کتاب درسی از کجا تهیه کنیم؟

0

خرید کتاب های درسی و کمک درسی یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی است. بدون شک شما نمی توانید بدون در اختیار داشتن کتاب درسی، اقدام به درس خواندن بکنید. پس اولین قدم در شروع هر سال تحصیلی، خرید کتاب های درسی مورد نیاز برای آن پایه است. علاوه بر این کتاب ها، شما به کتب کمک درسی نیاز دارید تا بتوانید به خوبی از پس یادگیری مباحث هر پایه بربیایید. به صورت کلی شما می توانید از طریق دو روش، اقدام به خرید کتاب درسی بکنید. در ادامه به توضیح و بررسی این دو روش می پردازیم.

روش اول: خرید کتاب درسی با ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کشور

در چند سال اخیر، نحوه خرید کتب درسی عوض شده و شکل جدیدی به خود گرفته است. یکی از روش هایی که در این زمینه وجود دارد، ثبت نام اینترنتی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کشور است. در این روش همه دانش آموزان باید توسط مدیر مدرسه خود در سامانه سناد دانش آموزی عضو شوند تا بتوانند اقدام به ثبت نام کتب مورد نیاز خود بکنند. بدیهی است که این روش سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد و بسیاری از دانش آموزان و والدین نمی توانند از طریق آن اقدام به ثبت نام و خرید کتب بکنند. به همین دلیل روش دیگری نیز برای این کار، در نظر گرفته شده است.

روش دوم: خرید کتاب درسی به صورت آنلاین

دومین روش برای دسترسی به کتاب های درسی، خرید به صورت آنلاین است. در این روش شما باید یک سایت خرید کتاب مطمئن و معتبر را در نظر گرفته و کتب موردنظر خود را به آن سفارش بدهید. خرید کتاب های درسی از این روش به مراتب ساده تر از روش اول بوده و شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری به کتاب های مورد نیاز خود برسید.

رونیکس

این روش دیگر نیازی به عضویت نداشته و شما می توانید خودتان بدون اینکه وابسته به شخص دیگری باشید، کتاب های سال تحصیلی تان را خریداری کنید. در این روش مهم ترین اصل، معتبر بودن سایت مورد نظر است. یکی از سایت های معتبر و تضمین شده در این زمینه، یونی کتاب است. در ادامه بیشتر درباره سایت یونی کتاب و مزایای خرید از آن توضیح می دهیم.

یونی کتاب بهترین سایت برای خرید آنلاین کتاب های درسی

یونی کتاب یک سایت کاملا معتبر برای خرید کتاب درسی است. شما می توانید با اطمینان خاطر کامل و بدون کمترین نگرانی، سفارش های خود را در این سایت ثبت کرده و آن ها را درب منزل دریافت کنید. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و مسیر پیشرفت را با سرعت باورنکردنی پیموده است تا اینکه امروزه توانسته بیشتر از 50000 جلد کتاب، به مشتریان خود ارائه دهد. این سایت خدمات بسیار گسترده ای به مشتریان خود ارائه می دهد که در این قسمت به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

خرید کتاب درسی

اولین خدمتی که سایت یونی کتاب ارائه می دهد، امکان خرید انواع کتاب درسی برای تمام پایه ها و مقاطع تحصیلی است. شما می توانید تمام کتب درسی مورد نیاز خود را از این سایت خریداری کنید و دیگر نیازی نیست که سختی ها و مشکلات ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی و… را پشت سر بگذارید.

خرید کتاب کمک درسی

ارائه انواع کتاب های کمک درسی نیز یکی دیگر از خدمات این سایت است. خرید کتاب کمک درسی، برای تمام مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا سال دوازدهم، در این سایت موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود از بین آن ها خریداری کنید. کتاب های کمک درسی موجود در مجموعه یونی کتاب از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، یعنی شما می توانید از انواع انتشارات موجود در این زمینه، کتاب های دلخواه خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

خرید کتاب کنکور

مجموعه یونی کتاب، یک بانک کامل از انواع و اقسام کتاب های کنکور است. می دانید که کنکور یکی از حساس ترین آزمون های دوران تحصیل هر فرد محسوب می شود، پس تهیه کتاب های مناسب برای آماده سازی جهت شرکت در این آزمون نیز اهمیت بسیاری دارد. مشاوران فعال در یونی کتاب، در این زمینه قبل از خرید به شما مشاوره می دهند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کتاب ها را برای خودتان خریداری کنید. در یونی کتاب، کتاب های کنکور بسیار متنوعی از ناشران گوناگون نظیر قلم چی، گاج، خیلی سبز، کلاغ سپید، مهر و ماه و… وجود دارد، پس هنگام خرید کتاب کنکور هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

خرید کتاب های دانشگاهی

اگر به دنبال یک سایت معتبر برای خرید کتاب دانشگاهی هستید، یونی کتاب یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. یونی کتاب دارای یک مجموعه کامل از انواع کتاب های دانشگاهی برای انواع رشته هاست. کتاب هایی از ناشران مختلف نظیر مدرسان شریف، نشر معارف، نشر رشد، ساد، ارسباران، ققنوس، سمت و… در سایت یونی کتاب وجود دارند و شما می توانید به راحتی هر کدام را که تمایل دارید، سفارش داده و خریداری کنید.

چرا یونی کتاب را برای خرید کتاب های درسی انتخاب کنیم؟

تا اینجا با خدمات مختلف سایت یونیکتاب آشنا شدیم و دیدیم که شما در هر زمینه ای که نیاز به خرید آنلاین کتاب داشته باشید، می توانید به این سایت (https://uniketab.com/) مراجعه کنید و از این خدمات بهره مند شوید. در این قسمت قصد داریم تا با مزایای خرید از این سایت آشنا شویم. این مزیت ها باعث شده تا اغلب افراد بدون درنگ، یونی کتاب را برای خرید انتخاب کنند. برخی از مزایای خرید از یونی کتاب به شرح زیر هستند.

  • ارسال رایگان سفارش ها بدون نیاز به پرداخت هزینه پست
  • ارائه تخفیف های ویژه و هیجان انگیز
  • خرید انواع کتاب های درسی و غیردرسی ارزان تر از بازار
  • تضمین کیفیت کتاب های دریافتی
  • ارائه آخرین نسخه چاپ شده کتاب های درسی و غیردرسی
  • امکان مرجوع کردن کتاب ها در صورت بروز هر گونه مشکل
  • امکان بازگشت محصول و دریافت وجه در صورت تمایل
  • دریافت سفارش ها درب منزل در کمترین زمان ممکن

سخن پایانی

تهیه انواع کتاب های درسی، اولین کاری است که قبل از شروع هر سال تحصیلی باید انجام دهید. برای این کار یا باید از طریق سامانه سناد دانش آموز یا از طریق خرید آنلاین کتب درسی اقدام کنید. در روش دوم شما به یک سایت معتبر نیاز دارید که در این زمینه، یونی کتاب یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود. یونی کتاب یک مجموعه بسیار بزرگ از 50 هزار جلد کتاب است که به ارائه انواع کتب درسی، کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، غیردرسی و… می پردازد. خرید از این فروشگاه مزایای زیادی برای مشتریان به دنبال دارد که شما هم می توانید به راحتی از آن ها بهره مند شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.