روش های زیبایی دائمی صورت بدون آرایش کردن

0

آرایش می تواند تعریفی را به چهره اضافه کند زیبایی آن را افزایش دهد. اما کاری زمان بر است. به علاوه، باید تمام روز در مورد آن نگران باشید و بررسی کنید که آیا آرایشتان خوب است یا خیر. ناگفته نماند که علاوه برهزینه لوازم آرایشی که باید مرتب پرداخت کنید ، باید نگران عوارض لوازم آرایشی که استفاده می کنید هم باشد. میکروپیگمنتیشن می تواند مشکلات مشابهی را که ممکن است با آرایش کردن داشته باشید برطرف کند. همچنین ویژگی های ظاهری صورت شما را حتی بهتر می کند زیرا توسط یک متخصص زیبایی انجام می شود. و ماندگاری آن بسیار بیشتر از آرایش روزانه است که حدود 1 تا 2 سال است.

اما آرایش نیمه دائمی چیست؟ مزایا یا خطرات استفاده از آن چیست؟ و چه تفاوت هایی با آرایش دائمی دارد؟ می توانید تمام پاسخ های مورد نیاز خود را قبل از انجام آرایش نیمه دائمی در اینجا بیابید.

آرایش نیمه دائمی چگونه کار می کند؟

آرایش به معنای استفاده از چند رنگ روی صورت یا بدن برای برجسته کردن ویژگی‌های ظریف آن مانند چشم‌ها، گونه‌ها، لب‌ها و ابروها است، آرایش نیمه دائمی می‌تواند این کار را انجام دهد، اما برای مدت طولانی‌تری.

رونیکس

در این روش‌های زیبایی، رنگدانه‌های طبیعی با استفاده از سوزن‌ها به لایه اپیدرم پوست، درست زیر سطح پوست تزریق می‌شوند این روش شبیه به خالکوبی اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. جوهر مورد استفاده در تاتو بدن با رنگدانه های آرایش نیمه دائمی متفاوت است، در آرایش نیمه دائمی تیغه ها و سوزن ها فقط در لایه های کم عمق پوست نفوذ می کنند، اما سوزن های تاتو عمیق تر وارد پوست می شوند.

آرایش نیمه دائمی را می توان در بسیاری از قسمت های صورت اعمال کرد.

مزایای آرایش نیمه دائمی

در اینجا لیستی از مزایای استفاده از آرایش نیمه دائمی وجود دارد:

  • نیمه دائمی است : همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، آرایش نیمه دائمی نیمه دائمی است! همیشه و 24 ساعت برای مدت طولانی روی صورت شما می ماند. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید (ورزش، شنا، خواب، دوش گرفتن، غذا خوردن یا حتی گریه کردن!) اثرات آرایش ثابت می ماند. این می تواند دلیل کافی برای امتحان این روش باشد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: مقدار پولی را که در یک سال صرف انجام یک آرایش می کنید (مثلاً لب ها، ابروها یا مژه ها) را مقایسه کنید و آن را با هزینه های آرایش نیمه دائمی مقایسه کنید. تفاوت ممکن است شما را شوکه کند. حالا تمام زمانی را که چند بار در روز برای آرایش کردن از شما می گذرد اضافه کنید و قطعا تفاوت را احساس خواهید کرد.
  • دوباره جوان به نظر می رسیم : جوان سازی نیم قرن پیش یک رویا بود، اما اکنون به لطف آرایش نیمه دائمی، دیده شدن افراد 60 ساله که انگار در دهه 30 زندگی خود هستند، رایج شده است.
  • تقویت اعتماد به نفس: همه صورت ها و پوست ها با این روش زیبا هستند. اما زندگی ممکن است برای برخی با شرایط پوستی سخت باشد. داشتن پیشانی بلند، ابروهای کم یا بدون، حلقه های تیره زیر چشم یا لب های بی رنگ می تواند اعتماد به نفس همه را تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر این مشکلات تا چند وقت پیش وجود نداشت. آرایش نیمه دائمی می تواند اعتماد به نفس از دست رفته را به شما بازگرداند و دوباره احساس زیبایی کنید.
  • عوارض کم یا بدون عوارض: آرایش نیمه دائمی کمترین عوارض جانبی را در مقایسه با سایر درمان های زیبایی دارد. ناگفته نماند هیچ یک از عوارض جانبی دائمی نیستند. همه آنها حداکثر چند روز پس از عمل محو می شوند.

