بادی اسپلش چیست؟

0

 

بادی اسپلش ها از سری محصولات جدیدی هستند که در مدت زمان کوتاه توانسته اند طرفداران بسیاری را مجذوب خود کنند. به طور کلی خوشبوکننده ها، از پرطرفداران ترین محصولاتی هستند که هر شخص، طبق سلیقه و رایحه ای که می پسندد آن را انتخاب و استفاده می نماید. نام های بی شماری از برترین برندهای روز دنیا در بازار موجود هستند که سعی کرده اند، محصولات خود را متناسب با هر سلیقه ای طراحی کنند. با روژه همراه باشید تا به معرفی برترین بادی اسپلش ها بپردازیم و شما را برای خرید یک محصول مناسب راهنمایی کنیم.

بادی اسپلش ها را بشناسید

شما هم حتما معتقد هستید که هیچ چیزی نمی تواند مانند یک رایحه دلنشین، آن هم زمان ورود شما به یک جمع، تاثیرگذار باشد. بنابراین انتخاب یک محصول با رایحه دل انگیز که در کنارش لطافت و شادابی پوست شما را حفظ نماید، مهم و ضروری خواهد بود. این شما هستید که باید با انتخاب درست، بهترین بادی اسپلش را برای خود خریداری نمایید.

رونیکس

بادی اسپلش ها، همان خوشبوکننده های بدن هستند که با دئودرانت ها، ضدتعریق ها، ادکلن و اسپری بدن تفاوت هایی دارند. لازم است بدانید که این محصولات، دئودرانت نیستند؛ بلکه یک مایع رقیق و معطر هستند که از آب، الکل و اسانس های طبیعی تشکیل شده است. بادی اسپلش ها برخلاف ادکلن ها، پس از استفاده، ماندگاری ملایم تر و سبک تری دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب خرید بادی اسپلش بیشتر آشنا شوید.

3 مزیت برتر بادی اسپلش ها

شاید عده ای با خود تصور کننده که تنها مزیت استفاده از بادی اسپلش، خوشبو کردن بدن و جلوگیری از تعرق بیش از حد است! اما جالب است بدانید که این محصولات چندگانه، یکی از مواردی است که علاوه بر خوشبو کردن بدن، تاثیرات شگفت انگیز دیگری بر روی پوست و مو خواهد گذاشت. از کاربردهای چند کاره Body Splash می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پوست شما را آبرسانی خواهد کرد

این محصولات پوست شما را پس از هربار استفاده آبرسانی خواهد کرد. درواقع هیدراته نگه داشتن پوست، یکی از روش هایی است که می تواند بر حفظ سلامت و جوانی پوست اثرگذار باشد. Body Splash را می توانید پس از استحمام استفاده نمایید تا آب از دست رفته پوست را به آن بازگردانید.

خشکی پوست را از بین می برد

بادی اسپلش ها از مقادیر بی شماری آب تشکیل شده اند. این آب به صورت قطرات بسیار ریز، از روزنه های پوستی جذب می شوند و به تدریج از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

قیمت بادی اسپلش ها برای شما به صرفه خواهد بود

این محصولات با عملکرد آبرسانی کننده ای که برای پوست به همراه دارند، می توانند شما را از خرید لوسیون های مرطوب کننده بدن با هزینه های گزاف، بی نیاز سازد. درواقع شما با خرید یک body splash، خوشبو کننده بدن و آبرسان پوست را در کنار هم خواهید داشت.

کاربرد بادی اسپلش ها

همانطور که مطالعه کردید، این محصولات با خاصیت رطوب رسانی که دارند، می توانند از دهیدارته شدن پوست جلوگیری کنند. در این صورت، زمانی که پوست شما از رطوبت طبیعی برخوردار باشد، غدد تعرق، حالت تهاجمی نخواهند گرفت و فقط در شرایط ضروری، عرق ترشح خواهند کرد.

جالب است بدانید که می توانید این محصول را به موهای خود اسپری کنید و از پخش بوی ملایم آن لذت ببرید. اخیرا شاهد تولید محصولات اکلیلی و شاین دار هستیم که علاوه بر کاربردهای نام برده شده، پوستی براق و درخشان را به شما هدیه خواهند داد. Body Splash با ترکیبات خنک کننده و شاداب کننده، حسی لذت بخش و آرامش بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد که هر شخصی نیاز دارد آن را تجربه کند.

در نهایت شما با خرید بهترین بادی اسپلش با تنوع فراوان و کاربردهای گوناگونی که دارد، بدون شک هزینه خرید بعدی را پیش از به اتمام رسیدن محصول پیشین کنار خواهید گذاشت.

3 روش موثر برای افزایش ماندگاری بادی اسپلش

برخی افراد با اینکه به طور مداوم از این محصولات استفاده می کنند؛ اما بازهم از عدم ماندگاری و پخش بوی آن گله مند هستند. در این لحظه شما باید بدانید که آیا روش استفاده صحیح از این محصول را به درستی انجام می دهید یا خیر؟

اگر طرز استفاده صحیح از Body Splash به درستی صورت نگیرد، می تواند عواقبی را برایتان به همراه داشته باشد. در حقیقت اسپری کردن چند پاف بیشتر، این مسئله را حل نخواهد کرد. از جمله مواردی که هر شخص می تواند برای افزایش ماندگاری و پخش رایحه این محصول انجام دهد، عبارتنداز:

در ابتدا با یک شوینده مناسب حمام کنید

شاید این مسئله برای شما کمی پیش پا افتاده به نظر برسد؛ اما نکته قابل توجه این است که تقریبا تمامی محصولات پوستی، زمانی اثرگذار خواهند بود که بر روی پوستی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی از آن استفاده شود. بنابراین استفاده از یک شوینده مناسب و آب گرم می تواند اثرگذاری پوست شما را برای استفاده از انواع محصولات پوستی، به خصوص خوشبو کننده های بدن، آماده سازد.

از لوسیون ها و مرطوب کننده های بدن استفاده کنید

پس از استحمام، هنگامی که پوست شما همچنان مرطوب است؛ بهترین زمان استفاده از لوسیون های بدن خواهد بود. در این میان، نواحی که قرار است از بادی اسپلش استفاده کنید را به مرطوب کننده آغشته کرده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود. چربی موجود در لوسیون ها موجب خواهد شد ذرات معطر به آن بچسبند و به افزایش ماندگاری رایحه کمک کنند.

 

منتظر بمانید تا ذرات اسپری شده بر روی بدنتان خشک شود

پس از استفاده از لوسیون بدن، اسپری را با فاصله مناسب به پوست خود اسپری کنید. برای اثرگذاری بیشتر می توانید از حداکثر 2 پاف اسپری، روی نواحی مختلف استفاده نمایید. پس از اسپری کردن، منتظر بمانید تا بدنتان خشک شود و سپس لباس بپوشید. این عمل موجب خواهد شد تا ماندگاری رایحه افزایش یابد و لکه ای بر روی لباس شما ایجاد نشود.

نتیجه گیری

بادی اسپلش ها از سری محصولات دوست داشتنی هستند که می توانند پس از هربار استفاده، حس شادابی را برای شما القا کنند. این محصولات در روایح متنوع برای بانوان و آقایان طراحی شده است تا با هر سلیقه ای متناسب باشد. برای خرید بهترین بادی اسپلش ها می توانید به فروشگاه اینترنتی روژه مراجعه نمایید تا مشاورین و کارشناسان ما، شما را برای داشتن انتخابی درست و مناسب راهنمایی کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.