چند ترفند برای یادگیری زبان انگلیسی

0

برای یادگیری زبان انگلیسی در مدت کوتاه و به شیوه ی موثر 7 ترفند یادگیری زبان انگلیسی را به کار گیرید:

1. هرچیزی به دستتان می رسد بخوانید

برای یادگیری و روان شدن در زبان انگلیسی فقط خواندن کتاب های آموزشی مفید نیست. جعبه ی دارو، بروشور مواد شوینده و اخبار روزانه ی وبسایت های خارجی که دم دستتان قرار دارند می تواند در یادگیری موثر شما نقش اساسی داشته باشند. کلمات و عبارات استفاده شده روی جعبه های شکلات یا برچسب لباس ها معمولا عبارات پرکاربرد انگلیسی ست و شما را در به خاطر سپردن آن ها یاری می کند.

رونیکس

2. خبرهای انگلیسی در زمینه ی مورد علاقه تان را دنبال کنید

اگر دوستانی دارید که پست های به زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی می گذارند آن ها را مرتب دنبال کنید. در زمینه های ورزشی، اخبار سلبریتی ها یا هر موضوع دیگری که به آن علاقه مندید هر روز خبرها را بخوانید و با این کار دایره ی واژگان انگلیسی خود را تقویت کنید.

3. یادداشت های روزانه تان را به زبان انگلیسی بنویسید

یکی از بهترین ترفندها برای تقویت مهارت زبان انگلیسی نوشتن کارهای روزانه است. برای این کار یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و هر روز کارهای ضروری آن روز را در آن به زبان انگلیسی بنویسید. این روتین شما را به زبان انگلیسی عادت می دهد و شما را به شکل مداوم در معرض زبان انگلیسی قرار می دهد.

4. از واژگان جدید انگلیسی یادداشت بردارید

همراه داشتن یک قلم و کاغذ و نوشتن واژه های جدید انگلیسی در هرکجا با آن ها برخورد می کنید یک ترفند برای یادگیری زبان انگلیسی است که همیشه موثر و مفید بوده است. ممکن است در آن لحظه احساس کنید در خاطرتان خواهد ماند اما به زودی آن را فراموش می کنید. در پاساژها، موقع خواندن تبلیغات یا فیلم دیدن کلمات جدید انگلیسی را یادداشت کنید و ترجیحا در جمله آن ها را به یاد بسپارید. به این شکل هرگز از یادتان نخواهند رفت.

5. با افراد به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید

زبان وسیله ی برقراری ارتباط است و راه یادگیری زبان ارتباط برقرار کردن با آن است. در مکالمات کوتاه و چت کردن با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به زبان انگلیسی صحبت کنید یا اگر گروهی می شناسید که دوره های دوستانه به زبان انگلیسی دارند در آن ها شرکت کنید.

6. انگلیسی را برای خودتان یاد بگیرید

برای یادگیری انگلیسی شرکت در کلاس های خسته کننده ی گرامر و تمرین های کتاب های پیچیده را فراموش کنید. روی معنی تمرکز کنید نه روی قواعد گرامری، درست همان شکلی که زبان اولتان را یاد گرفتید. هنگام ورزش، بازی یا آشپزی همه ی مراحل را به انگلیسی در ذهنتان بگویید. داستان های کوتاه انگلیسی بخوانید و تا می توانید خودتان را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید.

7. خلاصه نویسی کنید

از بهترین ترفندها برای یادگیری زبان انگلیسی خلاصه نویسی است، به این معنی که پس از خواندن هر پاراگراف از یک داستان یا متن انگلیسی آن را بدون نگاه کردن دوباره به آن خلاصه نویسی کنید. این کار مهارت مکالمه، نوشتن و خواندن انگلیسی را در شما تقویت می کند و از راه های موثر برای به خاطر سپردن لغات انگلیسی محسوب می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله آموزشی سعی کردیم شما را با برخی از ترفند های یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشد. اگر هر سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا پاسخ شما را بدهیم.

همچنین اگر دنبال آموزش های بیشتر هستید و یا می خواهید مشاوره رایگان دریافت کنید برای شما یک پیشنهاد داریم. کافی است عبارت “moradpoor” را در گوگل سرچ کنید و به سایت ما مراجعه کنید.

منبع: moradpoor.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.