آشنایی با کلاس‌های آموزش طلاسازی آموزشگاه طلافنون

0

طلا و جواهرات شما چه پیامی را به دیگران منتقل می‌کند؟ آیا تابحال به نقش جواهراتی که استفاده می‌کنید توجه نموده‌اید؟ راجع به رشته جذاب و پرطرفدار طلاسازی چقدر می‌دانید؟

طلا یکی از باارزش‌ترین فلزات است و با توجه به این امر که روز به روز از رونق بیشتری برخوردار می‌گردد، تبدیل به یکی از پردرآمدترین و بهترین مشاغل شده است که در طی زمان بر شمار طرفدارانش نیز افزوده شده است. یکی از راهکارهای دستیابی به این رشته پردرآمد، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آموزش طلاسازی و جواهرسازی است. شرکت در کلاس‌های معتبر آموزش طلاسازی و جواهرسازی سبب می‌شود تا علاوه بر اینکه سریع‌تر وارد بازار کار این صنعت فوق العاده ‌شوید، صرفه جویی در وقت و هزینه را نیز در بر دارد.

فراگیری دوره‌های طلاسازی آموزشگاه طلافنون برای کسانی که می‌خواهند ایده‌های ذهنی خود را از سنگ یا فلز سخت بسازند و بدین نحو خلاقیت خود را شکوفا نمایند، هنری بکر و متفاوت است.

رونیکس

طلاسازی این فرصت را فراهم می‌نماید تا گاهی با حرارت آتش، با ضربات محکم، با خنکی آب و یا با تیزی اره، ایده‌های ذهنی‌تان را از سنگ و یا فلز سخت، بسیار صبورانه بسازید و در نتیجه خلاقیت و ذوق هنری خود را به تصویر بکشید.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که صنعت طلا و جواهرسازی نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی با تحولاتی روبرو شده است. کلاس‌های طلا و جواهرسازی طلافنون این فرصت را فراهم نموده تا از ابزارهای جواهرسازی به طور اصولی استفاده نمایید، زیبایی و ظرافت سنگ و فلز را درک نمایید و در نهایت بتوانید طرح و ایده ذهنی خود را زیر نظر اساتید کارآزموده بسازید. برای شرکت و فراگیری دوره‌ها می‌توانید به راحتی در دوره‌های طلا و جواهرسازی شرکت نمایید و پس از اینکه این هنر را آموختید، برای خود کسب و کاری راه‌اندازی نمایید.

آشنایی با کلاس‌های آموزش طلاسازی طلافنون

 

حال که تصمیم گرفتید به دنیای جذاب و پردرآمد طلاسازی و جواهرسازی قدم بگذارید، توصیه می‌کنیم از شرکت در دوره‌های طلاسازی آموزشگاه طلافنون که یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در عرصه طلا و جواهرسازی است غافل نشوید. این کلاس‌‌های آموزشی، صفر تا صد آشنایی با ابزارها، طراحی و ساخت انواع طلا، جواهر و زیورآلات را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دوره‌های آموزش طلاسازی و جواهرسازی شامل کلاس‌ها و بخش‌های مختلفی است که شرکت در هر یک از این دوره‌ها باعث می‌شود تا هنرجو در آن زمینه متخصص‌تر و حرفه‌ای‌تر شود. شایان ذکر است که روش‌های طراحی و ساخت انواع زیورآلات و جواهرات نیز در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود پس از پایان این دوره، می‌توانید آغاز به طراحی و ساخت طرح‌ها و ایده‌های جذاب ذهنی‌تان نمایید. بنابراین شرکت در دوره‌های آموزشگاه طلافنون علاوه بر یادگیری یک حرفه و هنر، سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد خوبی را تجربه نمایید. در صورتی که هدف شما از شرکت در این کلاس‌ها طراحی جواهرات است، توصیه می‌کنیم در دوره طراحی جواهرات با نرم افزار ماتریکس شرکت نمایید.

شرکت در کلاس‌های طلا و جواهرسازی مناسب چه کسانی است؟

  • افرادی که تمایل دارند کسب و کاری برای خودشان داشته باشند
  • کسانی که علاقه بسیاری به طراحی و ساخت طلا و جواهرات دارند.
  • افرادی که علاقه بسیاری به فعالیت‌های عملی دارند.
  • افرادی که قدرت ایده‌پردازی بالایی دارند.

 

پیش نیازهای دوره ساخت طلا و جواهرات چیست؟

 

برای شرکت در دوره طلاسازی و جواهرسازی نیاز به هیچ‌گونه پیش نیازی نخواهد بود چرا که تمامی آموزش‌ها از پایه می‌باشد. نکته قابل توجه این است که اساتید آموزشگاه طلافنون متناسب با میزان مهارت، تجربه و علایق هر یک از هنرجویان آموزش می‌دهند بنابراین کلاس‌های آموزشی به صورت کاملا کاربردی و حرفه‌ای پیش می‌رود.

