چگونه وکیل کیفری متخصص در تهران را پیدا کنیم؟

0

پیدا کردن یک وکیل کیفری متخصص در زمانی که درگیر مشکل و مساله‌ای هستید، کار بسیار سختی است. به همین دلیل بهتر است از همین الان به دنبال یک وکیل کاربلد باشید تا در صورت وقوع هر جرمی، تحت شرایط اضطراب آور مجبور به تصمیم گیری نشوید. بسیاری از افراد نه از روی قصد و عمد بلکه کاملا سهوی درگیر پرونده‌های کیفری می‌شوند. به عنوان مثال فردی که با اتومبیل خود با شخص دیگری تصادف کرده و فرد در اثر ضربه فوت می‌کند. اگر راننده مقصر نباشد و سرعتی برابر با سرعت مجاز داشته باشد، درگیر یک قتل غیرعمد شده است. بنابراین ضرورت حضور یک وکیل کیفری را کنار خود احساس می‌کند.

وکیل کیفری کیست؟

وکلا هرکدام در یک حوزه تخصصی فعالیت می‌کنند، مانند وکیل حقوقی، وکیل خانواده یا وکیل امور ملکی. در این بین گروهی به نام وکلای کیفری هم هستند که روی پرونده‌های کیفری مانند قتل، پولشویی و جعل فعالیت می‌کنند. این جرایم از آن دست جرم‌هایی هستند که حتی اگر شاکی خصوصی هم وجود نداشته باشد، باز هم درگیر مجازات می‌شوند.

وکیل متخصص حوزه کیفری فردی است که از موکل خود براساس اصل 35 قانون اساسی دفاع می‌کند. در بسیاری از اوقات افراد گمراه شده و ناخواسته در مسیر خلاف قرار می‌گیرند. برخی اوقات این موضوع به دلیل مشکلات مالی شدید صورت می‌گیرد. در هر صورت، فرد از کاری که انجام داده پشیمان است و قصد دارد تا آن را جبران کند.

رونیکس

وظیفه وکیل است که طرح دعوی کرده و تمام تلاش خود را برای شرح واقعیت به کار بگیرد. وکیل مورد نظر باید عادل بوده و در این حوزه تخصص داشته باشد. بنابراین می‌تواند راحت‌تر به دنبال حقیقت بوده و در دادگاه نقش فعال‌تری ایفا کند.

حوزه فعالیت وکیل کیفری

کلیه امور جزا در حوزه فعالیت یک وکیل امور کیفری قرار می‌گیرد. مواردی مانند قتل چه عمد و چه غیر عمد، مصرف یا حمل مشروبات الکلی، جعل سند یا پول، کلاهبرداری یا پولشویی و ضرب و شتم در دسته بندی امور جزا قرار می‌گیرند. به طور کلی هر کاری که انجام یا عدم انجام آن از سوی قانون به عنوان جرم شناخته شود، مجازاتی در پی دارد. برخی از این جرایم در دسته بندی جزا و برخی دیگر از امور مدنی و غیره قرار می‌گیرند.

یک وکیل باید تعهد کند که تمام تلاش خود را برای پیگیری پرونده شما به کار گیرد. البته این موضوع با طرفداری از فرد خطاکار یکی نیست. هر وکیلی سوگند می‌خورد که تا حد توان و در چهارچوب قانون از موکلش دفاع کند، حتی اگر موکل جرمی را مرتکب شده باشد. بنابراین فرقی ندارد که مقصر باشید یا خیر، حتما برای پیشبرد پرونده قانونی خود نیاز به یک وکیل کاربلد در زمینه امور کیفری دارید.

ویژگی‌های یک وکیل کیفری متخصص چیست؟

یک وکیل قتل یا جعل توانمند باید بتواند در دادگاه به خوبی و با مهارت دفاع کند. هرچه شخص بهتر بتواند دفاعیه خود را ارائه دهد، احتمال کسب نتیجه مطلوب بیشتر می‌شود. علاوه بر این، نحوه صحبت کردن وکیل باید رسا و شیوا باشد. کلمات به شکل درستی ادا شوند و لحن کاملا محترمانه باشد. علاوه بر این، وکیل باید در زمینه دفاعیه اطلاعات زیادی داشته باشد.

وجود سال‌ها تجربه و تحقیق در این زمینه می‌تواند نشانه‌ای برای یک دفاع قوی در دادگاه باشد. همچنین شخص مورد نظر شما باید پرونده‌های موفق دیگری هم داشته باشد. در صورتی که سابقه کار کمی داشته و تعداد پرونده‌های موفق او کم است، سپردن پرونده به وی ریسک زیادی دارد.

همچنین باید شخص صبوری باشد زیرا دادگاه مکانی برای داد و فریاد و اعمال خشونت نیست. بلکه فرد باید بتواند در عین آرامش صحبت کرده و قاضی را راضی کند. از طرفی مقید به رازداری باشد و جزئیات پرونده موکل خود را با هیچ فرد دیگری در میان نگذارد. دریافت هزینه معقول و تلاش برای کسب بهترین نتیجه باید از دیگری ویژگی‌های وکیل امور کیفری باشد.

چگونه می‌توانید بهترین وکیل امور کیفری را پیدا کنید؟

برای پیدا کردن بهترین وکیل امور کیفری راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. یکی از اولین راه‌ها این است که اگر اطرافیانتان سابقه همکاری با یک وکیل را دارند از آن‌ها مشورت بگیرید. راه دیگری هم که برای پیدا کردن یک وکیل متخصص پیشنهاد می‌کنیم این است که در بین موسسات حقوقی مختلف تحقیق کرده و با وکلای مختلف ملاقات کنید. موسسه حقوقی که پرونده‌های موفق فراوانی داشته و تیم وکلای قوی و متخصصی هم دارد، بهترین گزینه شما برای استخدام است.

سخن پایانی

از بین موسسات حقوقی مختلفی که در حال فعالیت هستند، انتخاب بهترین گزینه کار سختی است. گروه وکلای عدل ایرانیان، با سال‌ها سابقه در این زمینه می‌توانند شما را در کسب نتیجه مناسب در دادگاه همراهی کنند. این موسسه، گروه وکلای مختلفی در حوزه‌های تخصصی داشته که به صورت تمام وقت روی پرونده شما کار می‌کنند.

ویژگی دیگر عدل ایرانیان این است که تا پایان پرونده همیشه دو وکیل به صورت همزمان تمرکز خود را روی پرونده شما می‌گذارند. این موضوع هم احتمال حصول نتیجه مطلوب را افزایش می‌دهد و هم همیشه یکی از آن‌ها در دسترس شما است.

اگر نیاز به هرگونه مشاوره حقوقی چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری داشته باشید، می‌توانید با شماره 02147783 تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن یک وقت مشاوره رزرو کنید. علاوه بر این، برای هرگونه مشاوره اولیه‌ای هم می‌توانید با همین شماره تماس بگیرید.

منبع: www.adleiranian.co

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.