10 اکسسوری جذاب که هر بانویی باید در جعبه جواهراتش داشته باشد

0

مد و فشن، در واقع جدیدترین و محبوبت ترین سبک لباس پوشیدن، آرایش مو و یا استفاده از زیورآلات ترند می‌باشد. یک استایل و ظاهر شیک، ترکیبی از آخرین زیورآلات مد وفشن است. ظاهر شما، بدون اینکه نیاز به سخن گفتن باشد، بیانگر شخصیت شما است. هر خانمی برای زیبا شدن استایل خود از اکسسوری‌های خاص خودش استفاده می‌کند. همه خانم‌ها به دنیای زیورآلات علاقه‌مند هستند، همانطور که وجود برخی از پوشاک در کمد لباس هر خانمی واجب است، انواع مختلف زیورآلات، نیز باید در جعبه جواهرات هر بانوی امروزی وجود داشته باشد. هماهنگ سازی زیورآلات با نوع پوششی که دارید، باعث می‌شود زیبایی شما دو چندان گردد. برای بانوان به روز بودن فاکتور مهمی است، اگر شما نیز می‌خواهید همیشه خوش استایل باشید باید بدانید که داشتن کدام زیورآلات ضروری است، پس در ادامه با ما همراه شوید.

جعبه جواهرات

نگهداری از جواهرات در منزل دغدغه خیلی از بانوان بوده و راه حل کلیدی آن خرید جعبه جواهرات مستحکم با فضای بهینه است. وجود یک جعبه جواهرات زنانه روی دراور یا میز مطالعه که همیشه به آن دسترسی داشته باشید یک ضرورت است. با صندوق جواهرات همه وسایل ریز و درشت قیمتی و نیمه‌قیمتی در یک محل قرار می‌گیرند و به زبان ساده‌تر این جعبه کوچک یک ارگانایزر یا نظم‌دهنده زیبا و دکوراتیو است. جعبه‌های جواهرات با طرح‌های مدرن و کلاسیک یا با تزئینات سنتی تولید می‌شوند.

جواهرات زینت بخش استایل بانوان
رونیکس

تمام بانوان و دختران جوان حتی از سنین کودکی علاقمندند که در تمامی مجالس و مهمانی‌ها مورد توجه باشند، برای هر خانمی که می‌خواهد منحصر به فرد باشد، داشتن یک مجموعه نسبتاً کامل از اکسسوری‌های طلا و جواهر در جعبه جواهرات شخصی، بسیار ضروری و مهم است. در ادامه شما را با زیورآلاتی که هر بانویی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد، آشنا می‌کنیم.

گوشواره طلا

آویختن جواهرات و اضافه‌کردن هر شی تزئینی جانبی به استایل یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های آماده شدن است. چه برای یک میهمانی آماده شوید چه برای یک عصرانه غیر رسمی و دورهمی با دوستان، همیشه انتخاب جواهرات و زیورآلات قسمت مهمی از آماده شدن به شمار می‌رود. نیازی نیست جواهرات زیادی به خود بیاویزید تا شیک و زیبا شوید بلکه می‌توانید با ساده‌ترین جواهرات چهره‌ای زیبا و به یاد ماندنی از خودتان به جای بگذارید. گاهی اوقات، یک گوشواره طلا ساده تمام آن چیزی است که برای تکمیل کردن استایل نیاز دارید. گوشواره‌ها به شما چهره‌ای کلاسیک و در عین حال شیک می‌دهند.

گردنبند طلا

گردنبندها اگر با لباس مناسب ست شوند، می‌توانند جلوه بسیاری به استایل شما بدهند. حتی یک زنجیر ساده می‌تواند درعین سادگی بسیار شیک و جذاب باشد. به افرادی که طرفدار سادگی و در عین حال زیبایی هستند، پیشنهاد می‌کنیم از گردنبند کارتیر زنانه کمک بگیرند. این مدل زیورآلات را می توان به سادگی با هر لباسی پوشید. خرید گردنبند طلا ظریف و داشتن در جعبه جواهرات به شما را در انتخاب اکسسوری برای استایل‌های مختلف کمک بزرگی می‌کند.

انگشتر طلا

انگشترها جزو لاینفک جواهرات هر خانم شیک پوشی می‌باشند. این اکسسوری در جنس ها و طرح‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند، از انگشترهای نگین‌دار طلا گرفته تا انگشترهای بدون نگین در سایزهای بزرگ و ظریف، به گونه‌ای که پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند. خرید انواع انگشتر طلا زنانه یکی از چیزهایی است که می‌تواند بانوان را بسیار خوشحال کند.

ساعت مچی

با وجود اینکه ساعت مچی در ابتدا وسیله‌ای برای بیان و اندازه‌گیری زمان بود، اما به لطف تکنولوژی و پیشرفت صنعت فشن، مفهوم ساعت دست‌خوش تغییرات زیادی شده و امروزه به‌عنوان بخشی از پوشش و استایل افراد شمرده می‌شود، به‌طوری‌که ساعت زنانه برای خانم‌ها جزو زیورآلاتی است که به بخش مهمی از شخصیت آن‌ها مبدل شده است.

