پایین آوردن هزینه اقامت سفر عید با رزرو ویلا از هومسا

0

مصادف شدن تعطیلات نوروز با آغاز فصل بهار بهانه خوبی برای سفر با خانواده و دوستان در این روز‌های خوش‌آب‌وهوا و دلپذیر است. مسافران با شروع تعطیلات به دل جاده زده و سفر‌های نوروزی خود را در شمال و جنوب یا شرق و غرب کشور شروع می‌کنند. خوشبختانه فروردین‌ماه، در کشور چهارفصل ایران، همه استان‌ها حال و هوای خوبی دارند و برنامه‌های خاصی برای مسافران در نظر می‌گیرند، اما پایین آوردن هزینه اقامت سفر عید در این پیک مسافر چه‌طور ممکن است؟

اجاره اقامتگاه بومگردی برای کاهش هزینه ها در سفر

مفهوم ضرب‌المثل «از آب گل‌آلود ماهی گرفتن» را همه ما می‌دانیم؛ کنایه از افرادی منفعت‌طلب و سودجو که از هر آشفته‌بازاری استفاده کرده و به دنبال منفعت بیشتر خود هستند. در اینجا نیز، با شروع تعطیلات و آغاز پیک سفر‌‌های نوروزی صاحبان هتل‌ها که پیش‌بینی افزایش تقاضا را از قبل کرده‌اند، قیمت رزرو هتل را تا جای ممکن بالا می‌برند. علاوه بر این، اجاره ویلا و سوئیت نیز به قیمتی حداقل دوبرابر روز‌های عادی می‌رسد.

هزینه اقامتگاه مسافر بخش زیادی از هزینه سفر را تشکیل می‌‌دهد، بنابراین، مهم‌ترین راهکار برای پایین آوردن هزینه اقامت سفر عید پیداکردن یک اقامتگاه ارزان قبل از شروع تعطیلات است. امکان اجاره آنلاین ویلا و سوئیت حتی تا چندین ماه قبل از سفر این فرصت را برای مسافران ایجاد کرده که محل اسکان خود را با قیمتی مناسب و با خیال راحت رزرو کنند. رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه از هومسا نه‌تنها خیال مسافر را از محل اسکان خود قبل از رسیدن به شهر موردنظر آسوده کرده، بلکه با ارائه ویژگی‌ها و عکس‌های مربوط به هر مکان به مسافر این امکان را می‌دهد اقامتگاهی مناسب سلیقه خود اجاره کند.

رونیکس

اقامتگاه‌های بومگردی در تمام نقاط کشور مکان‌هایی زیبا و دلنشین برای اسکان مسافر هستند. اجاره اقامتگاه بومگردی از هومسا این امکان را برای مسافر ایجاد کرده تا با کاهش هزینه‌ها در سفر از نزدیک با فرهنگ و آداب‌ورسوم هر شهر آشنا شوند. مسافران در اقامتگاه بومگردی خوردن غذا‌های محلی را تجربه کرده و از معاشرت نزدیک با ساکنین و مسافر‌های دیگر لذت می‌برند. اجاره اقامتگاه بومگردی یک گزینه خوب برای پایین آوردن هزینه اقامت سفر عید و تجربه سفری متفاوت و لذت‌بخش است.

رزرو و اجاره آنلاین ویلا برای بهترین مقاصد سفر های نوروزی

موقعیت جغرافیایی کشور ایران، آن را به مکانی منحصر‌به‌فرد برای مسافرت تبدیل کرده است. وجود دریای نیلگون خلیج‌فارس در جنوب ایران و جنگل‌های همیشه سرسبز در شمال تنها بخشی از گزینه‌های رزرو و اجاره آنلاین ویلا برای بهترین مقاصد سفر های نوروزی هستند. بی‌انصافی است از پایتخت فرهنگی ایران، اصفهان، و از کوچه‌پس‌کوچه‌های کاهگلی یزد با بادگیر‌های تاریخی و چشم‌نواز آن یادی نکنیم. شهر شیراز هم که به دلیل وجود حافظ و سعدی و مکان‌های گردشگری متنوع آن در تمام طول سال از مسافر خالی نمی‌شود.

شهر‌های جنوبی و تجارب هیجان‌انگیز در سفر به قشم و کیش

جنوب ایران به دلیل آب‌وهوای معتدل و امکان تفریحات آبی در فروردین‌ماه از مقاصد اصلی و پر طرفدار مسافرین نوروزی است. هرساله طبق آمار بخش اعظم مسافران حتی از دورترین نقاط کشور خود را به این جزایر می‌رسانند. وجود خلیج‌فارس و تفریحات آبی، قدم‌زدن در ساحل و خوردن غذاهای دریایی از مهم‌ترین دلایل سفر به قشم یا کیش است. سرمایه‌گذاران زیادی در سال‌های گذشته بخش عظیمی از بودجه خود را در بخش ساخت هتل، سوئیت آپارتمان و ویلا در این مناطق گردشگری صرف کرده‌اند و منتظر فرصت کسب سود کلان از سرمایه‌گذاری خود هستند. افزایش مسافر و کاهش محل اسکان فرصتی برای افزایش قیمت و کسب سود بیشتر در ایام عید است، اما رزرو و اجاره آنلاین ویلا قبل از شروع تعطیلات هزینه اقامت را به طور چشمگیری کاهش داده و خیال مسافر را راحت می‌کند.

شهر‌های مرکزی با بافت های تاریخی مثل اصفهان، یزد و کاشان

اگر به تاریخ و زنده کردن خاطرات نوستالژیک خود علاقه دارید، اجاره اقامتگاه بومگردی در این شهر‌های تاریخی را از دست ندهید. اقامت در یک خانه تاریخی با حیاطی بزرگ که حوض آبی در وسط آن قرار دارد، تضمین‌کننده یک سفر نوروزی آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز است. معمولاً در این خانه‌های تاریخی صبحانه در کنار حوض و باغچه‌های پر از گل برپا می‌شود که در فصل بهار و میان شکوفه‌های درختان لذت دوچندانی دارد. با رزرو و اجاره آنلاین این اقامتگاه‌ها از سایت هومسا شروع خوبی برای سال جدید به خانواده خود هدیه می‌دهید و هم‌زمان هزینه‌های سفر را بهتر مدیریت می‌کنید.

شهر‌های شمالی و تجربه لذت از جنگل‌های سرسبز و دریا

وقتی اسم مسافرت به شمال کشور می‌آید، چه کسی هوس ماهی دودی، زیتون‌پرورده و سیرترشی در کنار جنگل‌های سرسبز و دریای خزر را نمی‌کند؟ از طرف دیگر، چه کسی از هجوم مسافران به شمال کشور در ایام تعطیلات و ترافیک سنگینی که ایجاد می‌کنند خبر ندارد؟ رزرو آنلاین ویلا و سوئیت یک راهکار خوب در ایام عید است و شما را با ارزان‌ترین و نزدیک‌ترین اقامتگاه‌ها به مراکز تفریحی آشنا می‌کند. افرادی اقامت در ویلایی در وسط جنگل را ترجیح می‌دهند و عده‌ای به ویلا‌های ساحلی علاقه دارند. آشنایی با محبوب ترین شهرهای شمال برای سفر نوروزی به شما کمک می‌کند تا شهر‌های ساحلی و جنگلی را برای انتخاب اقامتگاه موردعلاقه خود بشناسید.

اجاره آنلاین بهترین اقامتگاه‌ها در سراسر ایران از طریق homsa.net این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا با اعتماد اقدام به رزرو اقامتگاه کرده و با خیالی راحت سفر عید خود را آغاز کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.