مزایای تعامل با مرکز تولیدی و پخش عمده کاپشن و پوشاک مردانه !

0

اولین توصیه برای خرید عمده کاپشن مردانه و انواع پوشاک مردانه به خریدار این است که پوشاک عمده را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کند. در ادامه به علت شرح این توصیه پرداخته شده است. مرکز تولیدی و پخش پوشاک مردانه دیورسومد با 30 سال تجربه در صنعت پوشاک در زمینه دوخت انواع کاپشن مردانه و پوشاک مردانه فعال است. دیورسو مد در سال 1370 فعالیت حرفه‌ای خود را در شهر بزرگ تبریز با شعار «همیشه و همه جا» آغاز کرده است. هدف مجموعه تولید لباس‌هایی است که مطابق با سلیقه آقایان ایرانی است .علاوه بر این، برند ایرانی دیورسومد استایل رسمی و روزمره زیبایی را ایجاد کرده است و طراحی و جنس البسه در این تولیدی به گونه‌ای انتخاب شده است که مناسب با فرهنگ و شرایط جغرافیایی ایران است.

تولیدی پوشاک مردانه دیورسومد از ابتدای فعالیت خود تاکنون پخش عمده کاپشن مردانه به سراسر ایران را انجام داده است. اکنون این تولیدی در تهران قرار دارد و فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرده است. از جمله تولیدات این برند ایرانی علاوه بر کاپشن مردانه موراد زیر است:

رونیکس
  • اورکت زمستانی مردانه
  • کاپشن بهاره و پاییزه دورو و تک رو
  • ژیله و پافر مردانه
  • پالتو و نیم پالتو مردانه
  • پالتو بارانی
  • پیراهن آستین بلند و آستین کوتاه با طرح های متنوع و پرطرفدار
  • انواع تیشرت نخی و پنبه‌ای و پولوشرت جودون (تیشرت یقه دار)
  • شلوار جین ( شلوار لی )
  • شلوار کتان، شلوار پارچه ای

پخش و تولیدی پوشاک دیورسومد

دیورسو مد تمامی محصولات خود را به صورت عمده به تهران و سراسر ایران ارسال کرده است. در واقع این تولیدی، پخش محصولاتش را خودش به بهترین نحو انجام می‌دهد. پای هیچ واسطه‌ای در میان نیست! وجه تمایز این تولید کننده ایرانی با سایر رقبای خود در بازار عمده کاپشن مردانه و پوشاک، قیمت ارزان و کیفیت عالی محصول است. این مجموعه همیشه برای تولید انواع پوشاک مردانه از با کیفیت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار استفاده کرده است.

مجموعه دیورسومد در تیم خود با تجربه ترین خیاط‌ها و طراح‌ها را دارد و همیشه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعتی برای دوخت محصولات استفاده کرده است. طراحان مجموعه با علم به صنعت مد و فشن، همواره برترین طرح‌ها را برای کاپشن‌های مردانه و سایر پوشاک مردانه طراحی کرده اند. این دقت و ظرافت باعث شده که تمامی محصولات دیورسومد توانایی رقابت با لباس‌های خارجی و وارد شده به کشور را از نظر کیفیت، مدل و طرح داشته باشد.مزایای تعامل با مرکز تولیدی و پخش عمده کاپشن و پوشاک مردانه

شرایط خرید پوشاک مردانه به صورت عمده و سازمانی از تولیدی لباس مردانه

عموماً خرید عمده کاپشن مردانه و پوشاک سازمانی به چهار صورت زیر است :

  • سری دوزی
  • شخصی دوزی
  • دوخت اختصاصی
  • امانی فروشی

خرید و فروش عمده پوشاک مردانه به روش سری دوزی و امانی فروشی

برای سفارش عمده کاپشن مردانه و انواع پوشاک مردانه به صورت سری دوزی، خریدار می‌تواند هر تعداد کاپشن یا پوشاک با هر سایزی که مورد نیازش است را خریداری کند. این روش خرید عمده لباس مورد استقبال فروشندگان پوشاک در بوتیک و پاساژها قرار گرفته است.

تولیدی لباس مردانه دیورسومد با روش امانی فروشی، این امکان را برای خریدار فراهم کرده است که طی توافق صورت گرفته بین تولید کننده لباس و خریدار، خریدار بتواند باقیمانده محصولات را در مدت زمان مشخص و طی شرایط از پیش تعیین شده مرجوع کند.

خرید و فروش عمده پوشاک مردانه به روش شخصی دوزی

در روش شخصی دوزی، خریدار معمولا کارفرما شرکت‌ها و مجموعه‌هایی هستند که شرایط کاری خاصی دارند. به عنوان مثال محیط کار بسیار گرم یا بسیار سرد است، یا برخی از کارکنان قد بسیار بلند یا کوتاه دارند و … . این موارد باعث می‌شود کارفرما لباس با جنس خاصی را برای کارکنان خود بخواهد و نیاز باشد که خیاطان به صورت شخصی سایزبندی و اندازه‌های مورد نیاز کارکنان را تهیه کنند.

خرید و فروش عمده پوشاک مردانه به روش دوخت اختصاصی

در دوخت اختصاصی نیز کارفرما می‌تواند طرح لباس، جنس، ویژگی و سایز مورد نظر خود را از هر نوع لباسی که در نیاز دارد سفارش دهد و دقیقا همان چیزی را که در نظر دارد از تولیدی البسه تحویل بگیرد. معمولا سازمان های بزرگ با کارکنان زیاد در بخش‌های متفاوت یا مجموعه‌ها و شرکت‌های خصوصی که استایل و هویت خاصی دارند از این گزینه استقبال زیادی می‌کنند.

در این بخش مواردی که در خرید عمده پوشاک مردانه بر قیمت نهایی البسه تاثیر می‌گذارد، به صورت مختصر ذکر شده است:

  • تعداد و نوع کالای مورد نیاز
  • زمان تحویل پوشاک
  • نوع همکاری و سفارش صورت گرفته ( سری دوزی ، امانی و … )
  • جنس پارچه مورد نیاز
  • پیچیدگی طراحی مورد نیاز کارفرما

با خرید از مرکز تولیدی و پخش عمده کاپشن مردانه تهران، خریدار می‌تواند بدون پرداخت هزینه اضافه به واسطه‌های خرید و فروش، پوشاک عمده مردانه را با مبلغ بسیار مناسبی تهیه کند، از کیفیت کالا مطمئن باشد و از گارانتی یک ساله کاپشن مردانه استفاده کند. خریدار قبل از خرید عمده پوشاک مردانه، می‌تواند یک نمونه از لباس مردانه مورد نیاز را دریافت کند، بررسی کند و سپس سفارش دهد.

تولیدی کاپشن مردانه دیورسو خرید عمده را به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری برای مخاطبین خود در سراسر کشور فراهم کرده است و امکان ارسال سفارشات به سراسر ایران را دارد. همچنین امکان پرداخت نقدی و اقساطی را نیز برای مخاطبان خود فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید عمده کاپشن مردانه و پوشاک مردانه به سایت diversomode.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های 02188360878 – 09024018487 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.