پرواز ترکیش استانبول تهران

0

پرواز ترکیش استانبول تهران

سفر به شهرهای ترکیه و به‌خصوص استانبول واقعا جذاب است. درعین‌حال اگر برای این سفر برنامه‌ریزی کاملی داشته باشید و بودجه خوبی کنار گذاشته باشید، حتما سفری دل‌انگیز و پرخاطره را برای خود و خانواده ثبت خواهید کرد. البته روند سفر نیاز به دقت در جزئیات آن مانند انتخاب هتل مناسب، خرید بلیط تهران استانبول با قیمت مناسب و کیفیت بالا، گزینش رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه و باکیفیت و مواردی ازاین‌دست دارد. درعین‌حال پیدا کردن ایرلاینی که امنیت در پرواز و کیفیت در خدمات‌رسانی به مسافران را داشته باشد و هنگام خرید بلیط استانبول به تهران خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه دهد، اهمیت بسیار زیادی دارد. نمی‌توان انکار کرد که یکی از بخش‌های مهم در هر سفری، مسیر رفت‌وبرگشت آن است. ثبت خاطرات خوش در مسیر می‌تواند تمام سفر را جذاب کند.

در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی در کشور ترکیه و در زمینه حمل‌ونقل مسافران فعالیت می‌کنند؛ اما شاید بتوان گفت که ترکیش ایرلاین بهترین گزینه در بین تمام ایرلاین‌های این کشور است و محبوبیت زیادی بین مسافران دارد. در ادامه قصد دارم برخی از ویژگی‌های این ایرلاین و پرواز ترکیش استانبول تهران را بررسی کنم. همراه من بمانید.

رونیکس

تاریخچه فعالیت ایرلاین ترکیش

این شرکت هواپیمایی محبوب ترکیه‌ای در سال 1993 فعالیت خود را آغاز کرد. روند کاری این شرکت در مسیر مدرن سازی ناوگان هواپیمایی ترکیه بود و به دلیل انجام فعالیت‌های مناسب و منحصربه‌فرد خود، بعد از مدت کوتاهی توانست چند جایزه متعدد دریافت کند.

روند کاری این ایرلاین تا جایی پیش رفت که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و در سال 2015 شایسته دریافت عنوانی با نام بهترین شرکت هواپیمایی اروپا شد. همچنین این شرکت توانست عنوان چهارمین ایرلاین برتر در دنیا را به دست بیاورد.

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای در طول روز به 300 مقصد مختلف جهان در قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات‌متحده پرواز دارد. همچنین شما هم می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از این ایرلاین و خدمات منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. درعین‌حال و به دلیل اینکه گردشگران زیادی دوست دارند با خرید بلیط تهران استانبول به این شهر توریستی زیبا در ترکیه سفر کنند، همکاری خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیش و ایران صورت گرفته است.

امکانات و خدمات ترکیش ایرلاین چیست؟

 

این شرکت هواپیمایی به دلیل برخورداری از چند ویژگی جذاب، قابل‌توجه است. اولین مسئله ارائه کیفیت بسیار خوب در ارائه امکانات و خدمات به مسافران است. علاوه بر آن هواپیماهای مدرن و مجهزی برای حمل مسافران در نظر گرفته شده است و مسافران می‌توانند امنیت بالای پرواز را در کنار طعم خوشایند تمام غذاهای این ایرلاین تجربه کنند.

ویژگی جالب و قابل‌توجه دیگری که در این ایرلاین به آن دقت شده، منوی غذاهای آن است. این شرکت هواپیمایی انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ای و بین‌المللی را با کیفیت خود طبخ می‌کند و به مسافران خود ارائه می‌دهد. درعین‌حال غذاهای سنتی آن از غذاهای دوران عثمانی الهام گرفته‌ است تا بتوانید امکانات مدرن و همراه با فناوری‌های روز را با غذاهایی سنتی و نوستالژیک به‌طور همزمان تجربه کنید. به عبارتی در پرواز با ایرلاین ترکیش می‌توانید در مدرن‌ترین هواپیماها به دل تاریخ سفر کنید و در شهر تاریخی و زیبای استانبول پیاده شوید.

