خرید ملک در ازمیر و دریافت اقامت مطمئن ترکیه

0

چنانچه تصمیم به خرید ملک در ازمیر ، خرید خانه، آپارتمان و ویلا در کلان شهر ازمیر و اقامت در این دیار زیبا را دارید این مطلب را کامل مطالعه نمایید

در این مقاله در مورد قیمت خانه در ازمیر و شرایط خرید و فروش املاک ازمیر ترکیه بطور کامل توضیح خواهیم داد.

خرید املاک تجاری و مسکونی در شهر ازمیر ترکیه چندان سخت و پیچیده نیست فقط یک اَمّای بزرگ دارد!

رونیکس

خرید ملک در ازمیر چندان سخت و پیچیده نیست در صورتی که از خدمات مشاورانی حمایت‌گر و متخصص در ازمیر استفاده کنید!

ازمیر شهری دنج، مکانی ایده‌آل هم برای آرامش و هم برای زندگی شهری، به‌دور از هیاهوی شهرهای خیلی شلوغ است. خرید ملک در ازمیر و اخذ اقامت ترکیه از این طریق روشی مناسب هم برای لذت‌بردن از زندگی و هم برای سرمایه گذاری است.

قیمت آپارتمان در ازمیر در سال 2022 نیز بسیار مقرون بصرفه است حتی نسبت به برخی شهرهای ایران!

شهر ازمیر از چندین منطقه بزرگ شهری تشکیل شده است.

با تشکیل شهرداری یک‌پارچه کلان‌شهر ازمیر، این شهر باستانی یازده منطقه شهری خود را به هم متصل کرده است که شامل مناطق کارشیاکا، چیلی، بالچُوا، بایراکلی، بُرنُوا، بوجا، قاضی‌امیر، گوزل باغچه، کارابالار، کُناک و نارلی دره هستند.

سرمایه گذاری در شهر ازمیر

از بُعد سرمایه‌گذاری در ازمیر باید گفت به دلیل کمتر بودن شرکت‌های سازنده نسبت به شهر استانبول و در نتیجه کمتر بودن آپارتمان نوساز جهت فروش در حالی‌که درخواست خرید زیادی وجود دارد املاک خریداری شده به راحتی و اغلب با سود به فروش می‌رسند

دلایل خرید خانه در ازمیر

ازمیر در ساحل دریای اژه، در غرب شبه جزیره آناتولی واقع شده است، سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین محل سکونتگاه بزرگ شهری در دریای اژه پس از آتن است. ازمیر به معنای واقعی کلمه نگین دریای اژه است شهری با قدمت 8.500 ساله.

این شهر به لطف سهم زیادی که در تولید صنعتی و اشتغال‌زایی دارد یکی از شهرهای سطح بالا نه تنها در ترکیه بلکه در کل جهان برای زندگی است

مجموعه توران‌ازمیر با تجربه یازده‌ساله مدیران آن چندین سال است که به مکانی برای آسان‌سازی زندگی برای ایرانیان در شهر ازمیر مبدل شده است

این مجموعه دارای بخش‌‌های مختلفی شامل دپارتمان مشاوره ملکی، دپارتمان مشاوره حقوقی، دپارتمان مشاوره مالی و صرافی، دپارتمان تحصیلی، دپارتمان امور روزانه‌زندگی و دپارتمان مشاوره کسب‌وکار است.

اما با توجه به موضوع این مقاله، ما برای شما نقشه سفری را تعریف خواهیم کرد که اگر قصد خرید ملک در شهر زیبای ازمیر را داشتید از چه طریقی این‌کار را برای خودتان‌ ساده‌سازی کنید.

همان‌طور که گفتیم شعار مجموعه توران ازمیر این است:

آسان‌سازی زندگی (برای ایرانیان) در ازمیر

پس به فرض این که شما دوست عزیز قرار باشد برای عملی‌کردن این تصمیم بزرگ یعنی خرید ملک مسکونی که شاید بزرگترین خرید زندگی‌تان باشد در شهر ازمیر اقدام کنید مراحل بدین صورت خواهند بود

مراحل خرید ملک در ازمیر با همراهی مجموعه توران ازمیر

پس از اینکه شما دوست عزیز از طریق راههای ارتباطی به مجموعه توران ازمیر متصل شدید، اطلاعات کلی در مورد شهر ازمیر، آپارتمانها، قیمتها و محله های ازمیر به شما داده می‌شود.

سپس بعد از این‌که شما اعلام آمادگی جهت انجام سفر و خرید ملک در ازمیر را کردید، اطلاعات بیشتر و جرئی‌تر جهت آگاهی بیشتر شما ارائه خواهد شد که یک تصویر ذهنی از خرید و روند آن در ذهن داشته باشید.

