چگونه در بازارهای اجتماعی آنلاین درآمد کسب کنیم؟

0

شرایط اقتصادی و تورم جامعه به گونه‌ای شده است که افراد زیادی به فکر داشتن شغل دوم افتادند. شغلی که زمان زیادی از آن‌ها نگیرد و بتواند سود خوبی هم داشته باشد. از طرفی کسب‌وکارهای خانگی هم روز به روز در حال رشد هستند و تعدادشان زیاد می‌شود. معمولا کمبود بودجه در این نوع کسب‌وکارها، عاملی است که می‌تواند باعث شود بازاریابی خوبی انجام ندهند.

یکی از متداول‌ترین مدل‌های درآمدی در پلتفرم‌ها، امکان ساخت فروشگاه اختصاصی و به فروش رساندن محصولات است. اگر شما در زمینه‌ای فعالیت می‌کنید که محصولی قابل ارائه دارد، مثلا عروسک می‌سازید یا هنرهای دستی دیگری دارید، می‌توانید در پلتفرم مینی‌کالا محصولات خود را به هزاران مخاطب نشان دهید. با این اتفاق احتمال فروش شما هم بیشتر خواهد شد. ساخت فروشگاه در مینی‌کالا به سادگی انجام می‌شود و نیازی نیست از این بابت نگران چیزی باشید.

برای فروش محصولات خود و ایجاد فروشگاه اختصاصی نیازی نیست که هزینه‌ای پرداخت کنید؛ اما صاحب کسب‌وکار بعد از هرتراکنش باید درصدی را به عنوان کارمزد برای پلتفرم کنار بگذارد.. شما میتوانید نرم افزار مینی کالا را به سادگی دانلود و نصب کنید و از طریق این نرم افزار از امکانات متعدد این پلتفرم بهره مند شوید.

رونیکس

معرفی فروشنده

ممکن است شما کسب‌وکاری نداشته باشید؛ اما در اطرافیان خود کسانی باشند که کسب‌وکارهای کوچک و خانگی دارند و به دنبال توسعه آن هستند. مینی‌کالا امکانی را فراهم کرده است که شما بتوانید با معرفی آن به فروشندگان درآمد کسب کنید. با انجام این کار هم به کسب‌وکارهای کوچک کمک کرده‌اید و هم مینی‌کالا به پاس قدردانی از شما، 10 درصد از مبلغ فروش فروشنده‌ای که از سمت شما معرفی شده است را به صورت آنی و پس از نهایی شدن هرفاکتور، به کیف پول شما واریز می‌کند.

معرفی کاربر

به غیر از معرفی فروشندگان، شما می‌توانید کاربران را هم به خرید دعوت کنید و درآمد داشته باشید. برخی از فروشگاه‌ها و محصولات دارای بودجه بازاریابی هستند. اگر کاربر دیگری با کد معرف شما آن محصول را خریداری کند، 10 درصد از بودجه بازاریابی که به محصول اختصاص داده شده، به شما تعلق می‌گیرد.

همکاری در فروش

بسیاری از افراد در دنیای امروز هستند که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند یا کانال تلگرام دارند یا سایتی دارند که ترافیک قابل قبولی دارد. می‌توانید با معرفی محصولاتی که پورسانت فروش برای آن‌ها در نظر گرفته شده در راه‌های ارتباطی خود، می‌توانند درآمد کسب کنند. حتی اگر کانال ارتباطی به این صورت ندارید هم می‌توانید در گروه‌هایی که عضو هستید، این محصولات را معرفی کنید و اگر منجر به فروش شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر این تبلیغات پرداخت خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.