دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس

0

 

فرض کنید در رستورانی سفارش غذای می‌دهید اما کیفیت غذا راضی کننده نیست. در اولین اقدام تصمیم می‌گیرید دیگر هرگز در این رستوران غذا نخورید. به دلیل نبود راه ارتباطی مفید، مدیریت رستوران از نارضایتی مشتریان اطلاعی پیدا نمی‌کند و این عدم آگاهی به کسب‌وکار آن‌ها آسیب می‌رساند.

چند روش برای برقراری ارتباط دوطرفه با کاربر یا مشتری وجود دارد. یکی از این روش‌ها سیستم دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس که می‌تواند مشکل ارتباط یک‌طرفه کسب‌وکارها را تا حد قابل توجهی حل کند. در این مطلب به طور کامل درباره دریافت انتقادات و پیشنهادات با استفاده از پنل اس ام اس صحبت می‌کنیم.

رونیکس

دریافت پیشنهادات وانتقادات چه مزایایی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها دارد؟

کارمندان یک سازمان، اداره یا استارتاپ یک خط مشی مشخص برای خودشان دارند و بر اساس آن پیش می‌روند. با این‌حال اگر کسب‌وکارها دنبال پیشرفت و بهبود اوضاع‌شان هستند، باید به فکر برقراری ارتباط دوطرفه با مشتری‌ها و کاربران باشند. پنل اس ام اس یا ایمیل این‌طور مواقع به‌کار می‌آیند. در واقع هر سازمان یا کسب‌وکاری با برقراری ارتباط با مشتریان مزیت‌های مختلفی به‌دست می‌آورند:

  • به مشتری حس ارزشمند بودن القا می‌کنند.
  • یک رابطه شخصی و دوطرفه بین خودشان و کاربر به وجود می‌آورند.
  • در ذهن مشتری برای همیشه ماندگار می‌شوند.
  • مشتری وفادار و همیشگی پیدا می‌کنند.
  • از نقاط ضعف کارشان باخبر می‌شوند و برای رفع ضعف‌ها و کمبودها تلاش می‌کنند.
  • با نقاط پنهان سازمان، اداره یا کسب‌وکارشان آشنا می‌شوند و می‌توانند با استفاده از این نکته‌های جدید، کیفیت خدمات و محصولات را ارتقا دهند.

یک اداره یا سازمان از برقراری ارتباط دوطرفه با کاربران و مخاطبین امکان شناسایی نقاط ضعف و تقویت شیوه‌های خدمت رسانی خود را دارد. شناخت نقاط ضعف و برطرف کردن‌ آن‌ها باعث افزایش نقاط قوت در خدمات و ارتباط بهینه با مخاطبین یک مجموعه خواهد شد.

چه روش‌هایی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران وجود دارد؟

هر سازمان، اداره یا کسب‌وکاری می‌تواند از روش‌های مختلفی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران استفاده کند. برای مثال با استفاده از افزونه digits در سایت امکانی را به وجود آورد که کاربران بدون ثبت نام‌های طولانی مدت، برای ثبت نظرات در سایت اقدام کنند.

به‌طور کلی چندین روش برای دریافت نظرات مشتری‌ها و کاربران وجود دارد:

  • برقراری تماس تلفنی با کاربران
  • ارسال نامه به مشتریان
  • گفت‌وگوی حضوری با مشتریان و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهایشان
  • ارسال ایمیل به کاربران
  • دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس

سازمان‌ها و اداره‌ها می‌توانند با استفاده از روش‌هایی که گفته شد، ارتباطی دوسویه با مراجعان برقرار کنند.

 

دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق ایمیل و تلفن چه معایبی دارد؟

فرض کنید استارتاپی را راه‌اندازی کرده‌اید و محصولات خاصی را به دست مشتری می‌رسانید. حتما دوست دارید به مرور زمان مشتری‌های بیشتری جذب کنید و از نقاط قوت و ضعف کارتان باخبر شوید. برای رسیدن به این هدف بهتر است ارتباطی دوسویه با کاربران برقرار کنید. شما می‌توانید از روش‌هایی مثل ارسال ایمیل، تماس تلفنی یا گفت‌وگوی حضوری کمک بگیرید. اما این روش‌ها معایب خاص خودشان را دارند:

برقراری تماس تلفنی یا ارسال ایمیل زمان‌بر است

همه افراد این روزها پرمشغله هستند. بیشتر افراد از روش‌های مختلفی مثل لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل یا حذف شماره‌های اضافه استقبال می‌کنند و برای چنین فعالیت‌هایی وقت ندارند. ارسال ایمیل یا برقراری تماس تلفنی هم وقت‌گیر است و مشتری‌ها از این روش‌ها فراری هستند. به‌علاوه اجرای این روش‌ها برای سازمان و اداره هم وقت‌گیر هستند.

دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق تماس تلفنی پرهزینه است

ارسال نامه یا برقراری تماس تلفنی با گروه زیادی از مشتری‌ها علاوه‌بر وقت‌گیر بودن، پرهزینه است و برای شما به‌صرفه نیست. فرض کنید بعد از فروش یک محصول بخواهید نظر مشتری‌ها را جویا شوید. برای دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری‌ها می‌توانید با تک‌تک آن‌ها تماس بگیرید. این روش بسیار وقت‌گیر و پرهزینه است و انرژی زیادی از شما می‌گیرد.

ایمیل‌ها و تماس‌های ناشناس به سختی دیده می‌شوند

بعضی افراد ایمیل‌های ناشناس را باز نمی‌کنند، به همه تماس‌های تلفنی پاسخ نمی‌دهند و برای گفت‌وگوی حضوری آمادگی ندارند. این روش‌ها برای دریافت انتقادات و پیشنهادات به سختی جواب می‌دهند.

بنابراین روش‌هایی مثل ارسال ایمیل، نامه، تماس تلفنی و گفت‌وگوی حضوری روش‌های مناسبی برای دریافت انتقادات و پیشنهادات نیستند.

پنل اس ام اس، بهترین روش دریافت انتقادات و پیشنهادات

یک اداره یا سازمان طرح خاصی را اجرا می‌کند و ترجیح می‌دهد بعد از اجرای طرح از نظرات مردم آگاه شود. استفاده از روش‌هایی مثل ارسال نامه یا ایمیل و برقراری تماس تلفنی سخت، پرهزینه و زمان‌بر است. علاوه‌بر این‌ها سازمان با استفاده از چنین روش‌هایی نمی‌تواند از نظرات تعداد قابل توجهی از افراد باخبر شود.

این سازمان به راهی کم‌هزینه، پرسرعت و دردسترس برای اطلاع از نظرات و انتقادات مردم نیاز دارد. در چنین شرایطی بهترین روش برای دریافت انتقادات و پیشنهادات چیست؟

مزایای دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس

دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس می‌تواند روشی خوب و کاربردی در چنین مواقعی باشد. دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق پنل اس ام اس چه مزایایی دارد؟

در پنل اس ام اس، ارسال پیامک‌ها محدودیتی وجود ندارد

برای ارسال یا دریافت پیامک محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد. سازمان‌ها می‌توانند یک شماره برای دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران اعلام کنند. مشتریان هم از طریق این پنل اس ام اس نظرات‌شان را به‌طور مستقیم برای شرکت یا سازمان مورد نظر می‌فرستند.

برای استفاده از سامانه پیامکی محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد

برای استفاده از پنل اس ام اس هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. یک سازمان یا کسب‌وکار می‌تواند بدون محدودیت برای کاربران پیامک ارسال کند و آن‌ها هم می‌توانند با کمترین زحمت نظرات‌شان را منعکس کنند.

استفاده از پنل‌های ارسال پیامک به‌صرفه است

هزینه خرید پنل اس ام اس نسبت به روش‌های دیگر بسیار کم و پیش‌پا افتاده است. یک سازمان یا شرکت می‌تواند با کم‌ترین هزینه یک صندوق به دریافت پیشنهادات و انتقادات اختصاص دهد و از طریق پنل اس ام اس این پیام‌ها را دریافت کند.

 

به کمک پنل فراز اس ام اس، هیچ انتقاد و پیشنهادی را از دست ندهید

ارتباط یک‌سویه با مشتریان یا کاربران از هر نظر به سازمان، شرکت یا کسب‌وکارها ضرر می‌زند. ارتباط یک‌طرفه باعث می‌شود یک شرکت هیچ وقت متوجه کاستی‌ها و ضعف‌هایش نشود و به مرور زمان مشتریان و کاربرانش را از دست بدهد. شما می‌توانید با استفاده از یک پنل اس ام اس، ارتباطی دوطرفه با مشتری‌ها برقرار کنید و از انتقادات و پیشنهادها مطلع شوید. خرید یک پنل مطمئن، حرفه‌ای و معتبر در چنین مواقعی می‌تواند کمک بسیاری در ساخت مسیر ارتباطی با مخاطبین داشته باشد.

پنل فراز اس ام اس امکانات کاملی در اختیارتان می‌گذارد و کسب‌وکارتان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. شما باتوجه به نیازتان می‌توانید پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. این پکیج‌ها امکاناتی مثل ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک زماندار، ارسال براساس سن و جنسیت، پاسخ خودکار به پیامک دریافتی و چندین امکان دیگر را در اختیارتان می‌گذارند. برای اطلاع از جزئیات پکیج‌ها به سایت فراز اس ام اس به آدر farazsms.com مراجعه کنید یا با شماره‌ ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.