمت ییلاق ماسال راهنمایی می‌کند. این ییلاق بین کوه‌ها قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید مسیری پرپیچ‌وخم را پشت سر بگذارید. هرچه به منطقه ییلاقی نزدیک‌تر می‌شوید، زیبایی‌های ماسال خودشان را بیشتر از قبل نشان می‌دهند. در ابتدای جاده خانه‌های روستایی را می‌بینید و بعداز آن یک آبشار بزرگ توجهتان را به خودش جلب می‌کند.

زیبایی‌های این منطقه این‌جا خلاصه نمی‌شود و هرچه جلوتر بروید، جاذبه‌های طبیعی بیشتری را خواهید دید. درختان سربه‌فلک کشیده‌ای را می‌بینید که به شما می‌گویند، درحال نزدیک شدن به یک منطقه منحصربه‌فرد هستید! بعد از طی کردن مسیر 15 کیلومتری باید خودرو را پارک کرده و خودتان شروع به قدم زدن در دشت کنید. در ماسال آب‌وهوایی را می‌بینید که در کمترین منطقه جهان قابل مشاهده است.

در دامنه کوه گله‌های گوسفندان را می‌بینید که درحال گشت‌وگذار در دشت هستند. وجود همین حیوانات جذابیت این منطقه را بیشتر می‌کند. برای میل کردن غذا می‌توانید نزدیک رستوران‌های بین راهی توقفی کوتاه داشته باشید و غذای محلی موردعلاقه‌تان را میل کنید. مسیر را تا آخر ادامه بدهید تا به ابرها برسید. زمانی که به بخش‌های مرتفع‌ این ییلاق برسید، ابرهایی را می‌بینید که زیرپایتان هستند. بدون شک از تماشای این منظره به وجد خواهید آمد.

زیباترین دشت این منطقه اولسبلنگاه است. اگر می‌خواهید در کلبه جنگلی اقامت داشته باشید، ما به شما اجاره کلبه در اولسبلنگاه را پیشنهاد می‌کنیم. این ییلاق یکی از معدود مکان‌هایی از جهان است که می‌توانید در آن پدیده اقیانوس ابر را مشاهده کنید. سازمان محیط‌زیست اجازه ساخت‌وساز در اولسبلنگاه را نداده و بومیان هم در کلبه‌هایی چوبی زندگی می‌کنند، همین ویژگی باعث شده که این منطقه جذابیت بیشتری داشته باشد.

غار آویشو

برای رسیدن به این غار باید 22 کیلومتر از شهر ماسال فاصله بیگرید. این غار در دل طبیعت و در یکی از زیباترین بخش‌های این شهرستان واقع شده. غار آویشو از سطح دریا حدود 1460 متر فاصله دارد و همین موضوع باعث شده که با رفتن به آن شاهد آب‌وهوایی منحصربه‌فرد باشید. از داخل غار یک رودخانه می‌گذرد که در انتهای غار به یک آبشار زیبا تبدیل می‌شود. این غار بسیار زیباست و نمی‌توانیم آن را به‌خوبی توصیف کنیم.

در این غار قندیل‌های آهکی وجود دارد که برخی از آن‌ها بیشتر از 1 متر هستند، پس هنگام قدم زدن حواستان به آن‌ها باشد. وجود حوضچه‌های آب در غار آویشو باعث شده که زیبایی آن چندین برابر باشد. ممکن است در این حوضچه‌ها جانورانی مانند خفاش، حلزون، پشه و آبدزدک وجود داشته باشند.

استرداد آنلاین کلبه

یکی از بهترین روش‌ها برای اجاره کلبه در اولسبلنگاه یا دیگر مناطق، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. سایت‌های مختلفی تاسیس شده‌اند تا خدمات گردشگری و سفر را در اختیار مسافران قرار دهند، اما شاید سوال برایتان پیش بیاید که کدام‌یک از آن‌ها را باید انتخاب کرد؟ علی بابا یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه گردشگری فعالیت دارد و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

شما با مراجعه به این وبسایت می‌توانید کلبه جنگلی در هرکدام از مناطق شمال را با بهترین قیمت اجاره کنید. در سایت علی بابا امکان رزرو بلیط، تور، هتل، ویلا و اقامتگاه هم در اختیارتان قرار داده می‌شود. اگر اجاره کلبه را در این وبسایت انجام بدهید و به‌ هردلیلی بخواهید آن را لغو کنید، فقط کافی است به پروفایلتان رفته و آن را لغو کنید. جریمه استرداد از مبلغ واریزی کسر شده و مبلغ باقی‌مانده به حسابتان واریز می‌شود.

ما در این مطلب جاهای دیدنی ماسال و نحوه استرداد آنلاین کلبه جنگلی را به شما توضیح دادیم. اگر تجربه بازدید از ماسال یا اجاره کلبه در اولسبلنگاه را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.