در این مرحله به شما تاکید می‌کنیم که حداقل یک هفته قبل از عزیمت قطعی به ازمیر، با همکاران ما به صورت دائم در ارتباط باشید تا تیم ما مرتبا اطلاعات بیشتری از قبیل نحـوه انتقال وجه و عملیات صرافی، ارائه جدیدترین فایل‌های ملکی منطبق با بودجه شما و…. را به شما ارائه دهد.

پس از رسیدن شما به شهر ازمیر از محل فرودگاه به محل اقامت‌تان ترانسفر فرودگاهی توران‌ازمیر برای‌تان انجام می‌شود و از فردای آن روز، بازدید از آپارتمان‌ها یا املاک انتخاب شده آغاز می‌گردد.

این پروسه عموما چند روزی به طول می‌انجامد و پس از انتخاب و پسندیدن ملک توسط شما، رایزنی در مورد قیمت ملک، نحوه پرداخت، زمان تحویل و انتقال قطعی ملک با فروشنده یا شرکت سازنده آغاز می‌گردد که در پی آن نیز زمان عقد قرارداد مشخص می‌گردد.

بعد از آن با همراهی مشاوران مجموعه، شما شماره مالیاتی خود را از اداره دارایی ترکیه گرفته و یک حساب شخصی باز خواهید کرد که به تبع آن در پروسه خرید ملک، تمام نقل و انتقالات مالی توسط شخص خودتان و از حساب شخصی‌تان صورت می‌پذیرد.

لازم به‌ذکر است که زراعت بانک ترکیه تنها بانکی است که در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد و مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد که از طریق اپلیکیشن این بانک حتی از داخل ایران بتوانید نقل و انتقالات خود را رصد کرده و کنترل نمایید.

اما یک نکته دیگر در زمینه خرید ملک در ازمیر

عموما برای عقدقرارداد نیاز به آماده بودن تمام ثمن مورد معامله نیست و تنها با مقدار کمی از قیمت ملک عقد قرارداد صورت می‌گیرد و قسمت عمده ثمن در روز انتقال در اداره تاپو از سوی شمای خریدار به فروشنده پرداخت می‌گردد. یعنی همین‌جا فرصت خوبی است تا اگر مال یا اموالی نزدیک به فروش دارید وقت برای تبدیل آن به دلار یا لیر داشته باشید.

بعد از عقد قرارداد و مشخص شدن زمان انتقال قطعی سند و تحـویل ملک، روز موعود با حضور فروشنده و شمای خریدار در اداره تاپو (اداره کل ثبت املاک ترکیه) تعیین می‌گردد

در این زمان انتقال وجه از طرف شما به فروشنده معمولا از طریق همان حساب زراعت بانک و انتقال سند از فروشنده به شما و اخذ برگه سند مالکیت با حضور مترجم فارسی‌زبان و مورد تایید دولت ترکیه صورت می‌گیرد.

خرید ملک در ازمیر در این مرحله به اتمام می‌رسد!

بدیهی است درتمام مراحل یاد شده کارشناسان بخش‌های مربوطه حقوقی و ملکی توران ازمیر در کنار شما بوده و در تمام مقاطع اعم از بازدید گزینه‌های ملکی، ارائه توضیحات هر مورد و عقد قرارداد، انتقال وجه و امور بانکی، حضور در اداره تاپو و انتقال و تحویل ملک، حضـور داشته و ناظر بر امور هستند.

هرچند تا اینجا پروسه خرید تمام شده است اما مسئولیت و انجام امور شرکت به شما باقی‌مانده است!

مشاوران ما شما عزیزان را در به‌نام‌زدن کنتورهای آب، برق و گاز نیز همراهی می‌کنند.

هم چنین جهت تکمیل پرونده اقامتی شما عزیزان در شهر ازمیر که نیاز به اخذ دو نامه و چهار مهر مهم و تائیدیه از اداره‌های تاپو و شهرداری است شما عزیز را یاری می‌دهیم. البته اگر خرید ملک شما منطبق با اخذ شهروندی ترکیه باشد که آن‌هم مراحل تخصصی خودش را دارد، باز هم مشاوران توران‌ازمیر در این مسیر در کنار شما خواهند بود

قابل توضیح که در صورت تمایل شما به سرویس بیشتر در زمینه‌های دیگر خدماتی و اقامتی مشاوران ما در مجموعه توران‌ازمیر آماده خدمت‌رسانی هستند.

آدرس وبسایت : turanizmir.com

تماس از طریق واتساپ: ‌

+905318452248

+905538344410

+905522705846

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.