نگاهی به آخرین مقالات سایت درجه

0

درجه کمک می‌کند با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. محصولات مختلف در حوزه‌های گوناگون در درجه بررسی و مهم‌ترین نکاتی به شما ارائه می‌شوند که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید اقلام مختلف باید در نظر بگیرید. مرور گلچینی از آخرین مقالات منتشرشده در سایت درجه را از دست ندهید.

۱. ۸ اشتباه مهلک تازه‌کارها هنگام خریدوفروش ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال سوددهی بسیار بالایی دارد. امروزه در تمام دنیا بیشتر مردم به امید سود بیشتر وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و کار در این حوزه تقریبا فراگیر شده است. اگر شما هم دوست دارید وارد این حرفه شوید، باید ابتدا ارز دیجیتال و کار با آن را به‌خوبی بشناسید، سپس روی آن سرمایه‌گذاری کنید. اگر بدون دانش و آگاهی وارد این کسب‌وکار جوان شوید، ممکن است شکست سختی بخورید و سرمایه‌تان را از دست بدهید. در ضمن ممکن است کلاهبردارها از ناآگاهی‌تان سوء‌استفاده کنند و رمزارزهایتان را بدزدند. مقاله «۸ اشتباه مهلک تازه‌کارها در خریدوفروش ارز دیجیتال» را در سایت درجه بخوانید تا با این فضا و مشکلاتش آشنا شوید.

۸ اشتباه مهلک تازه‌کارها در خریدوفروش ارز دیجیتال

رونیکس

۲. ۱۸ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان

هر عطری مناسب فصل خاصی است. از عطرهای سرد برای فصول گرم سال و از عطرهای گرم هم برای روزهای سرد سال استفاده می‌شود. اگر دنبال عطر زنانه مناسب هستید و در میان بی‌شمار برندهای بازار نمی‌دانید کدام عطر را انتخاب کنید، نگران نباشید. ما در اینجا بهترین عطرهای زنانه برای زمستان را معرفی کرده‌ایم تا با خیال راحت یکی از آنها را بخرید.

۱۸ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای زمستان

۳. ارزان‌ترین خودروهای کره‌ای بازار کدام‌اند؟

با توجه به قیمت دلار، خودروهای خارجی برای ما ایرانی‌ها معمولا گران تمام می‌شوند. متأسفانه بیشتر خودروهای داخلی هم ایمنی خودروهای خارجی را ندارند و این مسئله افراد با درآمد نسبتا بالا را مجاب به خرید خودروی خارجی کرده است. در بازار خودروهای خارجی، کره‌ای‌ها برای خود جای خوبی باز کرده‌اند. در این مقاله از درجه درباره ارزان‌ترین خودروهای کره‌ای گفته‌ایم. اگر در پی خرید خودروی کره‌ای هستید، سری به این مقاله بزنید.

ارزان‌ترین خودروهای کره‌ای بازار کدام‌اند؟

۴. بررسی شیائومی Mi 11i؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

برند معروف شیائومی از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را با تولید گوشی‌های هوشمند و نرم‌افزارهای تلفن همراه آغاز کرد و به‌مرور سراغ محصولات دیگری چون لوازم خانگی رفت. گوشی‌های شیائومی تنوع بسیار زیادی دارند. اگر قصد خرید یکی از این گوشی‌ها را دارید، در این مقاله یکی از تولیدات این شرکت را کامل معرفی کرده‌ایم. با مطالعه این بررسی می‌فهمید این گوشی مناسبتان است یا خیر.

بررسی شیائومی Mi 11i

۵. بهترین سشوارها در بازار ایران کدام‌اند؟

زندگی روزمره پرکار و مشغله این روزها باعث شده بیشتر مردم نتوانند بعد از حمام صبر کنند موهایشان به‌آرامی خشک شوند. هنگام سرما هم استفاده از سشوار بیش از هر زمان دیگر ضروری می‌شود. در بازار انواع و اقسام سشوار با ویژگی‌های مختلف وجود دارد که خرید یکی از آنها را دشوار می‌کند. در این مقاله از «درجه»، بهترین برندهای سشوار را معرفی کرده‌ایم که با مطالعه آن می‌توانید با خیال راحت یکی از مناسب‌ترین آنها را بخرید.

