6 دلیل فروش ماشین دست دوم با خودرو 45

0

چرا باید ماشین دست دوم خودمان را در خودرو 45 بفروشیم؟ این پلتفرم چه مزیت‌هایی برای فروشندگان خودروهای کارکرده دارد؟ اغلب کسانی که می‌خواهند ماشین کارکرده خودشان را از طریق وب‌سایت خودرو 45 به فروش برسانند با سوالاتی مشابه این پرسش‌ها در ذهن خودشان مواجه هستند. دلیل مطرح شدن این سوالات این است که زمان زیادی از فروش اینترنتی ماشین در ایران نمی‌گذرد و این روش خرید و فروش هنوز برای افراد زیادی ناآشنا و مبهم است.

به همین خاطر در اینجا دلایلی که می‌تواند مزیت رقابتی خودرو با سایر فروشندگان آنلاین و سنتی باشد را برایتان آورده‌ایم. این دلایل تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این پلتفرم نسبت به سایر رقبای خودش است؛ و اگر یک‌بار خرید یا فروش ماشین با خودرو 45 را تجربه کنید، امکان کشف سایر مزیت‌های رقابتی خودرو 45 در آسان‌تر شدن فروش ماشین‌های کارکرده را هم خواهید داشت.

1) فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 بدون واسطه

ماشین دست‌اول را همه دوست دارند و برای خریدنش صف می‌کشند؛ اما به محض اینکه ماشین از درب کارخانه بیرون می‌آید، دیگر نمی‌توانید برای آن مشتری ثابت‌قدم و خریدار واقعی پیدا کنید. چون در بازار آزاد این دلال‌ها هستند که قیمت نهایی را تعیین می‌کنند، نه خریدار و فروشنده.

رونیکس

اگر می‌خواهید ماشین خودتان را به خریدار واقعی آن و به بالاترین قیمت بفروشید، خودرو 45 را به خاطر داشته باشید. این وب‌سایت تمام دلال‌ها و واسطه‌ها را حذف می‌کند تا شما بتوانید مشتری واقعی ماشین کارکرده خودتان را پیدا کنید و فروش ماشین دست دوم با خودرو 45 را به سرانجام برسانید.

2) حذف خریداران متعدد ماشین و انتخاب بهترین خریدار

به محض اینکه ماشین سواری‌تان را برای فروش آگهی می‌کنید، خریداران متعدد در محل حاضر می‌شوند و قصد دارند که ماشین را به قیمت ارزان بخرند. اگر هر روزتان را صرف گفتگو با این افراد کنید زمان زیادی را از دست می‌دهید و در نهایت ممکن است حتی ماشینتان هم به فروش نرود.

خودرو 45 این امکان را برای فروشندگان ماشین‌های دست دوم فراهم کرده که بدون درگیر شدن با خریداران متعدد ماشین خودشان را بفروشند. با کمک این پلتفرم امکان آگهی کردن ماشین در ویترین سایت خودرو 45 و نهایی کردن معامله با خریدار واقعی را پیدا می‌کنید. حتی می‌توانید ماشین کارکرده خودتان را به خودرو 45 هم بفروشید و فوری به پول خودرو دست پیدا کنید.

3) تعیین قرار فروش ماشین دست دوم به صورت آنلاین

برای تعیین کردن زمان کارشناسی ماشین لازم نیست که چند بار تا بنگاه بروید یا به فروشنده واسطه زنگ بزنید! چون خودرو 45 این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده است که ماشین خودشان را برای کارشناسی آماده کرده و در بازه زمانی که توسط این وب‌سایت رزرو کرده‌اند برای کارشناسی ببرند.

این روش رزرو زمان کارشناسی ماشین می‌تواند تا حد زیادی در زمانی که باید برای پیدا کردن کارشناس و تماس با وی برای تعیین زمان دقیق ملاقات صرف کنید صرفه‌جویی کند.

4) کارشناسی خودرو در نزدیک‌ترین شعبه به مشتری

خودرو 45 فقط در تهران شعبه ندارد. با توجه به اینکه افراد زیادی ممکن است امکان مراجعه به پایتخت برای کارشناسی ماشین سواری خودشان را نداشته باشند، خودرو 45 این امکان را برای فروشنده‌های خودروهای دست دوم فراهم کرده که در نزدیک‌ترین نمایندگی حاضر شوند.

برای اینکه زمان ملاقات شما با کارشناسان خودرو 45 درست در محلی باشد که نیاز دارید، فقط باید آدرس شهر را در قسمت فروش ماشین در وب سایت خودرو 45 وارد کرده و در نهایت شعبه نمایندگی مد نظرتان را انتخاب کنید.

5) ارزیابی دقیق تمامی بخش‌های فنی و ظاهری خودرو کارکرده

زمانی که در محل نمایندگی خودرو 45 حاضر می‌شوید فقط باید ماشین را تحویل کارشناسان دهید تا به طور دقیق خودروی شما ارزیابی شود. کارشناسی خودروهای دست دوم در خودرو 45 رایگان است و با کمک متخصصین این شرکت می‌توانید از معایب پنهان خودرو که می‌تواند روی قیمت آن تأثیر داشته باشد باخبر شوید.

در نهایت پس از ارزیابی دقیق ماشین، قیمتی که برای خودروی شما مناسب است اعلام می‌شود. پس از آن دیگر مسئولیت فروش ماشین یا نگه داشتن آن با فروشنده است و می‌توانید همان لحظه خودروی خودتان را معامله کنید.

6) انتقال آنی سند خودرو و پرداخت مبلغ نهایی

وقتی فروش ماشین را توسط خودرو 45 انجام می‌دهید، این امکان برایتان وجود دارد که سند را به صورت آنی به نام خریدار منتقل کنید. البته انتقال سند به شرط تسویه کامل مبلغ ماشین با فروشنده است و از بابت امن بودن معامله خیالتان راحت خواهد بود.

با توجه به اینکه به صورت فوری مبلغ معامله ماشین برایتان واریز می‌شود، برنامه‌ریزی برای فروشندگان راحت‌تر خواهد بود. با این روش فروش ماشین، فرصت این را دارید که با عددی که دریافت کرده‌اید یک ماشین نو بخرید یا پول را برای مواردی که ضروری هستند و ماشین را به خاطر آن‌ها فروخته‌اید استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.