درنهایت اینکه محبوبیت این ایرلاین فقط توسط مسافران ایرانی تایید نشده؛ بلکه بسیاری از مجلات تخصصی در زمینه شرکت‌های هواپیمایی و مجلات گردشگری، بعد از بررسی کیفیت پرواز شرکت ترکیش ایرلاینز، آن را در رده بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان جای دادند. به همین دلیل اگر شما هم برای خرید بلیط تهران استانبول و ایرلاین مناسب، هنوز تردید دارید، با این توضیح می‌توانید به سراغ ترکیش ایرلاینز بروید و خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

انواع کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش

یکی دیگر از جذابیت‌های شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، برخورداری از چند نوع کلاس پروازی متفاوت است. تنوع در انتخاب سفر با قیمت و شرایط متفاوت این امکان را برای تمامی مسافران فراهم می‌کند که با توجه به سلیقه و بودجه خود، صندلی و نوپرواز را انتخاب کنند.

به‌طورکلی این شرکت هوایی دارای دو نوع کلاس پروازی بیزینس کلاس و پرواز اکونومی است. در پرواز بیزینس کلاس که قیمت بالاتری دارد، به‌راحتی می‌توانید سفری آرام، همراه با فضای کافی و مناسب را تجربه کنید. درعین‌حال پرواز بیزینس کلاس این شرکت گزینه خوب و مناسب برای مسافرانی محسوب می‌شود که در طول سفر نیاز به فضایی آرام دارند. بنابراین می‌توان گفت در بیشتر موارد این کلاس پروازی مناسب تجار است که تردد زیادی به استانبول و ترکیه دارند و دوست دارند در طول سفر آرامش کاملی را تجربه کنند.

مسافران با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران در این مدل پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش می‌توانند از خدمات جذابی مانند صندلی‌های بزرگ با فضای کافی و همراه با ماساژور استفاده کنند. علاوه بر آن تمام صندلی‌ها قابلیت تختخواب‌شو دارند و چراغ مطالعه اختصاصی که برای هر صندلی تعبیه شده است.

کلاس پروازی دیگر در این ایرلاین، پرواز اکونومی است که قیمت به‌صرفه و ارزان‌تری دارد. البته قیمت مناسب و ارزان این کلاس پروازی به معنای خدمات‌دهی سطح پایین و بی‌کیفیت نیست. شما می‌توانید برای سفری آرام و خاطره‌انگیز این کلاس پروازی را انتخاب کنید و در کنار قیمت مناسب آن از امکانات جذابی برخوردار شوید. در این پرواز صندلی‌ها این امکان را دارند که تا حدود 18 سانتیمتر به عقب کشیده شوند. و بتوانید استراحت خوبی داشته باشید.

علاوه بر آن منوی غذاهای این کلاس پروازی هم پر از غذاهای خوشمزه و متنوع همراه با کیفیت مناسب و ایده آل است. درعین‌حال منویی از موسیقی‌هایی متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بر اساس سلیقه و علاقه‌های خود، فایل صوتی موردعلاقه‌تان را گوش کنید و از مسیر پرواز لذت ببرید. این کلاس پروازی به دلیل قیمت ارزان خود، گزینه خوبی برای سفر خانوادگی به استانبول محسوب می‌شود و خاطرات خوشی را برای شما ثبت می‌کنند.

درنهایت اینکه ترکیش ایرلاین در حال حاضر یکی از برترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است که کیفیت در ارائه خدمات در آن حرف اول را میزند. اگر شما هم قصد سفر به استانبول دارید، می‌توانید از امکانات این ایرلاین بهره ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.