بهترین مارک‌های سشوار در بازار ایران

۶. ارزان‌ترین خودروهای ژاپنی در ایران

خودروهای ژاپنی

خودروهای برندهای مختلف خارجی در خیابان‌های کشورمان خودنمایی می‌کنند، اما خودروهای ژاپنی همیشه از نظر کیفیت به‌مراتب بهتر از دیگر خودروهای خارجی هستند. اگر به فکر این هستید که یکی از خودروهای ژاپنی را بخرید و نمی‌دانید سراغ کدام خودروی ژاپنی بروید که قیمت آن با درآمدتان متناسب باشد، در مقاله «ارزان‌ترین خودروهای ژاپنی در ایران» به کمکتان آمده‌ایم.

ارزان‌ترین خودروهای ژاپنی در ایران

۷. معرفی تلویزیون‌های هوشمند 4K ایرانی

یکی از فواید تلویزیون‌های هوشمند دسترسی به کانال‌های بسیاری است که هرکدام از آنها برنامه‌های متنوعی ارائه می‌دهند. هرچه کیفیت تلویزیون بیشتر باشد، وضوح آن هم بیشتر خواهد بود. تلویزیون‌های هوشمند 4K ایرانی در این زمینه حرف اول را می‌زنند. در این مقاله از درجه، چند برند معروف این نوع تلویزیون‌های هوشمند را معرفی کرده‌ایم. با مشاهده ویژگی‌های این تلویزیون‌ها می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت یکی از آنها را انتخاب کنید.

معرفی تلویزیون‌های هوشمند 4K ایرانی

۸. بهترین سایت‌های دانلود موسیقی ایرانی و خارجی

شنیدن موسیقی یکی از بهترین روش‌های آرام‌کردن روح خسته و پرتلاطم است. با موسیقی‌های ملایم می‌توانید فضای آرامی برای خود فراهم کنید یا می‌توانید با شنیدن موسیقی‌های مخصوص مطالعه بدون اینکه خسته شوید، از مطالعه‌ یا کار فکری‌تان لذت ببرید.

بهترین سایت‌های دانلود موسیقی ایرانی و خارجی را در «درجه» معرفی کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله می‌توانید به بی‌شمار موسیقی رایگان دسترسی پیدا کنید.

بهترین سایت‌های دانلود موسیقی ایرانی و خارجی

۹. راهنمای جامع خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس

بسیاری از فعالان بازارهای ارز‌های دیجیتال در ایران به‌دلیل تحریم برای معامله رمزارزها در سطح جهانی مشکلاتی دارند. در واقع به کاربران ایرانی خدمات داده نمی‌شود. بهترین راه‌حل استفاده از صرافی‌های ایرانی است که می‌توانند این مشکلات را حل کنند. یکی از این صرافی‌ها صرافی نوبیتکس است که باید کار با آن را به‌خوبی بیاموزید. در این مقاله از «درجه»، هرآنچه باید درباره صرافی نوبیتکس بدانید آورده شده است.

راهنمای جامع خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس

۱۰. نکاتی که پیش از خرید گیرنده دیجیتال باید بدانید

اگر می‌خواهید برنامه‌های تلویزیونی را با صدا و تصویر عالی ببینید و در عین حال به برنامه‌های متنوع‌تر تلویزیونی دسترسی داشته باشید، گیرنده دیجیتال تلویزیون مناسبتان است. این دستگاه نوعی مبدل است که کدهای دیجیتالی را از فرستنده دریافت و آنها را به کدهای آنالوگ تبدیل می‌کند. اگر تلویزیونتان قدیمی است، این گیرنده خیلی به‌درد‌تان می‌خورد. گیرنده دیجیتال در مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که موقع خرید یکی از آنها ممکن است کمی گیج شوید. اگر این مقاله از «درجه» را بخوانید، می‌توانید با خیال راحت یک گیرنده دیجیتال تلویزیون بخرید.

نکاتی که پیش از خرید گیرنده دیجیتال باید بدانید

درجه پر است از محتواهای این‌چنینی که از دغدغه شما برای انتخاب و خرید بهترین گزینه کم می‌کنند. برای مطالب کاربردی بیشتر سری به سایت درجه بزنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.