 

کلاس‌ها و دوره‌های آموزش طلا و جواهرسازی آموزشگاه طلافنون مخصوص بازارکار

 

کلاس آشنایی با ابزارهای طلاسازی و جواهرسازی

در کلاس آموزش طلا سازی و جواهر سازی طلافنون هنرجو در ابتدا با ویژگی‌ها و خصوصیات عمومی و کلی فلزاتی همچون طلا و نقره آشنا می‌شود. در مرحله بعدی که شامل کارگاه‌های ابزارشناسی است، با ابزارهای مرتبط با حوزه این هنر جذاب آشنایی پیدا می‌کند، کاربردهای هریک از ابزارها را تشخیص می‌دهد، نحوه استفاده اصولی از ابزارها را می‌آموزد و از عکس العمل این فلزات در مقابل اسیدها و بازها اطلاعات کسب می‌نماید. در پایان این دوره، هنرجو می‌تواند برخی از ابزارهای مورد نیاز خود را بسازد.

پس از اینکه هنرجوی آموزش طلاسازی، کارگاه آشنایی با ابزارها را پشت سر گذاشت، نوبت به فراگیری اصول اولیه کار با فلز می‌رسد. این اصول اولیه عبارت است از سوهان کاری، نورد کاری، جوش کاری، ذوب فلز، ریخته گری و… شایان ذکر است که تمامی این مراحل تحت نظر مستقیم بهترین اساتید آموزشگاه طلافنون انجام می‌گیرد.

 

کلاس آموزش مخراج‌کاری آموزشگاه طلافنون

یکی از مراحل آموزش ساخت طلا و جواهرات در آموزشگاه طلافنون، مخراج کاری یا مرصع کاری است. فرآیند مخراج کاری بدین نحو است که بر روی فلزات گران بهایی همچون طلا، سنگ‌های قیمتی قرار می‌گیرد. لازم است نحوه اتصال سنگ‌های قیمتی به هنرجو به صورت کاملا حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

کلاس آموزش حکاکی و قلم‌زنی آموزشگاه طلافنون

قلم‌زنی و حکاکی بر روی فلزات به فرآیند تزیین و نقش اندازی بر روی فلزات گران‌بها می‌گویند. در آموزشگاه طلافنون، برجسته سازی و فرورفتگی‌های انواع نقوش بر روی فلزاتی همچون طلا، نقره، مس توسط چکش و قلم‌های مخصوص آموزش داده می‌شود.

 

کلاس آموزش میناکاری آموزشگاه طلافنون

میناکاری بر روی فلزاتی همچون طلا و نقره انجام می‌شود و جذابیت منحصربه فردی بر روی این فلزات ایجاد می‌نماید. فراگیری هنر میناکاری آموزشگاه طلافنون بدین صورت است که غالبا از طریق قلم سفید، طرح‌ها و نقش بندی های متفاوت و خاصی را می‌توانید خلق نمایید.

 

کلاس آموزش طلاسازی مقدماتی آموزشگاه طلافنون

در هر یک از جلسات کلاس‌های آموزشی طلاسازی مقدماتی، هنرجویان چند مدل و نمونه کار همچون انگشتر، گردنبند و.. را به طور کامل فرا می‌گیرند. هم‌چنین در این دوره، انواع روش‌های تعمیرات طلا و نقره را نیز آموزش داده می‌شود.

 

کلاس آموزش طلاسازی پیشرفته آموزشگاه طلافنون

 

دوره‌های پیشرفته طلاسازی و جواهرسازی در آموزشگاه طلافنون، آشنایی با تمام تکنیک‌ها و ترفندهای پیشرفته و حرفه‌ای طلاسازی می‌باشد. در هر یک از جلسات آموزشی، هنرجویان ساخت نمونه‌های زیبا و پیشرفته تری را نسبت به دوره مقدماتی فرا می‌گیرند.

بازار کار دوره طلا و جواهرسازی

صنعت طلا و جواهرسازی یک حوزه پر رقابت است. از طرفی میزان تقاضایی که برای شغل جواهرسازی وجود دارد بسیار زیاد است. علی رغم همه این موارد، برای ورود به این بازار پرزرق و برق لازم است از ذوق، قریحه، خلاقیت و مهارت بالا برخوردار باشید.

در صورتی که بخواهید برای خودتان برند شخصی داشته باشید، لازم است از مهارت کافی برای بازاریابی برند شخصی خود برخوردار باشید. شرکت در دوره آموزش فروشندگی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. اگر علاوه بر طلاسازی در زمینه طراحی جواهرات نیز مهارت داشته باشید از بازار کار بهتری برخوردار خواهید بود و موقعیت شغلی به مراتب برتری را خواهید داشت. علاوه بر این موارد بسته به نوع تمایل‌تان می‌توانید با انواع کارگاه‌های جواهرسازی به عنوان متخصص مشغول به کار شوید.

سخن پایانی

آموزشگاه طلاسازی طلافنون با فراهم نمودن شرایط ایده‌آل برای هنرجویان، برگزاری ورکشاپ‌های حرفه‌ای و کارآمد، بهره‌مندی از بهترین اساتید و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای توانسته تحت عنوان بهترین آموزشگاه طلاسازی در سراسر ایران اعتبار کسب نماید.

برای اطاعات بیشتر در مورد دوره های طلا سازی آموزشگاه طلافنون در تهران می توانید به وب سایت طلافنون به آدرس https://talafonoun.com/ مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.