دستبند زنانه

در کنار ساعت‌ها دستبندهای مد روز می‌توانند به صورت ست‌های هیجان انگیز جلوه‌ای خاص داشته باشند. انواع مختلفی از دستبندهای طلا مانند، دستبند سنگی، چرمی، دستبند با نگین‌های سنگ و جواهر توانسته اند سبک‌های شگفت انگیزی برای انتخاب بوجود آورند. بطوری که، زیبایی و جلوه آنها در کنار یک ساعت مچی خوش دست چند برابر می‌شود. پیشنهاد ما این است که حتما یک مدل دستبند طلا ظریف و سبک در جعبه زیورآلات خود داشته باشید تا برای استایل روزانه خود از آن استفاده کنید.

پابند طلا

پابندها با طرح خاصی که دارند زیبایی پای خانم‌ها را دوچندان می‌کنند. امروزه خلخال‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و خانم ها می‌توانند در مهمانی‌های رسمی و یا دورهمی‌های خودمانی از انواع طرح و مدل پابند مناسب با تیپ و استایل خود استفاده نمایند. خوشبختانه طراحی های مدل‌های پابند طلا آنقدر متفاوت و جذاب است که با انتخاب آن‌ها با توجه به هر سلیقه و استایلی امکان‌پذیر است.

گردنبند های چند لایه

این مدل گردنبندها با هر استایل و لباسی به خوبی سازگاری دارند. شما می‌توانید لایه‌های گردنبند خود را هم با لباس‌های رسمی و همچنین با لباس‌های کژوال خود ست کنید. این اکسسوری‌ها سبب می‌شوند تا گردن شما بلندتر و خوش فرم تر به نظر برسد، به بیان دیگر به زیبایی شما کمک خواهند کرد. این گردنبندها نیز در طرح‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند.

زیورآلات مزین به مروارید

یک نیم ست ظریف و زیبا از مرواریدهای درخشان می‌تواند به شما ظاهری بسیار زیبا ببخشد. مرواریدها به خصوص با پوستهای سبزه و یا تیره بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این زیورآلات منحصربه فرد، ترکیب بسیار چشم نوازی از سادگی و در عین حال ظرافت و زیبایی هستند، همین امر آن‌ها را به بهترین انتخاب برای هر مراسمی تبدیل می کند.

النگوهای زنانه

هنگامی که نام النگو طلا بر زبان می‌آید، بسیاری از افراد به گذشته‌ها فکر می‌کنند. در گذشته استفاده از النگوها نوعی فخر فروشی به حساب می‌آمد و نشان‌دهنده‌ جایگاه اجتماعی افراد بود. طراحان ماهر طلا و جواهرات با تغییر سبک طراحی و مدرن سازی شکل و ظاهر این زیورآلات توانستند نسل جدیدی از النگوهارا به بازار عرضه کنند که بسیار هم کار ساز بوده و در سال‌های اخیر شاهد استقبال مردم از النگوهای مختلف بخصوص النگو طلا اسپرت هستیم. این سبک النگو در طرح‌ها و مدل‌های مختلف توانسته‌اند جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای باشند.

ست و نیم ست جواهرات

تقریبا می‌توان ادعا کرد همه خانم‌ها عاشق ست و نیم ست طلا و جواهر هستند. امروزه طیف وسیعی از مدل‌های این زیورآلات از طرح‌های کلاسیک و ظریف گرفته تا سبک آرت دکو و جواهرات مدرن عجیب و غریب، در قالب ست کامل و نیم ست در دسترس می باشند. مهمترین و ماندگارترین ست جواهر برای هر خانمی، ست جواهر عروسی است. این ست به دلیل خاطره مهمی که با رنگ و بوی عشق دارد، همیشه ماندگار و مهم است. تنوع زیاد این اکسسوری مانند انواع واقسام نیم ست‌های جواهر، سنگ‌های قیمتی، طلا طرح تراش و … توانسته پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای باشد.

کلام آخر

مد روز بودن برای بانوان امروزی فاکتور مهمی است، اگر شما نیز می‌خواهید مد روز باشید باید بدانید که برای جذاب‌تر شدن ظاهرتان از کدام زیورآلات استفاده کنید. دنیای زیورآلات و جواهرات بسیار متنوع است. در میان انواع مختلف زیورآلات، آیتم‌هایی که در بالا قید شد از مواردی است که هر بانوی شیک پوشی باید آن‌ها را داشته باشد. این اکسسوری‌ها جز وسایل جانبی و تزئینی پوشش محسوب می‌شوند، استفاده جداگانه و یا ترکیبی آنها، اگر به درستی انجام شوند، می‌توانند زیبایی ظاهر شما را دوصد چندان کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.