معایب تاتو های زیبایی

با همه چیزهای خوبی که در مورد آرایش نیمه دائمی گفته شد، بهتر است که در مورد طرف دیگر نیمه نیز صحبت کنیم. بنابراین اکنون در اینجا لیستی از معایب آرایش نیمه دائمی وجود دارد:

  • واکنش آلرژیک: هیچ‌کس نمی‌تواند چنین مواردی را پیش‌بینی کند، اما اگر قبلاً نسبت به روش‌های مشابه واکنش‌های آلرژیک داشته‌اید، احتمال اینکه دوباره تکرار شود وجود دارد. می توانید از متخصص تاتو خود بخواهید که رنگدانه ها را نیز از قبل آزمایش کند.
  • فرآیند حذف: اگر با گذشت زمان از ظاهر خود خسته می شوید یا نتیجه آن چیزی نیست که انتظار داشتید، در این صورت دچار مشکل شده اید. پاک کردن تاتو قدیمی کار آسانی نیست. چندین جلسه لازم است و ویزیت پزشک مورد نیاز است.

آرایش نیمه دائمی می تواند باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و کمک به بازیابی اعتماد به نفس شما شود.

خطرات و عوارض آرایش نیمه دائمی

درمان های زیبایی بی خطر هستند، اما مانند سایر درمان های بالینی، بدون خطر نیستند. صرف نظر از این، به خاطر داشته باشید که اگر مشکلی پیش بیاید، هر گونه آسیب یا آسیب قابل حل است.

یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد خود نتیجه است، ممکن است طبیعی به نظر نرسد، زیرا متخصص زیبایی از ترکیب اشتباهی از رنگدانه ها استفاده کرده است.

جای زخم یکی دیگر از خطرات آرایش نیمه دائمی است، البته اگر کلینیک خود و پزشک آن را ضعیف انتخاب کنید بنابراین باید در انتخاب مرکز آرایش دائم دقت کنید.

عفونت و آلودگی می تواند خطر دیگری برای انجام آرایش نیمه دائمی باشد. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که دستگاه ها و مواد به درستی استریل نشده باشند.

انواع آرایش نیمه دائمی چیست؟

روش های زیادی برای انجام آرایش نیمه دائمی وجود دارد. از میکروبلیدینگ ابرو و خط چشم و خط لب نیمه دائمی گرفته تا میکروپیگمنتیشن پوست سر و رژگونه نیمه دائمی گونه. اگرچه هر یک از این اقدامات روش و تکنیک متفاوتی دارند، اما همه آنها به عنوان آرایش نیمه دائمی به حساب می آیند.

بیایید نگاهی به هر یک از این مراحل بیندازیم:

  • ابروها : میکروبلیدینگ یا میکرو پر کردن باعث می شود تا ظاهری طبیعی به ابروها بدهد. شکاف ها یا نواحی کم پشت توسط توسط خطوط پر می شود. بنابراین این روش ابروها را ترمیم می کنند.
  • مژه ها : تاتو خط مژه ، رنگدانه های ریز را بین هر مژه تزریق می کند تا ظاهری پرپشت داشته باشد.
  • لب ها : خطوط طبیعی لب به دلیل از بین رفتن رنگدانه های بدن در طول سال ها محو می شوند. آرایش نیمه دائمی لب می تواند هم خط لب و هم رژ لب دائمی بدهد.

تفاوت بین آرایش نیمه دائمی و آرایش دائمی چیست؟

در مورد مفهوم آرایش نیمه دائمی و دائمی سردرگمی زیادی وجود دارد. از آنجایی که بسیاری از کلینیک ها در سراسر جهان از کلمات متفاوتی برای درمان های مشابه استفاده می کنند. برخی از کلینیک ها درمان های زیبایی نیمه دائمی را برای اهداف بازاریابی دائمی می نامند.

با وجود تفاوت ها، باید بدانید که هیچ یک از درمان ها دائمی نیستند. ما فقط نیمه دائمی معمولی و نیمه دائمی با ماندگاری بیشتری داریم.

رنگدانه‌ها از مسیر تکامل فاصله زیادی گرفته‌اند تا به آنچه اکنون هستند تبدیل شوند. قبلاً جوهر خالکوبی مبتنی بر کربن سنتی برای درمان‌های زیبایی بود، اما اکنون برای آرایش‌های بادوام صورت، رنگدانه‌های دیگر محبوب هستند.

آنها ممکن است زودتر از محصول اولیه محو شوند، اما کیفیت آنها بسیار بهتر است. به علاوه، آنها در طول سال ها مانند خالکوبی های سنتی تغییر رنگ نمی دهند. بنابراین اگر یک کلینیک ادعا می کند کار آنها دائمی است، احتمالاً به این دلیل است که آنها از محصول قبلی استفاده می کنند که در ترکیب آن همان مواد مورد استفاده در تاتو بدن وجود دارد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که زیبایی مفهومی است که در طول سال ها به سرعت تغییر می کند. چیزی که به عنوان زیبا شناخته می شد، ممکن است پس از چند سال زشت یا قدیمی تلقی شود. ابروهای نازک زمانی محبوب بودند، اما اکنون ابروهای ضخیم با ظاهر طبیعی بیشتر مورد علاقه هستند. بنابراین بهتر است به دنبال درمان های دائمی تر نباشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.